Miten olet itse hyötynyt puolisosi ammattitaidosta tai työpaikan eduista?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on tosi hyvä kaikissa elekroniikkalaitteiden asentamisessa, äänentoistossa, hankinnassa ja virittelyssä. Kaikki mustat laatikot, joissa on sähkö ja vilkkuvia valoja, ja ne pitää saada tekemään jotain, niin mies hoitaa. Myös sukulaisille js tuttaville.
Liittyy hänen ammattiinsa.
Sitten on hyvä kirota, kun saa tehdä vaativia ja kalliita töitä koko suvulle kahvipalkalla.
Meillä kanssa ruokaa ja juomaa, hotellipisteillä. Ei mies niitä yksin ehtinyt käyttää. Periaatteessa niillä olisi pitänyt kai maksaa palkintoöitä työmatkoilla. Nykyään ei miehellä ole matkatöitä. Itse en ole koskaan ollut työpaikassa, missä olisi ollut kovin kummoisia etuja muuta kuin henkilökohtaisia.
Pari matkaa Euroopan ulkopuolelle, ilmaisia iltoja ravintoloissa, elektronikkaa..
Turvallinen olo. T. Maanpuolustajan vaimo
Remppataitoinen mies osaa mm.pitää sukumökit kondiksessa. Turva-alan koulutus auttaa tulemaan toimeen, jos vaikka mökillä alkaa juopommilla sukulaisilla keittää yli. Kuorma-autokortti ja ajokokemus on tarpeellisia vaikka missä.
Hampaani oikaistiin ilmaiseksi työpaikassani, joka siis on tietenkin hammashoitola. Oli useamman tuhannen euron etu.
IT-insinööri on näppärä, kun osaa korjata kaikki tekniset laitteet. Mies myös harrastaa autojen korjailua, joten osaa tehdä itse korjaukset. Noi säästää hermoja ja rahaa.
Paljonkin, tosin en tiedä paljonko miehen it- ja elektroniikkaosaamisesta on ammattitaitoa ja mikä harrastustaitoa :D Pysäköin auton kaupungilla asioidessa keskustan parkkiin ilmaiseksi kun yhteisellä autolla on parkkioikeus firman laskuun, ja meidän netin taitaa maksaa miehen työnantaja.
Ilmaisista matkoista ja ilmaisista terveydenhuoltopalveluista.
Pystyn huoletta opiskelemaan miehen työpaikan tarjoaman palkan takia :) asiat muuttuu sitten toisinpäin kun itse saan paperit
Mies on ammattialansa suomen huippuja ja tunnettu siinä pohjoismaita myöten. Itse olen samaa alaa sivuavissa tehtävissä.
Kummasti loppuu aina ne uusien työntekijöiden ihmeelliset kekkuloinnit ja vähättelyt ja ohittelut, kun selviää, kenen kanssa olen naimisissa.
Mies matkustaa paljon ja hän kyllä saa pitää kaikki pisteet ja mailit.
Itse olen töissä lounasravintolassa ja pomon luvalla vien myymättömät ruuat aina kotiin.
Joka päivä tulee jotain salaattia, hiilareita ja jotain perusruokaa. Usein , käytännössä aika ruokaa jää yli, joten meille tulee joka sunnuntai siskoni perheineen ja vanhempani syömään.
Lisäksi vaihdan kesälomarahat ja ylityöt, vietän 7-8 vkoa lomaa.
Käytännössä lomalla joudumme ostamaan vain vihannekset ja maidon ympäri vuoden.
Aamuisin syömme puuroa.
Vuodessa meillä menee ruokaan n 500 e.
Täysi autoetu, lentopisteitä, sykemittari, shampanjapullo (kerran). DI kyseessä, ei kuitenkaan teknisesti kätevä, enemmän bisnesorientoitunut. Osaa auttaa teiniä matematiikassa ja fysiikassa, jos tämä tarvitsee apua.
En hitto mitään! Joku tussi varmaan jääny kotio työtakin taskusta. Jee.
Mies on rakennellut jämämetalleista ja -muoveista erilaisia kiinnityssysteemeitä ja telineitä kotiin.
Onko se hyöty, että lapset eivät tarvitse lomalla hoitajaa, kun puoliso on opettaja?
Mies on työllistänyt minutkin. Aika huoletonta on siten ollut, kun ei ole tarvinnut stressata, että mistä löytää töitä.
Mies nörtti, joten tietokone ym. tekniset laitteet hoituu ilman ulkopuolista apua. Nettiliittymän maksaa miehen työpaikka, tosin saisin sellaisen itsekin töistäni. Firmassa järjestetään kivoja juhlia, joihin kutsutaan puolisotkin mukaan.
Itse taas saan työpaikkani tuotteita ilmaiseksi (ihan luvalla, ei varastettuja) ja työpaikallani on paljon muitakin hyviä etuja, joten rahallisesti ehkä hyödymme minun työpaikasta enemmän.
Mies hakee lääkkeet apteekista tai kirjoittaa reseptin. En ole lääkärissä käynyt ainakaan 10 vuoteen. Paitsi papa-kokeessa. Mies on lääkäri
Mies on taksinkuljettaja ja minä pääsen kulkemaan taksin kyydissä ilmaiseksi. Jee!