Olen nainen ja saan kenet vain haluan.. Entten tentten teelika mentten... :)
Kommentit (35)
Kyllä miehet on vaan aika helppoja. Suuri osa varatuistakin lähtis aika helposti matkaan, jos vähän yrittäis. Miehistä ehkä 5 % on uskollisia.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mun ainoa on tuolla takapihalla peppupystyssä. Sorry, nyt jäät ilman mua.
En halua miestä, joka pitää naisista peppu pystyssä pihalla, sillä en ole seksuaalinen objekti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua miestä, joka pitää naisista peppu pystyssä pihalla, sillä en ole seksuaalinen objekti.
Hmmm, en nyt menis ihan vannomaan, mutta luulisin että valtaosa naisista haluaisi olla miehelleen seksuaalinen objekti.
Vierailija kirjoitti:
Mut onks niin,ettet ota kaikkia jotka saisit?
Jep!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmmm, en nyt menis ihan vannomaan, mutta luulisin että valtaosa naisista haluaisi olla miehelleen seksuaalinen objekti.
Olen oman elämäni valtiatar joten määrittelen itse mitä olen <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa! Tossa tapauksessa matkusta vaikkapa jenkkeihin, ota sikarikas näyttelijä ja elä luksuselämää lopunelämääsi tekemättä sen eteen itse mitään! Koska sähän voit 😉
Tulitkohan tuossa paljastaneeksi nyt vain sen oman , tiedostamattoman syvän alitajuisen haaveesi ...
Heh, heh... Olipa ovela 'avauspelikysymys' joltain ap:ltä tällä kertaa (...ellei ap . sitten tiedostanut tuon kysymyksensä paljastuspotentiaalia itsekään. )
Niin tai oikeastaanhan se ei ollut edes kysymys.
Olipahan vaan eräs vain leikkilorulausahdus jolla tämä, vaikkapa nyt tällaisena jännänä, ikäänkuin paljastusleikkinä seurattava ketju alkoi.
(Toivottavasti eivät nyt kaikki vastaajat tulisi ensin lukeneeksi tätä psykoanalyysiani tästä, ettei menisi pilalle koko ketju, olisi nimittäin hauska seurata mitä täällä vielä paljastuukaan .)
Niin, yleensähän se on niin,että kun jossain psykologisessa testissä halutaan tietää jotain, kysytäänkin ihan jotain muuta ja päätellään sitten siitä vastauksesta.
Vielä monta astetta ovelampaa on tietysti se,ettei kysytäkään mitään ,sanotaan vain jotain 'ihan muuta' ja katsotaan sitten miten reagoi vastauksessaan.
Näin on käynyt tässäkin.
Eli joku (veikkaisin että joku poika, tai mies) on tuossa nyt ap.nä tutkailemassa av-naisten sielunsyvyyksiä.
Se toinen mahdollisuus on tietysti se ,ettei tuo ap. näin olisi ajatellutkaan,mutta pitäisin sitä silti. epätodennäköisempänä, sillä lähes ainahan yleensä toiminnalla on joku tarkoitus,tiedostipa toimija sitä sitten itse , tai ei .
(Joka sanaa täälläkin on siis ohjannut tänne jonkun mieli. )
Ainahan on sekin mahdollisuus,että 'sokeakin kana joskus(..kysymyksellään) jyvän löytää' ja siis on löytänyt, mutta onhan näin loppukevennyksenä näin kesäisesti sekin mahdollisuus,että otetaan kaikki vain viihteenä ja pelinä jossa on mahdollisuus löytää ehkä jotain ajatuksia ja jossa kukaan ei loppujen lopuksi menetä mitään.
Jos se hei sulle oli ylläri, että naisetkin osaavat fantasioida, niin..meille muille se ei ollut :) Eli mikä paljastus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikasmoiset deluusiot. Kannattaa joskus poistua neljän seinän sisästä. Ihmisten tapaaminen oikeassa elämässä antaa omille kuvitelmille hieman perspektiiviä...
Palstalla sanottiin niin, älä droppaa mun tunnelmaa, kademieli!
Naisena olo on ihanaa, kun sen av-palstalla oivaltaa .. din di din di diii...
Bitch please :D Olen vähän päälle parikymppinen, ja hoikka, kasvoistani ok-näköinen nainen enkä todellakaan saa ihan kenet haluan. Vain ulkonäöllisesti täyden kympin naiset ovat miesten keskuudessa super suosittuja.
Porvoossa on tälläisille ihan oma tiaknoosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikasmoiset deluusiot. Kannattaa joskus poistua neljän seinän sisästä. Ihmisten tapaaminen oikeassa elämässä antaa omille kuvitelmille hieman perspektiiviä...
Bitch please :D Olen vähän päälle parikymppinen, ja hoikka, kasvoistani ok-näköinen nainen enkä todellakaan saa ihan kenet haluan. Vain ulkonäöllisesti täyden kympin naiset ovat miesten keskuudessa super suosittuja.
älykkäät miehet vaatii kyllä korkeakoulutuksen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP:nä on pakko paljastaa, että olen todellinen bitch, mutta ketjun pointtina oli ainoastaan se, että palstalla miehet märisee koko ajan kuinka naiset saavat kenet vain haluavat :p
Vierailija kirjoitti:
Eli joku (veikkaisin että joku poika, tai mies) on tuossa nyt ap.nä tutkailemassa av-naisten sielunsyvyyksiä.
