Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkava diabetes jäi huomaamatta-lapset huostaan

Vierailija
09.06.2017 |

Haluan varoittaa lastensuojelusta ettei kenellekään muulle käy näin. Olemme suht tavallinen perhe, mies käy töissä minä olen työtön, 3 alle kouluikäistä lasta. Saimme lastensuojelusta apua uupumukseen, mutta apu olikin perhetyötä joka ei konkreettisesti meitä auttanut. Lisäksi kärsin muistakin vaivoista, jalkasäryistä ja jatkuvasta janosta. Tämä tulkittiin lastensuojelussa siten, että olen alkoholisti, samoin mieheni. Tutkimuksissa selvisi että minulla olikin aikuisiän diabetes :((((( Olkaahan varovaisia ja jos olette väsyneitä niin älkää missään nimessä pyytäkö apua lastensuojelusta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsymyksen syy pitää aina ensin selvittää.

Minulla oli viime talvena todella voimakasta psyykkistä väsymystä. Menin lääkäriin ja sain apua. Sen jälkeen olen käynyt pari kertaa kuukaudessa psykologilla, ja elämä on alkanut helpottaa. Meillä siis mies töissä ja minä työtön. Lapset olivat osapäivähoidossa. Tosin sen jälkeen kun olin käynyt lääkärissä, sain lapset muutamaksi viikoksi joka päivä (ei viikonloppuisin) päiväkotiin.

Olen aloittajan kanssa samaa mieltä siitä, että jos äitiä vähän väsyttää, ei kannata ihan ensimmäiseksi kääntyä lastensuojelun puoleen

Vierailija
2/4 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastensuojelu on kaupallista toimintaa: yksityiset perhekodit yms. laitokset myyvät palvelujaan kunnille, ja järjestävät sossuille kosteita Levin reissuja, jotta saavat mahd. monta huostattua lasta, eli tuloja. Lapset on kovaa valuuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lastensuojelu on kaupallista toimintaa: yksityiset perhekodit yms. laitokset myyvät palvelujaan kunnille, ja järjestävät sossuille kosteita Levin reissuja, jotta saavat mahd. monta huostattua lasta, eli tuloja. Lapset on kovaa valuuttaa.

Lastensuojelu on kyllä helvetin kallista kunnille. Eli kunta hyötyisi, jos tietyt ihmiset ei lisääntyisi.

Vierailija
4/4 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan taas on höpöjuttua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan