Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ihme teitä naisia oikein vaivaa???

Vierailija
09.06.2017 |

Vaikka näistä kaikenmaailman auevaaroista on varoiteltu tuhansia ja taas tuhansia kertoja, niin aina te vaan menette samaan halpaan. Tässä jälleen yksi esimerkki: http://www.is.fi/kotimaa/art-2000005246352.html

Yrittäkää nyt edes valaista vähän, että mikä teidän päässänne vinksahtaa, kun auervaara kertoo mitä uskomattomampia tarinoita ja te lapatte samantien isoa seteliä pöytään. Selittäkää arvon leidit?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, mutta tällä hetkellä ei vaivaa mikään. Eilen särki vähän päätä, olisiko johtunut matalapaineesta.

En ole myöskään koskaan langennut auervaaraan, onko se sitten itsessään joku vika, ei mielestäni.

Vierailija
2/26 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mutta tänään on tarkoitus harrastaa ryhmäseksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ilmiö kuin se, että jotkut ottavat alkoholistin.

Vierailija
4/26 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Niinhän meillä kaikilla vinksahtaa juu. Me kaikki naiset myös uskotaan niihin "olet voittanut 1 000 000 dollaria" sähköposteihin ja lähdetään innolla mukaan kaikkiin hyviin businessehdotuksiin, joita saadaan tuntemattomilta afrikkalaisilta firmoilta.

Vierailija
5/26 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tällaisia tapauksia on ollut tosiaan aiemminkin.

Vierailija
6/26 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin jollakin tavalla ymmärtää, että joku nainen lankeaa auervaaraan. Olen itse viisikymppinen nainen, kroonisesti sairas, huomattavan varakas - ja kovasti hellyyden- ja huomionkipeä. Jos joku mies tarjoaisi minulle sitä mitä kaipaan, voisin hyvinkin luopua perimistäni rahoista, enhän kuitenkaan itse käytä niitä.

Vierailija
7/26 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä missä kohtaa me naiset tehtiin tässä virhe. Kun nainen seukkasi miehen kanssa hän oli siinä luulossa että siinä on omillaan toimeen tuleva ja luultavasti erittäinkin hurmaava ja supliikki mies. Mitä hänen olisi siis pitänyt tehdä? Valita tuon sijaan ilkeä, netissä huutava yhteiskunnan elättämä mies kuten ap? Kun totuus selvisi, nainen lopetti seurustelun ja vaihdatti lukot asuntoonsa. En voi tässä uudessa tilanteessakaan suositella naiselle sitä nettihuutajaa.

Vierailija
8/26 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, tällaisia tapauksia on ollut tosiaan aiemminkin.

Huittisten vankilassa 7 vuoden kakkua istuva Heikki kirjoittaa näin: Nainen, onko sinussa kaipuuta yli sinisten merten, yli usvaisten pilviverhojen kohti uutta, mutta turvallista elämää minun rinnallani, joka haluan toteuttaa kaikki sinun haaveesi? Voin viedä sinut nainen uuteen elämään merien taa, jossa voin sulkea sinut ikuisesti syliini. Heittäytyä kanssasi aaltojen syleilyyn ja nousta kanssasi yli pilvien, katsomaan meidän onnellisten maailmaa.

Vastaa pian, ei seikkailijoille. nimim Amorin poika

Kliseinen runollinen tarina, ei seikkailijoille ja nimimerkki Amorin poika. Siinä on jo sellainen kombo, ettei yksikään täyspäinen voisi vastata siihen missään olosuhteissa. Siitä huolimatta vankilakundi saa läjäpäin vastauksia?!?!

Heti ensimmäinen uhri Jutta oli kyllä ilmoituksen luettuaan hetkellisesti epäillyt, josko kyseessä oli huijari, mutta vakuuttunut miehen rehellisyydestä, kun ilmoituksen lopussa luki ei seikkailijoille. Sii mit vit!?!? Siitähän pitäisi päin vastoin alkaa viimeistään hälytyskellot soimaan, kun mies kirjoittaa ei seikkailijoille! Lopullisesti Jutan saa vakuuttuneeksi se, kun Amorin poika tulee hienolla autolla ja esittäytyy keskon johtajaksi.

