Pk seudulla asuvat, minkälaiset ihmiset lähijunissa ärsyttää?
Tässä muutama
+Klassinen kassi vapaana olevalla paikalla
+Äijähaara (yleensä mieshenkilö vie kaksi paikkaa istumalla leveästi haara-asennossa, vaikka tilaa on suoristaa pitkätkin jalat)
+Kiljuvat lapset ja vanhemmat jotka eivät reagoi siihen
+Puhelimeen kovaan ja pitkään puhujat
+Kiireiset vanhukset kiilaavat ovien lähelle, jäävät kuitenkin ulos päästyään tukkeeksi laiturille
Kommentit (50)
Näkeekö pääkaupunkiseudulla julkisissa kulkuvälineissä usein ihmisiä, jotka kuvaavat itseään? Tuli mieleen tubettajien videoista. :D
Oven edessä seisovat.
Miksi pitää olla puolityhjässä junassa kiinni ovessa. Itse vaihdan kerran junaa. Ekana 2 pysäkkiä , sitten 1. Ja vaihdan junaa ja 1 pysäkki.
Aina, joka päivä on oven vierus täynnä ihmisiä, jotka seisovat oven luona . Ovat kun tulen ja jäävät kun nousen pois junasta. Miksi ?
Ihmiset tönivät toisiaan, eivätkö he itse ymmärrä ovat tiellä ? Eikö heitä haittaa, että ihmiset tönivät heitä ?
Vierailija kirjoitti:
Se syöminen! ! Syökää ihmiset himassa!
Usein vastapäätä tulee joku rouskuttamaan omenaa tms. Ei voi olla niin nälkä, etteikö sitä omenaa voi rouskuttaa jossain muualla. Pari päivää sitten, tosin bussissa, eräs nainen söi salaattia rasiasta. Siinä haarukalla pisteli menemään ja haukkasi sämpylää välillä . Varmaan ois kuollut nälkään, jos ois syöny myöhemmin bussin ulkopuolella.
Tämä salaatinsyöjä oli tässä ihanassa ruuhkabussissamme 58.
Etkö ymmärrä, että se matka on se ainoa hetki, jolloin he voivat syödä! Millaista elämää olet elänyt?
Vierailija kirjoitti:
Mamut,jotka kiljuvat kovaan ääneen puhelimeensa tai toistensa kanssa. Idän metrolinjalla näitä näkee. Vaunut täynnä mamuja, meteli on järkyttävä. Jäävät pois itiksen ja kontulan asemilla.
Onko lähijuna-asemia myös kontulassa ja itiksessä?
Öykkärit, sekakäyttäjät ja kiljuvat & kiroilevat pissikset. Tässä mun top-3 rasittavimmat.
Haisevat, oli haju likaisuutta tai ylenmääräistä hajusteiden käyttöä.
Kaikki. Hittooko ne siellä tekee samaan aikaan kuin minä. Pysyisivät kotonaan.
Mä voin myöntää tekeväni näistä vihatuista asioista kahta: puhelin ja syöminen
Puhelin: En huuda, mutta saatan puhua pitkään. Ihmisten ilmoilla kuuluu puhetta, mikä se on ettei julkisissa saa mitään muka puhua? Kerran joku tuijotti ilkeästi kun juttelin kaverille. Come on, kun ollaan ihmisten ilmoilla, siellä on ääniä, jos ne häiritsee niin jää kotiin tai hanki korvatulpat. Itse usein saatan soittaa esim äidille matkalla töihin. Olen iltatöissä, aamulla ennen töitä en voi häntä häiritä ja töissä en voi luonnollisesti soitella. Tai sitten olen matkalla tapaamaan jotakuta ja järjestän tapaamissuunnitelmaa tms hänen tai jonkun muun kanssa. Ei ole niin kauheaa.
Syöminen: Teen tätä lähinnä aamuisin. Jos on aikainen herätys tai kiire jonnekkin, voi juna todellakin olla ainoa paikka jossa ehdin. Sori. Mulla on lääkitys joka vaatii mua pitämään verensokerin tasaisena, syön juuri silloin kun siihen on aikaa, muiden ärsyyntyminen merkkaa vähemmän kuin monta tuntia pahoinvoivaa oloa. Lopetan heti jos se junissa selkeästi kielletään. Pyrin kuitenkin pysymään välipaloissa jotka eivät allergisoi ketään ja olemaan nopea.
Päihtyneet henkilöt, jotka jotenkin näyttävät sen päihtymisenä sekä ihmiset jotka TUIJOTTAVAT!
Muu ei ärsytä. Kuljen junilla lähes päivittäin, tosin kesäisin en.
Nämä mustakaapunaiset,jotka aurinkoisella säällä peitttävät itsensä outoihin kauhtanoihin. En ymmärrä. Itäkeskuksen ja kontulan asemille jäävät.
Mamupennut ärsyttää usein. Harvemmin muut. En mene junaan viihtymään ja olen lungi tyyppi muutenkin. Äijähaara on minusta kätevä kun voi mennä siihen vastapäätä ja on hyvin tilaa. Ei mua ahdista että siinä se vehkeitään levittelee; onhan siinä kangasta välissä.
Haisevat ja äänekkäät. Muu ei haittaa.
Tuijottavat ihmiset. Muuhun en kiinnitä huomiota, kun olen omissa maailmoissani ja kuuntelen musiikkia.
Vierailija kirjoitti:
Nämä mustakaapunaiset,jotka aurinkoisella säällä peitttävät itsensä outoihin kauhtanoihin. En ymmärrä. Itäkeskuksen ja kontulan asemille jäävät.
Ei taida mennä lähijunia Itikseen tai Kontulaan.
Aamujunat on kaikista kivoimpia. Lähinnä fiksuja työssäkäyviä junat täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Aavemariat? Itäkeskuksessa eikä Kontulassa ole edellenkään lähijuna-asemia.
Musiikin kuuntelu ilman kuulokkeita. MIKÄ PERKELE SIINÄ ON NIIN VAIKEAA HANKKIA NE KUULOKKEET?!?!? En kiitos halua kuunnella sinun mielimusiikkiasi.
Vierailija kirjoitti:
Tuijottavat ihmiset. Muuhun en kiinnitä huomiota, kun olen omissa maailmoissani ja kuuntelen musiikkia.
Ja sinä näet tuijotuksen vaikket itse tuijota? Sinä katsot, hän tuijottaa. Jeah.
Turhaan mölyävät ja puhelimeen kailottavat sekä tungeksivat ja tönivät tyypit.
Miksi muuten meikkaaminen ärsyttää niin monia? Itse meikkaan silloin tällöin junassa, kun olen matkalla töihin (siinä säästää mainiosti aikaa) eikä kyllä voisi vähempää kiinnostaa, jos kaltaisenne siitä jaksavat ärsyyntyä.
Tällaiset matkustajat: