Ensitreffit alttarilla Australia
Onko ohjelmasta jo ketju olemassa, en jostain syystä löytänyt.
Kuka seuraa?
Mielestäni mielenkiintoisia pareja. :) Jono ja Clare on tosi temperamenttisia, tai paremminkin se Jono on. Tuo suhde ei voi kyllä kestää, mielestäni Jono ei ole vielä ollenkaan valmis avioliittoon, saati lapsienhankintaan.
Sitten se toisen pari jatkuvasti kiroileva nainen on hauska. :D
Mitä mieltä olette pareista?
Kommentit (50)
Katsoin tämän kauden aikaisemmin ja sen jälkeen tulleen kauden jossa oli about 10 paria(!!). Ohjelmasta väännettiin vaan kunnon show, ei enää kumppanin löytäminen ollut pääosassa. Kaikki parit taisivat asua samassa kerrostalossa ja he kokoontuivat joka viikko illlalliselle yhdessä, sielläkös draamaa riitti. Meni maku aussiversioon, asiantuntijatkin vain hieroivat käsiään yhteen dramaattisten käänteiden yhteydessä.
Tiedän, että ainakin yksi näistä pareista on yhä yhdessä, mutta empäs kerrokaan että kuka!;)
Mitä mieltä olit Simonesta ja Xavierista?
Ovathan Simone ja Xavier ihan nättejä yhdessä, mutta jotenkin on tullut tunne että Simone ehkä haluaa vain komean ja yllätyksellisen miehen, vaikka alunperin hänestä tuli lämmin ja aito kuva.
Minusta Xavier tuntui paremmalta puolisolta kuin Simone (yllätyin). Minusta tuntuu, että päätöksenteossa (tuliko jo tänään? en ehtinyt katsoa vielä) Simone sanookin heipat Xavierille vaikka mies haluaisi jatkaa suhdetta.. Xavier on kyllä ihan hot;)
Se Erin oli jotenkin erittäin lapsellisen tuntuinen. Jonosta puhumattakaan. Ärsytti kun Jono ja Clare vaan vittuilivat toisilleen siinä illallisella. Mark ja Christie ovat ihanan aikuismaisia verrattuna näihin muihin. Typerää kun heille piti laittaa välimatka vaikka halusivat muuten samoja asioita.
Kirjoitin kommentteja mutta ne näköjään ovat poistuneet :(
Hei guuuuys missä te ootte jotka halus keskustella :(
Mun kävi niin sääliksi Xavieria kun Simone oli jotenkin niin pinnallinen noissa vaatimuksissaan. Tai tuli sellainen olo että Simone ajattelee että rakkaus on romanttista elokuvaa jatkuvasti. Mun mielestä se ei ollut tarpeeksi kypsä vakavaan suhteeseen ihan tavallisen kiltin ja kunnollisen sekä komean miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mun kävi niin sääliksi Xavieria kun Simone oli jotenkin niin pinnallinen noissa vaatimuksissaan. Tai tuli sellainen olo että Simone ajattelee että rakkaus on romanttista elokuvaa jatkuvasti. Mun mielestä se ei ollut tarpeeksi kypsä vakavaan suhteeseen ihan tavallisen kiltin ja kunnollisen sekä komean miehen kanssa.
Ehdottomasti samat fiilikset!
Se Simonen äiti oli vähän törkeä siinä kun kyseenalaisti Xavierin ikää ja muuta kun ei Simone sen parempi ole
Erikoista, kun Simone valitti romantiikan puutteesta. Xavier sentään välillä hyvinkin hellästi kosketteli Simonea, ja järjesteli kömpelöitä pitsailtoja kukkineen ja kynttilöineen, mutta taisi olla liikaa sellainen mies, joka ei puhu eikä pussaa, ja tunteet syttyvät rajusti vain urheilumatseissa.
Toivottavasti Erin jossain vaiheessa syttyy lapsiajatukselle, kun on kuitenkin onnellinen parisuhteestaan ja haluaa jatkaa.
Olen katsonut tämän kauden jo aiemmin ja tiedän, mitä pareille nykyään kuuluu.
Tätä seuraava kausi (ei se 10 parin) on myös aika mielenkiintoinen.
Olen tykännyt tästä Australian versiosta, koska se on aidompi kuin USA:n ja kiinnostavampi kuin Suomen, mutta asiantuntijoiden osuus on tässä aika mitätön, toisaalta tunnutaan kuitenkin hakevan paljon draamaa. Ja nää aussit on tosi hyvännäköisiä! Vai onko sitten valikoitu ulkonäön perusteella osallistujat...
Ilmeisesti Xavierin kynttiläillallinen olikin lavastettu tuotantoyhtiön toimesta...
Huomaapa tästä miten hyvin suomen ensintreffit alttarilla on tehty. Olin aluksi tästäkin sarjasta aika innoissani, mutta nyt näkee että aussiversiossa haetaan vain draamaa. Jossain jaksossa Christiestä ja Markista sanottiin, että haastatteluissa sanoivat, että olisivat valmiit tekemään mitä vain että saavat perustaa perheen.. noh, onko muutto 7h päähän omasta elämästä vähän turhan radikaali vaade kuitenkin.
Lisäksi Bryce ja Erin: eikö tuo lapsiasia pitäisi selvittää aika tarkkaan haastattelussa! Tuo on niin perustavaa laatua oleva asia parisuhteelle, ettei sitä voida ohittaa.
Ja Simonen ja Xavierin ero: Simone ilmoitti että lähtee, eikä asiaa haluttu millään tavalla sovitella, tai keskustella. Maku meni. Suomen versiota ja ihania asiantuntijoita odotellessa!
Australian ekan kauden Zoe ja Alex ovat pysyneet yhdessä ja saaneet vauvankin :)
No onko liikaa pyydetty, ettei suhde jämähtäisi harmaaseen arkeen toisella vkolla? Kyllähän se kuherteluvaihe yleensä kestää kuukausia. Kuvitteliko mies sormuksen riittävän siteeksi, henkistä kiinnittymistä ei tarvita?
Katsooko kukaan nyt? Haluan keskustella!