Tiedättekö montakin suurta kihoa, jotka hakee vaimoa tositarkoituksella hesarin ilmoituspalstalla kyseisen kaltaisella runollisella imoituksella? Vieläpä huomautuksella ei seikkailijoille ja nimimerkkinä Amorin poika. Kyllähän isot kihot hommaavat vaimonsa ihan muualta ja sitten ne jalkavaimot sieltä ilmoituksista, mutta tuskin huomautuksella ei seikkailijoille, vaan mieluumminkin päiväkahvien merkeissä.  

Ei ole tosiaan ihme, jos auervaarat onnistuu aina uudestaan ja uudestaan, jos naisissa on paljonkin tällaisia juttia.

Vierailija
9/26 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan ymmärtää tätä palstaa paremmin. Valitetaan kuinka kaikki miehet ovat sikoja eikä kehenkään voi luottaa. No ei varmaan kun oikein etsimällä etsien naiset löytävät joukosta nämä auervaarat.

Jonkinlaisesta todellisuuden vääristymästä voisi alkaa naisten kohdalla kollektiivisesti jo puhua.

Vierailija
10/26 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä missä kohtaa me naiset tehtiin tässä virhe. Kun nainen seukkasi miehen kanssa hän oli siinä luulossa että siinä on omillaan toimeen tuleva ja luultavasti erittäinkin hurmaava ja supliikki mies. Mitä hänen olisi siis pitänyt tehdä? Valita tuon sijaan ilkeä, netissä huutava yhteiskunnan elättämä mies kuten ap? Kun totuus selvisi, nainen lopetti seurustelun ja vaihdatti lukot asuntoonsa. En voi tässä uudessa tilanteessakaan suositella naiselle sitä nettihuutajaa.

Jep, sama jos tapailen esim varattua miestä joka valehtelee olevansa sinkku, kun totuus tulee ilmi eroan. Aina joku tulee huutamaan "miten naiset on niin sinisilmäisiä!!" ai pitäisikö heti olettaa että jokainen tapaamani ihminen valehtelee joka asiasta?

Vierailija
11/26 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin jollakin tavalla ymmärtää, että joku nainen lankeaa auervaaraan. Olen itse viisikymppinen nainen, kroonisesti sairas, huomattavan varakas - ja kovasti hellyyden- ja huomionkipeä. Jos joku mies tarjoaisi minulle sitä mitä kaipaan, voisin hyvinkin luopua perimistäni rahoista, enhän kuitenkaan itse käytä niitä.

Hyvä, rehellinen vastaus. Mutta kun rahansa antaa vapaaehtoisesti huijarille niin sitten ei pidä myöskään mennä poliisille valittamaan, että huijattiin, kun itse oltiin juonessa mukana.

Vierailija
12/26 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, sama jos tapailen esim varattua miestä joka valehtelee olevansa sinkku, kun totuus tulee ilmi eroan. Aina joku tulee huutamaan "miten naiset on niin sinisilmäisiä!!" ai pitäisikö heti olettaa että jokainen tapaamani ihminen valehtelee joka asiasta?

Ilmeisesti nämä itse valehtelee koko ajan ja siksi ovat sitä mieltä että kaikkien muidenkin pitäisi koko ajan osata epäillä.

Vierailija
13/26 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millois sinulla olisi aikaa? Minulle kävisi treffit milloin vaan. Voin heittäytyä kanssasi aaltojen syleilyyn ja nousta kanssasi yli pilvien, katsomaan meidän onnellisten maailmaa. 

Vierailija
14/26 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset kun lompakkoloisii, niin sitä sanotaan parisuhteeksi.

Vierailija
15/26 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, rehellinen vastaus. Mutta kun rahansa antaa vapaaehtoisesti huijarille niin sitten ei pidä myöskään mennä poliisille valittamaan, että huijattiin, kun itse oltiin juonessa mukana.

Huoh. Jos minä sanon "anna rahasi minulle, koska haluan ne" ja sinä annat, se on ok. Jos minä sanon "anna rahasi minulle niin tulen tapaamaan Sinua!" enkä tule, se on huijaus.