Kohtu ja rinnat löytyy
Ap
Mä olen nainen, ja en ole todellakaan edes nuorena ja nättinä saanut ketä tahansa. Toisaalta se on aivan ok, koska parisuhteessa ollessa ei kyl kiinnostakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa! Tossa tapauksessa matkusta vaikkapa jenkkeihin, ota sikarikas näyttelijä ja elä luksuselämää lopunelämääsi tekemättä sen eteen itse mitään! Koska sähän voit 😉
Tulitkohan tuossa paljastaneeksi nyt vain sen oman , tiedostamattoman syvän alitajuisen haaveesi ...
Heh, heh... Olipa ovela 'avauspelikysymys' joltain ap:ltä tällä kertaa (...ellei ap . sitten tiedostanut tuon kysymyksensä paljastuspotentiaalia itsekään. )
Niin tai oikeastaanhan se ei ollut edes kysymys.
Olipahan vaan eräs vain leikkilorulausahdus jolla tämä, vaikkapa nyt tällaisena jännänä, ikäänkuin paljastusleikkinä seurattava ketju alkoi.
(Toivottavasti eivät nyt kaikki vastaajat tulisi ensin lukeneeksi tätä psykoanalyysiani tästä, ettei menisi pilalle koko ketju, olisi nimittäin hauska seurata mitä täällä vielä paljastuukaan .)
Niin, yleensähän se on niin,että kun jossain psykologisessa testissä halutaan tietää jotain, kysytäänkin ihan jotain muuta ja päätellään sitten siitä vastauksesta.
Vielä monta astetta ovelampaa on tietysti se,ettei kysytäkään mitään ,sanotaan vain jotain 'ihan muuta' ja katsotaan sitten miten reagoi vastauksessaan.
Näin on käynyt tässäkin.
Se toinen mahdollisuus on tietysti se ,ettei tuo ap. näin olisi ajatellutkaan,mutta pitäisin sitä silti. epätodennäköisempänä, sillä lähes ainahan yleensä toiminnalla on joku tarkoitus,tiedostipa toimija sitä sitten itse , tai ei .
(Joka sanaa täälläkin on siis ohjannut tänne jonkun mieli. )
Ainahan on sekin mahdollisuus,että 'sokeakin kana joskus(..kysymyksellään) jyvän löytää' ja siis on löytänyt, mutta onhan näin loppukevennyksenä näin kesäisesti sekin mahdollisuus,että otetaan kaikki vain viihteenä ja pelinä jossa on mahdollisuus löytää ehkä jotain ajatuksia ja jossa kukaan ei loppujen lopuksi menetä mitään.
Jos se hei sulle oli ylläri, että naisetkin osaavat fantasioida, niin..meille muille se ei ollut :) Eli mikä paljastus?
Tukeudu keskustelussamme vain omaan ajatteluusi ja esitä vain omia ajatuksiasi. Keskustelumme on täällä yhteinen,(koska yksinäänhän kukaan ei voi keskustella) mutta siinä jokainen voi siinä esittää vain omia ajatuksiaan .
Muiden (oletettuihin) ajatuksiin tukeutuminen keskustelussa
(esim. tyyliin: " Tämänhän me kaikki muut kyllä tiedämmekin, vain sinä et" ) kertoo kyllä vain enemmänkin tuon vastaajan luonteesta, hänen arkuudestaan tukeutua omiin mielipiteisiinsä ja osallistua keskusteluun ihan vain omana itsenään (EDES siis näin anonyymisti,kuten täällä on tapana)
Vasta jos saat joukon ihmisiä allekirjoittamaan jonkun ajatuksen,voit heidän valtuuttamanaan sanoa: "Näin ME ajattelemme tästä, tai tästä asiasta"
Koska tällainen,näin luonteeltaan täysin anonyymissä keskustelussa on tietenkin täysin mahdotonta, ei kukaan voi sanoa siinä muuta kuin "Näin MINÄ ajattelen tästä asiasta" .
Mitä siihen paljastukseen taas tulee, niin sehän siinä ensimmäisessä vastauksessa (jota siis kommentoin) tuli jo.
Eli ap. epämääräisesti haahuili jostain seksuaalisesta omnipotenssista(an) ja kaikkivoipaisuudesta(an), ja ensimmäinen vastaaja antoi sille sitten heti olettamansa fantasiasisällön,eli muodon.
Eli siis sen miten HÄN siinä tapauksessa tekisi, sillä mistäpä muualta tuo vastaus olisi voinut olla peräisin kuin HÄNEN päästään.
En muuten missään ole kieltänyt ihmisen kykyä seksuaaliseen fantasiointiin,siis sen enempää naisten, kuin miestenkään kykyä siihen.
Pääasia on,että jokainen kokee ne omassa päässään ja voidaanhan niistä tietysti yhdessä yrittää keskustellakin ja ehkä vaihtaa mielipiteitä ja ajatuksia , mikä kai yleisesti ottaen lienee kaiken keskustelun perimmäisenä tarkoituksenakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohtu ja rinnat löytyy
Ap
Niistäkö nyt puhut ja niilläkö nyt keskustelet ?
Mut onks niin,ettet ota kaikkia jotka saisit?