Hävettääkö sinua paljon vai ainoastaan melko paljon omat pikkupunnukset kun miehet vieressä likkuttaa isoja raskaita rautoja?
Kommentit (32)
Mä käyn sellaisella salilla, jonne ei miehet pääse. Ei hävetä eikä tarvi odotella, että painot vapautuu.
Ei meidän salilla, siellä on pelkkiä naisia. Ei haise hiki eikä pierut, eikä tartte kuunnella sikaniskojen ähinää ja ölähdyksiä.
En nyt äkkiseltään keksi ainuttakaan pätevää syytä mennä salille jossa käy myös miehiä.Ei sitä hajua vaan kestä :(
Miksi tätä pitää joka päivä kysyä uudessa ketjussa? Dementia iskenyt raukalle?
Kyllähän se vähän tietysti korventaa sisintä, mutta en voi sille mitään. Ei auta itku. Sukupuoleen kun ei voi vaikuttaa.
No jaa enpä tiedä. Mulla on esim mave 90kg ja kyykyssä tanko 150kg ja kyllä meidän salilla moni mies tekee paljon pienemmillä painoilla. Toki osa tekee isommillakin, en tietenkään naisena pääse salikarjun tasolle. Mutta ei minua nyt hävetä kuitenkaan. Tarkoititko ehkä 'naisilla' nuoria teinejä jotka käyttää 5kg käsipainoa vastuksena kaikessa?
Salilla, jossa käyn, ei juuri ole niitä kovimpia bodareita. Nämä 18-wee jonnet yleensä heiluttelee ihan samoja painoja kuin minäkin..
Ei se paino suuruus, vaan se toistojen määrä. Treenin kannalta tosi "tehokasta" varmaan tempaista kerran 150 kiloa maasta sen sijaan, että tekisi sarjoja järkevillä painoilla.
Vierailija kirjoitti:
Ei meidän salilla, siellä on pelkkiä naisia. Ei haise hiki eikä pierut, eikä tartte kuunnella sikaniskojen ähinää ja ölähdyksiä.
Ei haise hiki eikä pierut, ei ähistä eikä ölähdellä. Mitä te siellä salilla oikein teette? Onks siellä pallomeri?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei haise hiki eikä pierut, ei ähistä eikä ölähdellä. Mitä te siellä salilla oikein teette? Onks siellä pallomeri?
No itse keskityn lähinnä kyykkämään nättiä takapuoltani vielä paremmaksi. Mun ei katsos tarvitse kasvattaa hauistani, että saisin vastakkaisen sukupuolen kiinnostumaan itsestäni. Huomiota tulee muutenkin.
Kyllä on tuo miehinen ego kovin hauras jos sitä pitää kasassa ainoastaan se että "miesten puntit on isommat".
Luulin muuten ihan oikeasti että avausviestissä tarkoitit 'punnuksilla' jotain ihan muuta. Tosin se voisikin olla seuraavan ketjusi aihe: "NAISET teillä ei ees oo kikkeliä eikä palleja!"
Olipa paska trolli noiden aiemmin lähettämiesi seuraksi. Ymmärrän kyllä mikäli haluat nostaa itseäsi isompia painoja salilla kohottaaksesi egoasi.
Mä olen vasta viime vuonna alkanut tekemään enemmän penkkiä. Aloitin pelkällä tangolla silloin kun aloitin tekemään penkkiä. Kun salilla on ruuhkaa niin pitää pyytää, jos saa mennä tekemään välissä. Kyllä se on minusta kiusalliselta tuntunut välillä, kun miehellä on tuplat tai yleensä enemmän mun painoista ja itse juuri ja juuri jaksan nostaa ne pienet painoni. Mutta osaan hymyillä asialle ja tietysti parhaani teen, kun viimeisillä voimillani ne pienemmätkin painoni saan nousemaan. Eli tiedän kyllä, miksi itse treenaan ja olen tulostani saanut vähän parannettuakin, sama tietysti, jos miehet saa omat treeninsä hyvin tehtyä.:)
Hävettääkö sinua kun luet muita aloituksia keskustelupalstalla ja ymmärrät, että vaikka kuinka puristaisit omista aivoistasi ei synny kuin surkeita ja mielikuvituksettomia trolleja?
Mua ainakin näin miehenä hävettää ku jotkut on ihan saakelin vahvoja. Tosin yleensä vahvoilla miehillä on kyll sit taas massaa enempi. Ku itselläni enempi tällänen fitness kroppa. Mut ihmisestä kiinni mitä haluaa kropaltaan.
Miksi pitäisi hävetä? En minä kilpaile miehiä vastaan, pyrin vain voittamaan itseni.