Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten elää elämänsä kuin se päivä olisi se viimeinen?

Vierailija
28.03.2006 |

Musta tuntuu et mulla kuluu tää elämä hukkaan, miettiessä koko ajan jokaista pikkuvaivaa, et mitä kamalaa se on ja siihenkö mä kuolen... :( Miten asennoitua niin et vaikka se sairaus iskisikin, niin osaisi olla tyytyväinen siihen asti eletyistä päivistä, ettei ole heittänyt niitä hukkaan...? Apuja?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen keikkatöissä ja jos ei satu töitä olemaan, menen uimahalliin. Yrjönkadulla on ihanat kristallikruunut siellä altaan yläpuolella ja tuntuu todella loistavalta paikalta.

En jätä mitään siihen tippaan, että voisin miettiä " Miksi en tehnyt noin?" . Paperit laittanut hakuun uranvaihtoa varten. Suunnittelen reissua ulkomaille yksikseni, nauttimaan suurkaupungin humusta.

Jos mieleni tekee jotain pientä ah niin ihanaa niin suon sen itselleni, oli se sitten makukahvi tai uusi meikkijuttu.

Vierailija
2/5 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Kaikki ne päivät, jotka tulivat ja menivät,

kuinka minä olisin voinut tietää,

että juuri se oli elämä?"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se jokaiselle sitten tarkoittaakaan. Minulle hyvä päivä tarkoittaa, että tartun jokaiseen mahdollisuuteen, en loukkaan ketään toista tahallani, teen asioita, jotka tuntuvat hyvälle, otan hankalat asiat käsittelyyn heti, enkä siirrä eteen päin (tiedän, että asiat vaan hankaloituu enemmän...).

Eilen oli hyvä päivä: tein ihan tavallisia asioita yhdessä lapsen kanssa ja meillä oli mukavaa. Ei se sen kummempaa vaadi.

Vierailija
4/5 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olet tyytyväinen siihen mitä teillä jo on, etkä havittele koko ajan jotain " parempaa" .

Vierailija
5/5 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koeta opetella hyväksymään ne asiat, joita et voi muuttaa. Tyytyväinen ihminen on onnellinen. (Minä en ole, valitettavasti. Masennus on päällä.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme