Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sara Siepin avautuminen: "Jos postaisin nyt kuvan Instagramiin, se olisi sellainen, missä mä itken."

Vierailija
08.06.2017 |

Annetaan ensin itse julkisuuteen avoimesti kaikki omista miessuhteistaan asti. Haetaan huomiota somessa, myös postataan naapurien lähettämä lappu jolle ilkutaan. Kiusataan muita julkisesti ja ei kanneta vastuuta omista sanomisistaan.

Nyt haetaan sitten sääliä kirjoittamalla julkisesti miten itkettää.

Eikö hän käsitä, ettei julkisuus toimi vain kivoja juttuja lukemalla. Omalla käytöksellä on suuri vastuu. Ei julkisuudessa poimita vain kirsikkoja kakun päältä.

http://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201706082200195322_vd.shtml

Kommentit (369)

Vierailija
181/369 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ae Mari on Suomessa?

Vierailija
182/369 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cheyenne ja Juno yhdessä CC:n snäpissä. Tekstinä "vihaajat vihaa". Oikein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/369 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

EIKÖ TEILLÄ VÄHÄMIELISILLÄ OLE OMAA ELÄMÄÄ???

Vierailija
184/369 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mikä tämä Janna on? Ja mitä on tapahtunut?

Janna on näiden pissisten seurassa pyörivä keski-ikäinen pissisemo.

Kutsuu itseään laulajaksi.

Janna on ammatiltaan laulaja. Mikäs sä olet?

Ammatiltaan voi hyvinkin olla, mutta laulaa hän ei osaa. Katso Jannan keikkakalenteria, tyhjyys loistaa ja sen myötä taskukin on tyhjä.

Miten tämä liittyy alkuperäiseen asiaan? Voihan se olla et nyt alkaa keikkaa pukkaamaan. Negatiivinenkin julkisuus kun on julkkiksille parempi kun ei julkisuutta ollenkaan. Kohujulkkiksille varsinkin.

Negatiivinen julkisuus ammattitaidottomalle "laulajalle" ei pukkaa keikkaa. Sori vaan.

Tai pukkaa jos on ilmiö. Vrt. Matti Nykänen. Ja Matti sentään osaa laulaa.

Matti Nykänen on Suomen oikea julkkis. Ei näitä pikkujulkkuja pysty häneen vertaamaan.

Vierailija
185/369 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On toki, mutta koska me ei julkisteta jokaista nenänkaivuuta ja hankkiuduta valtakunnan pelleiksi, niin tarvitsemme huvimme sellaiselta, joka auliisti siihen hommaan on ryhtynyt.

Vierailija
186/369 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät kansalaiset.

Hiljentykäämme.

Vierailija
187/369 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemmin oisin tuntenut myötätuntoa, mutta nolasi itsensä niin pahasti tossa Cheyenne-jutussa, että ei kyllä myönteisiä ajatuksia heru.

Itse on Sara soppansa keittänyt. On ängennyt julkisuuteen ja sitten itkee, kun kaikki ei tykkääkään. Noloa, niin noloa!

Vierailija
188/369 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole Siepistä kommentoinut mitään mutta ketjun luin ja täällä kun puhutaan kiusaamisesta niin siitä sananen. Jos henkilö itse valitsee olla julkisuudessa voidaan hänen itse julkisuuteen jakamistaan asioista tai työsuorituksista keskustella. Osa julkkiksista herättää positiivisia mielipiteitä ja osan julkisuus kriittisiä mielipiteitä. Kriittisen mielipiteen esittäminen palstalla ei ole kiusaamista. Suomesta ei koskaan saa tulla yhteiskuntaa, jossa julkisessa työssä tai virassa olevia tai julkisuuden muita henkilöitä, esim viihteellisiä, ei saisi kritisoida. Se että saa esittää myös kriittisen mielipiteen, kuuluu länsimaisiin arvoihin. Meillä ei ole eikä saa olla sellaista sensuuria, jossa kriittinen mielipide ei saa näkyä, vaan jokainen julkinen toimi ja teko on pakotettu hyväksyttäväksi.

Vierailija
189/369 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti luit koko ketjun läpi ja huomasit hyvinkin järkeviä kommentteja/analyysejä ketjun päähenkilön kootuista mokista. Itse en koe olevani vähämielinen vaan ainoastaan vähän vanhempi, kokeneempi ja elämää enemmän nähnyt ja näin oikeutettu kommentoimaan mielenkiintoiseksi katsomiani asioita.

Vierailija
190/369 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisuuden hallinta on vaikea laji, jos sitä ylipäätään pystyy hallitsemaan. Sara teki nyt monta virhettä ja niitä on turha yrittää paikata uudella viestillä. Menee vain pahemmaksi. Ymmärrettävästi ihmisiä suututtaa, kun on viime aikoina ollut vain ulkomaan matkoilla ja ilmeneekin, että perinnässä on niinkin "pieni" summa. Niin ei vain tehdä, että velvollisuudet jätetään hoitamatta ja keskitytään vapaa-aikaan. Näihin lehdistö tarttuu ja se on kestettävä, jos ei huolehdi asioistaan paremmin. Toinen asia, mitä ei julkisuuteen kannata tuoda, on parisuhde. Ehdoton ei, jota tässä  toinen osapuoli on noudattanut, Sara ei. Jotenkin on pitänyt näyttää, että Roope siinä vieressä on, niin laitetaanpa kuva. Ja siitä rappukäytävässä olleesta lapusta sai elämää suuremman asian, kun itse siitä kuvan jakoi. Ei kovin fiksusti tehty. Siinä ois varmasti ollut roskis lähellä, mihin tuikata koko lappu. Oisko nyt parempi vaikka keskittyä somen kautta ammatillisiin asioihin, jos niitä on. Onko missään maininnut, että häneltä saa meikkausaikoja. Muistan tasan tarkkaan yhden maininnan. Julkisuudessa olo ei mene niin, että minä postaan vain mukavia kuvia, jos taustalta löytyy muuta. Elämää suurempia asioita tässä Saran tapauksessa ei ole, mutta jotain neuvoja hän tarvitsisi julkisuudessa olon suhteen.

Vierailija
191/369 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sara, kun lukisi meidän kommentit, niin olisi menestyvä ja älykäs.

Vierailija
192/369 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Miten ne Saran työt? Kuinka hän mainostaa meikkausaikoja? Vaikka somessa.

Vierailija
193/369 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tämän tytön ammatti ja elinkeino ole julkisuus? Eikö IG:n mainostulot ja provikat tule klikkausten määrän mukaan. Mikä tahansa julkisuus tuo varmaan lisää IG klikkauksia- negatiivinen eniten. Tää Cheyennejuttu,Heippalaput, varsinkin alun seurustelun julkisuutta kerjäävä salailu, tää Maricase, puolialastomat kuvat ym. - nää kaikki karauttanee tytön seuraajia ja sen myötä kassavirtaa. Tää verojupakkakin - varmaan moni, joka ei oo misseistä kiinnostunut, kävi tsekkaamassa kuka tää on ja miten nuori saa kerrytettyä moisen velkasumman. Ja tää kaikkein yksityisimmän jakaminen - oma huoneisto ja uima-allas lomalla, mutta sekin pitää someen jakaa ja jopa kahdenkeskiset hotelliyöpymiset : eikun jakoon nekin. Saakohan mainostajilta minkälaista ekstraprovikkaa näistä yksityiselämään kuuluvien kuvien levityksestä?

Vierailija
194/369 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko addiktio kuitenkin. Että ei olisi tietoinen valinta ja elinkeino, vaan pakkomielle jakaa. Kun minä itse, minun tunteet ja kokemukset - kun ne evät ole olemassa, jos en niitä kuvaa ja jaa.

Vierailija
195/369 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hokijätkä sen olisi pitänyt ottaa. Se olisi ollut ratkaisu ton elämäntyylin ylläpitoon ja miten olisi ollut ihana matkustaa, shoppailla, pörrätä kokkareilla ja sisustaa ja perustaa perhekin, kun puoliso toisi lottovoiton kotiin vuosittain. On naisia, jotka haluaakin sellaiseen 50-luvun housewife-rooliin. Kyllä miss Suomelle pitäisi NHL-palkansaaja elättäjäksi löytyä, kun on vielä kiva tyttökin tämä.

Nää poppari/juontajat - hoh-hoijaa ; juuri nyt muutaman kuukauden voi tulla fyrkkaa, mutta seuraava vuosi voi olla aivan epävarma- tavan duunarinkin pysyvä työsuhde takaa paremman toimeentulon.

Vierailija
196/369 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saraa ehkä "neuvoneet" Janna ja Martina joiden kaikki mokat ovat nyt julkisten avautumisten myötä kaiken kansan riemuna...

Vierailija
197/369 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta tämä on kohtuutonta haukkumista, mutta on hyvä jos edes joku julkisuudesta haaveileva somprinsessa ymmärtäisi, että kauneus ja kuvat ja julkkiselämässä liehuminen eivät todellakaan Suomessa elätä ketään, pitäisi olla oikeaa lahjakkuutta.

Hyvin monet "kauniit ja rikkaat" ovat todellisuudessa velkakoukussa ja oikeasti elävät joillain sossurahoilla. Ja minusta olisi aika nöyryyttävää kerjätä kaupoista jotain hienoja vermeitä ilmaiseksi lupaamalla mainostaa niitä somessa.

Mikä laulaen tulee se viheltäen menee.

Ehdottomasti samaa mieltä. Tässähän olisi nyt ex-missillä loistava tilaisuus nousta esikuvaksi muille nuorille. Älkää tehkö kuten minä tein...

Ainakin noiden pysäköintivirhemaksujen suhteen. Kuka hankkii monta pysäköintivirhemaksua, ei maksa niitä vaan päästää ne perintään? Maksettavaa taitaa olla monituhatkertainen määrä siihen verrattuna, että olisi maksanut pysäköintimaksun tai parkkeerannut auton oikeaan paikkaan. En kyllä keksi yhtään turhempaa rahankäyttökohdetta kuin tuo, varsinkin kun sitä rahaa ei tunnu olevan.

Vierailija
198/369 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi Sieppoa. Velat painaa, kulissit romahti ja naapuritkin vittuilee. Eihän tästä puutu enää kuin Roopen lähtö.

Mikähän se totuus oli siinä, että Minna Turunen ei voi käydä Roopen luona, kun Sara pelkää?

Seiskassahan tuo luki: Roope sanoi äidilleen Minna Turuselle, ettei tämä voi tulla heille kylään, koska Sara pelkää häntä.

Sara ei itse ole niin sanonut, vaan "tieto" perustuu Roopen puheisiin.

Vierailija
199/369 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi, että sen jälkeen Roope on sanonut, ettei ole sanonut, että Sara pelkää hänen äitiään.

Äiti on sanonut Roopen sanoneen niin. Roope itse kiistää sanoneensa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän