Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pk seudulla asuvat, minkälaiset ihmiset lähijunissa ärsyttää?

Vierailija
08.06.2017 |

Tässä muutama

+Klassinen kassi vapaana olevalla paikalla
+Äijähaara (yleensä mieshenkilö vie kaksi paikkaa istumalla leveästi haara-asennossa, vaikka tilaa on suoristaa pitkätkin jalat)
+Kiljuvat lapset ja vanhemmat jotka eivät reagoi siihen
+Puhelimeen kovaan ja pitkään puhujat
+Kiireiset vanhukset kiilaavat ovien lähelle, jäävät kuitenkin ulos päästyään tukkeeksi laiturille

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne, jotka valtaa ruuhkassa kolmen pennin rivistön käytäväpaikat, eikä voi siirtyä keskipaikalle tai kunnolla väistää, jotta sinne voi itse kömpiä.

Ne jotka tukkii ruuhkassa sisäänkäynnin eivätkä tiivistä käytävälle, jos siellä on vielä tilaa, vaikka laiturilla on vielä tulossa matkustajia.

Vierailija
42/50 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kulkenut kouluni vuoksi nyt vuoden lähijunilla, ja alkuun oli paljon ennakkoluuloja ja harkitsin auton hankkimista. Olen kuitenkin yllättynyt positiivisesti, ja ihme kyllä kertaakaan ei vuoden aikana ole tapahtunut junissa mitään sellaista poikkeuksellista tai ärsyttävää, että edes muistaisin asiaa. Mitään ei tule mieleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaapuun pukeutuvat, jotka eivät huomioi ollenkaan ympärillään seisovia tai liikkuvia. Puhuvat kovaan ääneen puhelimiinsa, mutta eivät ota huomioon kanssamatkustajia. Toiseksi pahimpia ovat naiset, jotka retkottavat haarat levällään...

Vierailija
44/50 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuijottavat ihmiset. Muuhun en kiinnitä huomiota, kun olen omissa maailmoissani ja kuuntelen musiikkia.

Ja sinä näet tuijotuksen vaikket itse tuijota? Sinä katsot, hän tuijottaa. Jeah.

Tuijotuksen aistii tyhmäkin. Jos kuvittelit voivasi tuijotella ihmisiä ''salaa'' niin sori, ei onnistu. :D

Vierailija
45/50 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä muutama

+Klassinen kassi vapaana olevalla paikalla

+Äijähaara (yleensä mieshenkilö vie kaksi paikkaa istumalla leveästi haara-asennossa, vaikka tilaa on suoristaa pitkätkin jalat)

+Kiljuvat lapset ja vanhemmat jotka eivät reagoi siihen

+Puhelimeen kovaan ja pitkään puhujat

+Kiireiset vanhukset kiilaavat ovien lähelle, jäävät kuitenkin ulos päästyään tukkeeksi laiturille

No tuossahan ne pahimmat tulivatkin.

Istun aina tahallaan kassien päälle tai jään tuijottamaan kassia ja tyyppiä... Samoin tuijotan puhelukailottajaa esteettömästi. ÄRSYTTÄÄÄÄ.

Ai niin - reppu pois selästä ruuhkajunassa, kiitos.

Vierailija
46/50 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuijottavat ihmiset. Muuhun en kiinnitä huomiota, kun olen omissa maailmoissani ja kuuntelen musiikkia.

Ja sinä näet tuijotuksen vaikket itse tuijota? Sinä katsot, hän tuijottaa. Jeah.

Tuijotuksen aistii tyhmäkin. Jos kuvittelit voivasi tuijotella ihmisiä ''salaa'' niin sori, ei onnistu. :D

Ei se mene niin, että kirjoittaja tekee niin. Osa vaan sympatisoi.

Vierailija
47/50 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää vauvusyvennyksissä istujat, jotka ei voi siirtyä muualle vaikka tilaa olisi. Itse on pakko jäädä sitten muiden tielle oven kohdalle.

Vierailija
48/50 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahtaat penkkivälit. Lentokentälle menevissä junissa ei ole tilaa laukuille. Erityisesti harmittaa, että hyvät, toimivat ja nopeat bussiyhteydet katosivat tuon hitaan lähijunayhteyden takia.

Vierailija
49/50 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, kun ihmiset istuvat vaunu/pyörätuolipaikoille vaikka tilaa olisi muuallakin, ja sisään on tulossa vaikkapa kolmet vaunut. :( Yksi mun lapsista on pyörätuolissa, ja aika usein saa huomauttaa siitä, että joku istuu siinä pyörätuolipaikalla...sitten on tietty sekin, että osa teineistä valitsee läheltä istumapaikan ja huutaa vittua siinä sitten koko matkan ajan, ärsyttävää.

Vierailija
50/50 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöjät! Miksi sitä purkkaa pitää syödä niin kovaan ääneen. Ja sitten myös iltapäivähiukoilijat. Keski-ikäiset naiset, miksei muutkin, jotka syövät laukusta "salaa" sipsejä, ranskalaisia, suklaata jne. Syökää töissä iltapala tai odottakaa kotiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi