Onko noloa täyttää junassa ristikkoa?
Olen 17-vuotias joten ristikot eivät ole se suosituin juttu minun ikäisilleni. Itse kuitenkin rakastan niitä. Kaksi n. 15-vuotiasta tyttöä alkoivat naureskella ja supista ja osoitella minua. Mitä ajattelet jos sinä näet ristikkoa täyttävän nuoren?
Kommentit (21)
Ristikot tekevät hyvää aivoille ja kehittävät sanavarastoa. En tykkää täyttää mtn mobiliristikoita.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se valitettavasti on nykyään noloa, erikoista ja epänormaalia. Paitsi jos täytät ristikon puhelimen tai tabletin ruudulta.
Minull on vaarilta lahjaksi saatu ristikkolehden tilaus, eli en täytä niitä lainkaan ruudulta :( ap
Ei se varmaan noloa ole, mutta tulee mieleen, että ristikkoa täyttävällä ihmisellä ei ole elämässä älyllisiä virikkeitä, kun tulee mieleen täyttää ristikkoa. Myös sellainen olo, että eipä huolet näköjään paina.
Ei siinä mitään noloa ole. Täyttäisin niitä varmaan itsekin jos en olisi näin koukussa kännykkääni.
- n20
Ei ole noloa eikä sillä ole mitään väliä mitä kukaan muu ajattelee.
No en todellakaan pidä nolona!Kyllä ne supisijat oli noloja!Voi Luoja tätä ihmisten ahdasmielisyyttä!Täytä edelleenkin jos niistä tykkäät!
Maailmassa mikään ei ole tärkeämpää kuin se, ettei näytä nololta joidenkin random teinien silmissä.
Itsekin tykkään ristikoista. En siis mitään ihmeellistä ajattelisi.
Riippuu ristikosta!
Jos edessäsi on Hesarin viikonloppuristikko, Ilta-Sanomien Kovis tai Iisakin visaiset, niin jokaisen pitäisi tietää, että niitä pystyy täyttämään vain verbaalivirtuoosi älykkö.
Sen sijaan, jos lehti on "Helpoista helpoimmat", niin piilota ainakin kansilehti niitä täyttäessäsi.
Ajattelisin että ompa järkevä ihminen. Selvästi sivistynyt.
Paljon nolompaa on räplätä kännykkää junassa.
Vierailija kirjoitti:
Olen 17-vuotias joten ristikot eivät ole se suosituin juttu minun ikäisilleni. Itse kuitenkin rakastan niitä. Kaksi n. 15-vuotiasta tyttöä alkoivat naureskella ja supista ja osoitella minua. Mitä ajattelet jos sinä näet ristikkoa täyttävän nuoren?
Nostan hattua.
Noi 15-vuotiaat ovat siinä tyhmimmässä iässä, ei niistä tarvitse välittää. Luultavasti tunsivat itsensä tyhmiksi, nolostuivat ja purkivat sen naureskeluun.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ristikosta!
Jos edessäsi on Hesarin viikonloppuristikko, Ilta-Sanomien Kovis tai Iisakin visaiset, niin jokaisen pitäisi tietää, että niitä pystyy täyttämään vain verbaalivirtuoosi älykkö.
Sen sijaan, jos lehti on "Helpoista helpoimmat", niin piilota ainakin kansilehti niitä täyttäessäsi.
Näin juuri!
Jos vihjeinä vastapäiselle istujalle paistaa "ista" , tai kaksi ötökkää (täit), niin piilota lehti. Ties mitä älykkäämpää liikuu somessa juuri sillä hetkellä.
Junaetikettiin ei myöskään kuulu kirjan lukeminen.
Ainoa hyväksyttävä tapa on olla niska kyyryssä älypuhelimeen tuijottaminen. Muuten olet syrjäytynyt.
Ei ole noloa.
Mielestäni jokainen saa tehdä juna- tai bussimatkalla "mitä haluaa" eli näprätä kännykkää, lukea kirjaa tai lehteä, piirtää, tehdä sudokuja tai ristikoita, kutoa, katsella maisemia jne. Kaikki on mielestäni ok, kunhan ei häiritse tai ole vaaraksi muille.
Jos jotakuta oikeasti haittaa, että joku täyttää ristikoita, niin haloo....voi katsoa itseään peiliin. Olisit kysynyt näiltä tytöiltä, että onko heillä jokin ongelma, tai olisivatko halunneet osallistua ristikon tekoon.
Vierailija kirjoitti:
Ei se varmaan noloa ole, mutta tulee mieleen, että ristikkoa täyttävällä ihmisellä ei ole elämässä älyllisiä virikkeitä, kun tulee mieleen täyttää ristikkoa. Myös sellainen olo, että eipä huolet näköjään paina.
Jos ristikko ei ole älyllinen virike niin mikä sitten on? Puhelinko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ristikko ei ole älyllinen virike niin mikä sitten on? Puhelinko?
Voi ei, siitähän tässä juuri oli kyse. Tarvitaan ristikkoa.
Lähinnä tässä herättää hämmennystä aloittajan huono itsetuntunto. Mikäli nyt ei ole provoilua.
Jokainen tekee junassa ihan mitä tykkää, jos se ei muita häiritse. Miten ristikon täyttäminen voisi edes olla noloa? Ei ole koskaan käynyt mielessäkään. Älyllistä ajanvitettä!
Mulla on aloittajan ikäinen tyttö ja varmaan mennyt kasvatus nappiin, kun ei tuollaisia nolouksia ajattele.
Noloa on olla ehkä kuset housussa puskakaljan jälkeen. Näin voisin kuvitella... ja ei sekään nyt niin noloa ole, tekevälle sattuu.
Ristikot usein otetaan esiin dementian ehkäisynä ikäihmisille.
Asioita pitää harkita huolella monestakin eri näkökulmasta ennen kuin uskaltaa kuulakärkikynän ottaa käyttöön.
Ei ollenkaan tyhjänpäiväistä ajanvietettä minusta. Esim. sanan ansari opin vasta ristikoista nuorena ja satoja muita.
Osa idiooteista pitää sinua nolona. Käytöksensä kertoo idioottamaisuudesta. Heistä tuskin tulee mitään.
Toiset ajattelevat valinnastasi positiivisesti. He todennäköisesti ovat menestyneet/tulevat menestymään.
Kumman mielipiteillä on sinulle väliä?
Vierailija kirjoitti:
Ristikot tekevät hyvää aivoille ja kehittävät sanavarastoa. En tykkää täyttää mtn mobiliristikoita.
Ristikoissa on yleensä paljon vanhoja sanoja, joita ei enää edes käytetä. Osa taas on sellaisia ristikkosanoja, joita ei kukaan tiedä ellei ole ristikoita täyttäessä niitä opetellut. Paljon ristikoita täyttävä oppii nämät ulkoa ja siten ristikoiden tekeminen on aika helppoa. Mummot ovat näissä hyviä, koska vanhat sanat ovat heille tuttuja ja ovat tehneet paljon ristikoita, joten osaavat sanat muutenkin.
En siis sanoisi tuon juurikaan kehittävän sanavarastoa, mutta varmasti hyödyllistä aivoille, kuten ajattelu muutenkin.
Kyllä se valitettavasti on nykyään noloa, erikoista ja epänormaalia. Paitsi jos täytät ristikon puhelimen tai tabletin ruudulta.