Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häiritseekö sinua ajatus että kun miehesi tuuppasi muita naisia nämä voihkivat ja uikuttavat naisellisesti?

Vierailija
09.06.2017 |

Hän ehkä ajattelee naisia usein nykyisinkin.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, vaan kiihottaa.

Vierailija
2/10 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei häiritse pätkän vertaa, enpä tosin sen exiä ajattelekaan. Sitäpaitsi on moneen otteeseen hehkuttanut miten mä olen "uskomaton" ja "maailman paras sängyssä".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkin verran mutta ei pahasti

Vierailija
4/10 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koska olen miehen ainoa seksikumppani.

Vierailija
5/10 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei häiritse. Vaikea kuvitella 60kg/160cm, sydänvikaisen ukkoni painavan yhtään ketään.

Vierailija
6/10 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei koska olen miehen ainoa seksikumppani.

Sama täällä. Itse olen se joka "voihkii ja uikuttaa naisellisesti".

Vierailija
7/10 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei häiritse. Vaikea kuvitella 60kg/160cm, sydänvikaisen ukkoni painavan yhtään ketään.

Matti-hyttystä?

Vierailija
8/10 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Tuota ukkoa kun katsoo tuossa puutarhatuolissa, vaikea kuvitella että hän ketään"painaisi". Ylilihava ja kalju. Kuorsaakin kuin porsas. Jos joku huolisi,luopuisin ilomielin.

Vierailija
9/10 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, koska olen kerännyt itselleni poikuuksia, ja niin vein nykyisenkin jäbänikin niin, että hänellä on pienet arvet olkavarressaan merkkinä, että hän on minun - loppuelämän :) 

terv. naistiikeri 

Vierailija
10/10 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tällä hetkellä parisuhteessa, mutta vastaan silti. Ei ole koskaan häirinnyt tuollainen ajatus, vaikka miesten kanssa ollaan aiemmista seksikokemuksista puhuttukin. Jokainen käyttäytyy sängyssä omalla luonnollisella tavallaan. Mutta se häiritsee kovasti, jos mies puhuu aiemmista partnereista halventavaan sävyyn. Niinkin on käynyt. Tulee todella epämukava olo, jos mies haukkuu aiempien naisten sänkypuheita tai ääntelyä. Heh, jauhan nyt sängystä, vaikka onhan niitä muitakin paikkoja pitää hauskaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi