Kenet ankkalinnalaisista ottaisit mieluiten mieheksesi?
Kenet ankkalinnalaisista ottaisit mieluiten mieheksesi?
Kommentit (20)
Roopen ottaisin ja ehdottomasti ilman avioehtoa.
Unohdin Teppo Tulpun. Voi harmi. Mietinkin, kuka jäi puuttumaan. No, ei voi mitään.
T. ap
Mä ottaisin Mustakaavun, koska tykkään pitkistä ja laihoista jännämiehistä. ❤️
Ilman muuta Hannu Hanhen. Opportunisti kun olen...
🇺🇦🇮🇱
Mikki Hiiri, joukon selväjärkisin, vakiduuni, aktiivinen, nokkela, oma kämppä, fiksu ja uskollinen.
Vierailija kirjoitti:
Mikki Hiiri, joukon selväjärkisin, vakiduuni, aktiivinen, nokkela, oma kämppä, fiksu ja uskollinen.
Siinä se tulikin. Tärkeimpänä tietysti tuo uskollisuus.
Tosin Akukaan ei varmaan pettäisi, ainakaan tahallisesti. Ehkä hän ajautuisi huonon onnen kuljettamana jonkun draaman keskelle ja kaikki luulisivat hänen pettäneen, mutta pidän Akua myös oikeasti uskollisena.
Mikki Hiiren huonona puolena saattaisi olla, että hän ehkä nipottaisi herkästi, jos toinen ei ole kovin tehokas ja huolellinen arjessa.
Hannun kai. Muuten Roopen mutta kun se on niin pirun pihi ja taitaa elääkin ikuisesti. Todellisuudessa taidan olla naimisissa Aku Ankan kanssa...
Sana kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä se tulikin. Tärkeimpänä tietysti tuo uskollisuus.
Tosin Akukaan ei varmaan pettäisi, ainakaan tahallisesti. Ehkä hän ajautuisi huonon onnen kuljettamana jonkun draaman keskelle ja kaikki luulisivat hänen pettäneen, mutta pidän Akua myös oikeasti uskollisena.
Mikki Hiiren huonona puolena saattaisi olla, että hän ehkä nipottaisi herkästi, jos toinen ei ole kovin tehokas ja huolellinen arjessa.
Mikki olisi niuho kaikkien sääntöjen noudattaja. Pelle Peloton ei pelkää rikkoa sääntöjä jos tilanne sitä vaatii.
Aku Ankan, tietysti. Sen kanssa ei tulisi tylsää, ja toisaalta, se on yhtä laiska kun minä. Maattas riippumatossa päivät pitkät. Juotais Sihi-juomaa ja haaveiltas Roopen perinnöstä. Akustahan tulee ehkä noin 100 vuoden päästä super rikas, ja sitten sössitäs sen kanssa raha-asiat. Iines Ankka kyllä vähän pelottaa, se antais mulle varmaan pataan kun vein siltä Akun. Ne pennut on kyllä vähän ärsyttäviä...
Pelle Pelottoman intohimoinen suhtautuminen keksimiseen on aika viehättävää.
Ei muuten kannata rahan toiveessa ottaa Roopea, hänhän on maailman pihein ihminen. Akukin saa kaikkien kolikoiden pyyhkimisestä palkkaa ehkä sentin kymmenessä vuodessa.
Kappas, minullahan on kilpailijoita vaikka kuinka paljon! Pelle Peloton siis täälläkin :) Fiksu ja rento tapaus, ja sellaisen keksijäluonteen kanssa olisi arkikin varmasti lennokasta. Plus Pikku apulainen on söpö <3
Touho on ainoa boheemi ja ei-niuho.
Vierailija kirjoitti:
Pelle Peloton. Kuuma nörtti<3
Pelle Peloton on hieno persoona, mutta omaan makuuni liian hassahtava; ehkä myös piintynyt poikamies. Ystäväksi hänet kyllä haluaisin.
Vierailija kirjoitti:
Mä ottaisin Mustakaavun, koska tykkään pitkistä ja laihoista jännämiehistä. ❤️
Voi, miten saatoin unohtaa Mustakaavun! Muistin hänet kyllä listaa aloittaessani, mutta se sitten kuitenkin unohtui! Viestisi saamista ylänuolista päätellen Mustakaavulla on tällä hetkellä 17 kannattajaa. Laskelmieni mukaan se tekee 25, 37 %. Mustakaapu on siis palstan suosituin ankkalinnalainen mies! Todella iso virhe minulta unohtaa eniten ääniä saanut listalta. Voisikohan ylläpito jotenkin lisätä Mustakaavun listalle, että pääsisitte äänestämään häntä?
t. ap
Mikki hiirellä on niin ärsyttävä ääni etten kestäis
Lapsena olin ihastunut Lauri Lokkiin
Taavin, kun tykkään älykkäistä ja koulutetuista miehistä.
jostain ihmeen syystä taavi
en todellakaa osaa sanoa miks