Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäinen voi käydä kylvyssä ilman valvontaa?

Vierailija
08.06.2017 |

Tämä on varmaan outo kysymys, mutta mitä kävi ikäisen olette antaneet käydä kylvyssä ilman valvontaa? Meillä lapsi käy kerran viikossa kylvyssä ja ollaan aina oltu vieressä valvomassa, nyt alan epäillä, että onko enää tarpeen. Kahdeksanvuotiaasta kyse.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kylvin kyllä yksin alle kahdeksanvuotiaana. Hyvänen aika, siinä iässä kävimme kavereiden kanssa keskenämme uimahallissakin.

Nyt jotakin tolkkua...

Vierailija
2/22 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 41 v. jättää lattian märäksi ja saippuaiseksi. Ammetta ei suostu pesemään, eikä ällöttävä likarantu haittaa. Meillä on ankkojakin, mutta oli silti jostain syystä ottanut kalliin kuorintavoiteeni kylpyleluksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä koululainen on saanut kylpeä itsekseen mutta ovea ei ole saanut laittaa kiinni ja kotona on oltava isä tai äiti. Kulen paremmin missä mennään kun ovi on auki. Välillä saatan huikata jotain mutta en siis istu vieressä.

10+enemmän yksityisyyttä, mutta vaikka ovi on kiinni sitä ei saa laittaa lukkoon.

Vierailija
4/22 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

8-vuotiashan osaa jo uida. Ja jos ei osaa, niin herää kysymys miksei osaa.

Vierailija
5/22 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kylvin kyllä yksin alle kahdeksanvuotiaana. Hyvänen aika, siinä iässä kävimme kavereiden kanssa keskenämme uimahallissakin.

Nyt jotakin tolkkua...

Mieluummin näin päin kuin että jätetään liian nuori lapsi yksin uima-altaaseen. 

Vierailija
6/22 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 5-vuotiaasta.

Vierailija
7/22 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin uimataitoa rajana,en ikää.

Vierailija
8/22 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin minä käyn kylvyssä ilman valvontaa. Olen 48.

Vierailija
9/22 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riippuu varmaan siitäkin paljonko vettä on ammeessa? Itse olen antanut omien lasten leikkiä ammeessa keskenään,kunhan ovi on aina auki ja vettä on max.15 cm..Ja tietysti olen aina kuuloetäisyydellä..

Vierailija
10/22 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just kävin yhtä tämän lehden blogia kommentoimassa. Kun taapero ui yksin!!!!

Vierailija
11/22 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisin uimataitoa rajana,en ikää.

Puhutaanko tässä nyt sellaisesta täyteen täytetystä aikuisten kylpyammeesta (joka on Suomessa aika harvinaisuus) vai lasten vannasta? Meillä 5-vuotias kylpee kyllä valvomatta vannassa, mutta ei siinä oikein uimaliikkeitä mahdu tekemään niin että uimataito on melko hyödytön vaikka lapsi sen hallitseekin :D Johan siinä joutuu itseään aika lailla taittelemaan tai nousemaan kroppa ulos ammeesta että saisi naamansa veden alle.

Vierailija
12/22 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt tosi hämilläni tästä ketjusta enkä tiedä mikä on provoa ja mikä ei. 9-vuotias ei saa käydä kylvyssä ovi kiinni?! Johan on.

Vierailija
13/22 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö joku tuhlaa vettä käymällä ammekylvyssä? Ei kai sentään?

Vierailija
14/22 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

70 v?

Vierailija
15/22 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän 7 v hukkuneet ammeeseen.

Vierailija
16/22 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

25-65v

Vierailija
17/22 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 5 v ja 2v kylpevät lasten ammeissaan. Vahdin aina. Enkä ole ajatellut lopettaa isommankaan vahtimista vielä pariin vuoteen... tosin eiköhän se amme jossain kohtaa jää poiskin..

Vierailija
18/22 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuisi lapsesta. Jos lapsi näyttää siltä että osaa olla nätisti kylvyssä, niin voi olla jo 4-6 vuotiaana yksin kylvyssä. Muutaman ekan kerran on vaikka oven takana ja kuuntelee ja kurkkii, miten lapsi käyttäytyy yksin ollessa ja pikkuhiljaa pidentää katsomisvälejä ja lopulta kun on luotto omaan lapseen niin saa kysä yksin.

Vierailija
19/22 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 2 vuotias istuu yksin vannassa kun imetän vauvaa viereisessä huoneessa.

Vierailija
20/22 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kylpyammeesta osaa sanoa, mutta saunassa kävin yksin 6-vuotiaasta.

Opin lämmittämään sen alusta asti itse 8-vuotiaasta.

11-vuotiaana poljimme jo kaverin kanssa kesämökille 4 km, lämmitimme saunan, uimme järvessä, söimme eväät, nukuimme yön yli, saunoimme aamulla uudelleen ja tulimme takaisin kotiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi