Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fitnessbimbojen saliasusteet

Vierailija
09.06.2017 |

Vallitseva ajatustenkulku siis on nykyään " jos se on myynnissä urheilukaupas niin mä voin sitä pitää ihan mis vaan".

Eli saleilla bimbot on nöissä trikossa, jotka ei jätä yhtään mitään mielikuvituksen varaan. Kamelinvarvas, nännit eri alueineen ym jokaisen nähtävillä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä urheilullisesti pukeutunut nainen kääntää päät! :)

Vierailija
2/13 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö niiden pukeutua lehmäpukuun

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bimbot? Urheilullinen kaunis nainen on automaattisesti tyhmä? Justjust.

Vierailija
4/13 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakee huomiota. Harvemmin oikeat urheilijat tahalleen tyrkyttää kamelinvarvasta ja nännejä. Näkyy jos näkyy, mutta se ei ole itse jutun tarkoitus.

Vierailija
5/13 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 28- vuotias mies, harrastan aktiivisesti urheilua ja itse käytän myös aina urheillessa trikoita... niin salilla kuin lenkkipoluillakin. En ymmärrä mikä joillakin ihmisillä on ongelmana jos toiset huolehtivat terveydestään ja pitävät kropan timmissä kunnossa. Vähän kyllä paistaa kateus läpi.

Vierailija
6/13 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

urheileva mies kirjoitti:

Olen 28- vuotias mies, harrastan aktiivisesti urheilua ja itse käytän myös aina urheillessa trikoita... niin salilla kuin lenkkipoluillakin. En ymmärrä mikä joillakin ihmisillä on ongelmana jos toiset huolehtivat terveydestään ja pitävät kropan timmissä kunnossa. Vähän kyllä paistaa kateus läpi.

Itse teen saman, mutta en kaiken paljastavissa ultratiukoissa trikoissa.

Vierailija
7/13 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei tiedä, mikä on asuste.

Vierailija
8/13 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vallitseva ajatustenkulku siis on nykyään " jos se on myynnissä urheilukaupas niin mä voin sitä pitää ihan mis vaan".

Eli saleilla bimbot on nöissä trikossa, jotka ei jätä yhtään mitään mielikuvituksen varaan. Kamelinvarvas, nännit eri alueineen ym jokaisen nähtävillä.

Söpöä. Yrität luoda mielikuvaa, että oikeasti kävisit itsekin salilla.

Vierailija
9/13 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Söpöä. Yrität luoda mielikuvaa, että oikeasti kävisit itsekin salilla.

Juuri niin, minä olen treenannut yli 20 vuotta, enkä ole kertaakaan nähnyt saleilla edellä kuvattuja asioita. Ei ole intiimi alueet olleet törröttäen kertaakaan jokaisen nähtävillä.

Vierailija
10/13 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

vedä se karjala lippis syvemmälle päähän ja mene kauemmaksi metsään, ehkä näin välttyisit näkemstä kauniita urheilullisia naisia jotka eivät tuollaista miestä huolisi :D

Vierailija
11/13 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

nämä trikoofoobikot on kyllä hyvittavia :D

...valitan, mutta aika on ajanut kahisevista tuulipuvuista ohi. Tilalle on tullut joustavat, hegittävät ja urheiluun tarkoitetut tekniset vaattet.

Vierailija
12/13 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidanpa tasta vetaa treenitrikoot jalkaan ja lahtea salille :) Olen muuten mies. Kulli nakyyy vakisten vahan samalla sori :D

Vierailija
13/13 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä minä osaan kyllä arvostaa tätä ilmiötä. Nimenomaan salilla tosin se on vähän huono juttu kun pitää tuijotella vaikka kattoon ettei mene lihakset veteläksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän