Hävettääkö sinua paljon vai ainoastaan melko paljon omat pikkupunnukset kun miehet vieressä likkuttaa isoja raskaita rautoja?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Ei se paino suuruus, vaan se toistojen määrä. Treenin kannalta tosi "tehokasta" varmaan tempaista kerran 150 kiloa maasta sen sijaan, että tekisi sarjoja järkevillä painoilla.
Et paljon treenaamisesta tiedä. Jos voimaa haluaa, sarjojen tekeminen oikeastaan millään painoilla ei ole järkevää! Maximi voima kehittyy vain niin lyhyilla sarjoilla, että ei voi edes puhua sarjoista! Voimanhankinnassa 5 toistoa on pisin mahdollinen sarja, ja kaikki sen yli on jotain muuta kuin voimanhankitaa. Kuntosalilla on erittäin järkevää treenata todella lyhyillä sarjoilla maximi voimaa, ja sitä kestävyyttä vaikka sitten lenkkipolulla tai polkupyörällä. Tämä on todella järkevä yhdistelmä!
Vierailija kirjoitti:
No jaa enpä tiedä. Mulla on esim mave 90kg ja kyykyssä tanko 150kg ja kyllä meidän salilla moni mies tekee paljon pienemmillä painoilla. Toki osa tekee isommillakin, en tietenkään naisena pääse salikarjun tasolle. Mutta ei minua nyt hävetä kuitenkaan. Tarkoititko ehkä 'naisilla' nuoria teinejä jotka käyttää 5kg käsipainoa vastuksena kaikessa?
Kyykkäät siis sarjoja tuolla 150kg? Nyt taisi lipsahtaa vähän av-lisää tähän tarinaan. :D
Naisten ei kannattaisi edes tulla salille. Naureskelua vain aiheuttavat.
Vierailija kirjoitti:
Naisen voimailu on vähän säälittävää
Paljon menee roinaa? Onko kivekset vielä isommat kuin rusinat?
T: Keskiviivan mies.
Turskahdettiin Maunon kanssa nauruun, kun salille kömpi joku megatuhti kyyttö heilumaan 4 kilon hantteleilla.
Salilla tekee aika moni mies samoilla kuin minä: penkki 55-60, mave 100-110, kyykky 85-95. Ei hävetä pikkupunnukset minua, tuskin noita miehiäkään.
Vierailija kirjoitti:
No jaa enpä tiedä. Mulla on esim mave 90kg ja kyykyssä tanko 150kg ja kyllä meidän salilla moni mies tekee paljon pienemmillä painoilla. Toki osa tekee isommillakin, en tietenkään naisena pääse salikarjun tasolle. Mutta ei minua nyt hävetä kuitenkaan. Tarkoititko ehkä 'naisilla' nuoria teinejä jotka käyttää 5kg käsipainoa vastuksena kaikessa?
Kova mimmi olet. Voimanostokisoissa kun alle seiskaneloset naiset kyykkäävät sen abt. 100kg, niin sinä laitat puolet lisää useamman sarjan. Mitä mietit, kun kirjoitit tuon?
Oma kyykkymaksimi on 142,5 kg pohjasta ja pienellä stopilla ilman mitään varusteita. Mavesta sumotyylillä 210 kg hyvänä päivänä.
N27
Vierailija kirjoitti:
Oma kyykkymaksimi on 142,5 kg pohjasta ja pienellä stopilla ilman mitään varusteita. Mavesta sumotyylillä 210 kg hyvänä päivänä.
N27
AV mammat kun saisi voimannostokisoihin menisi ennätykset uusiksi ;)
Oikeat lihakset tulee oikeissa töissä. Salipellet hiljaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N27
AV mammat kun saisi voimannostokisoihin menisi ennätykset uusiksi ;)
Nettituloksia ei kannata koskaan uskoa ilman videoita; oli kyse sitten miehestä tai naisesta.
Ainoastaan muutama nainen Suomessa on noin vahva, joten videota varmaan pitäisi löytyä. Muutenkin kummallista miten AV-ketjuihin osaa aina paikalle ne harvinaisuudet; oli kyse sitten älylajista tai fyysisestä lajista.
Ei hävetä yhtään. En yleensä edes kiinnitä mitään huomiota salilla oleviin miehiin (tai naisiin), elleivät he tee itsestään numeroa, ja silloinkaan huomioni ei ole kateutta, vaan yleensä huvitteneisuutta.