Vierailija
16/26 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa naisista on järkyttävän munankipeitä. Eivät osaa olla ilman miestä ja miehisiä päätöksiä ja siten sulkevat silmänsä todellisuudelta.

Vierailija
17/26 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luitko sä edes koko juttua? Lainaus: 

Jo ensimmäisenä iltana ravintolassa mies alkoi valittaa rahapulaansa ja nainen maksoi ruoat ja juomat.

Mies kehitti tarinan: hän oli sairaanhoitaja, mutta sairauslomalla. Rahaa ei ollut, mutta sitä oli tulossa. Hän oli vastikään myynyt rintamamiestalonsa ja rahat tulisivat minä hetkenä hyvänsä. Mies valehteli jopa nimensä. 

Suhde eteni pidemmälle ja mies muutti naisen luo asumaan. Hän puhui naiselle naimisiinmenosta ja uuden kodin hankkimisesta. He jättivätkin yhdessä ostotarjouksen 450 000 euron asunnosta Espoossa. Rahaa ei ollut vieläkään. Mutta sitä oli tulossa, lupasi mies.

Nainen maksoi miehen elämisen ja hankki hänelle muun muassa kännykän. 

Totuus kuitenkin paljastui arkisten askareiden parissa: nainen pesi miehensä pyykkejä ja löysi vaatteiden joukosta tämän ajokortin. Juhaksi esittäytynyt ei ollutkaan Juha.

Nainen heitti miehen kodistaan ulos ja vaihtoi ovien lukot. Siinä vaiheessa mies oli asunut hänen luonaan jo kahden kuukauden ajan.

Tuo kaikki siis kahdessa kuukaudessa! Huijari siis rupesi loisimaan heti ensitreffeistä lähtien, eikä missään vaiheessa ollut merkkiäkään mistään omillaan toimeentulemisesta vaan nainen maksoi kaiken ja osti vielä älypuhelimenkin. 

Sinäkö ihan tosissasi rupeasit elättämään toista heti ensitreffeistä lähtien, kun kaveri vaan on riittävän supliikki??? Siinä vaiheessa kun joku sanoo, että rahaa on juuri tulossa isoja määriä, mutta juuri nyt ei ole senttiäkään, pitäisi viimeistään hälytyskellojen soida ja lujaa!

Ei todella ole ihme, että näitä auervaaroja riittää, kun maaperä on noinkin otollinen huijareille.

Vierailija
18/26 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro vaan kultaseni aika ja paikka, niin kiidän sinne tuulen lailla ja kiedon sinut lempeään syleilyyni. Kunhan ensin lähetät matkarahat.

Vierailija
19/26 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on ollut tässä vuorokauden sisällä ainakin kaksi ketjua, joissa on keskusteltu siitä, että mies on raiskannut teinitytön, yksi, jossa mies haaveilee 13-vuotiaista, yksi, jossa on kuvattu yksityiskohtaisesti, miten lukuisat miehet alistavat vaimojaan "huumorin varjolla", yksi, jossa on todettu, että monet miehet pokkana valehtelevat treffikumppaneilleen olevansa lapsettomia, sekä muutamia miesten aloittamia ketjuja joissa kuvataan raiskaus ja kysytään tykkäisimmekö me siitä. Ja sä kysyt, mikä naisia vaivaa?

Vierailija
20/26 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on ollut tässä vuorokauden sisällä ainakin kaksi ketjua, joissa on keskusteltu siitä, että mies on raiskannut teinitytön, yksi, jossa mies haaveilee 13-vuotiaista, yksi, jossa on kuvattu yksityiskohtaisesti, miten lukuisat miehet alistavat vaimojaan "huumorin varjolla", yksi, jossa on todettu, että monet miehet pokkana valehtelevat treffikumppaneilleen olevansa lapsettomia, sekä muutamia miesten aloittamia ketjuja joissa kuvataan raiskaus ja kysytään tykkäisimmekö me siitä. Ja sä kysyt, mikä naisia vaivaa?

Omituista vinkumista. Kasva aikuiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi