Onko mulla oikeus olla miehelle vihainen kun pyysin häntä hakemaan koiralle ruokaa kaupasta työpäiväni aikana, mutta ei hakenut?
Miehellä oli vapaapäivä ja mulla työpäivä ja koiralla ruoka loppu ja pyysin hakemaan koiralle ruokaa. Kun tulen töistä takaisin, mies nukkuu sohvalla, ei kuulemman ole ehtinyt käydä kaupassa ja koirakin on jäänyt ulkoiluttamatta...
Ja koira on yhteinen hankinta, vielä pentu.
Kommentit (25)
Kyllä sulla on oikeus olla vihainen. Mä ainakin olisin. Tuohan on jo koiran laiminlyöntiä, viis siitä kuka on vihainen. Jos koiran ottaa, se pitää myös hoitaa.
Minä saattaisin vähän suutahtaa. Jos mies kerta on kotona niin tietysti hänen kontollaan on hakea koiralle ruokaa ja ulkoiluttaa.
Olisit hakenut ruuan töistä tullessa, miksi tuoa nyt erikseen lähteä hakemaan? Mutta se on kyllä jo törkeää, ettei ole edes lenkittänyt koiraa.
Naisella on näemmä aina oikeus suuttua - oli sitten syytä tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Olisit hakenut ruuan töistä tullessa, miksi tuoa nyt erikseen lähteä hakemaan? Mutta se on kyllä jo törkeää, ettei ole edes lenkittänyt koiraa.
Mies polttaa ja olen kieltäytynyt ostamasta hänelle tupakkaa ja tiesin että röökit on lopussa eikä kauppaan ollut muuta asiaa kun koiranruoka.
Mies ei ilmeisesti käynyt tosiaan lainkaan kaupassa koska tupakka oli kokonaan loppu. Nyt mies on kaupassa ja mä hoidin koiran mutta mies piti mun raivoamista kohtuuttomana.
Ap
Ostakaa eläinkaupasta iso säkki ruokaa. Tulee edullisemmaksi ha on parempaa
Kyllä mä olisin tuollaisessa tilanteessa älähtänyt. Ilmeisesti mies on siis jättänyt koiran sekä ruokkimatta että ulkoiluttamatta? Meillä homma olisi tuosta eteenpäin mennyt niin, että minä olisin lähtenyt koiran kanssa ulos ja mies kauppaan saman tien. Myöhemmin sitten oltaisiin vielä tarkennettu ne pelisäännöt, mitä eläimestä huolehtiminen YHDESSÄ tarkoittaa.
Tilatkaa ruoka zooplussasta, on halvempaa ja laadukkaampaa kuin markettiruoka :)
Puistattaa ap:n ja miehensä dynamiikka. Mitä mahtaa olla muuten ja kuka tässä on pentu?
Vierailija kirjoitti:
Onko koira sinun vai miehen?
Mitä helvetin väliä sillä on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koira on yhteinen, tai yhdessä se hankittiin vaikka musta tuntuu että enemmän mä oon ollut remmin varressa.
Kuivaruoka tulee zooplussalta, mutta märkäruoka haetaan kaupasta. Koira saa siis molempia.
Vierailija kirjoitti:
Anna nyt toisen tehdä vapaapäivänä mitä haluaa. Menette nyt yhdessä käymään kaupassa ja haette koiralle ruokaa.
Koiran hoitamisesta ei voi ottaa vapaapäiviä.
Ei ole, vaan laitonta on ja siitä tulee sakkorangaistus.
Törkeää, että koira on jäänyt ulkoiluttamatta, ellei asu ulkotarhassa. Ei pentu jaksa pidätellä koko työpäivän ajan eikä tuota menoa opi sisäsiistiksi.
Voi pentuparka 😩 Nyt äkkiä kertaatte koiranhoidon ja miehen on ymmärrettävä, että siitä ei voi luistaa.
Tuli vain mieleen... Hienosti on täällä taas tuomio langetettu ja pyövelin kirves teroitettu. Pysähtymättä miettimään mikä mahtaa olla riidan toisen osapuolen näkemys tarinasta. Minulla on sellainen kutina, että saattaa poiketa esitetystä. Ei mulla muuta, jatkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koira on yhteinen, tai yhdessä se hankittiin vaikka musta tuntuu että enemmän mä oon ollut remmin varressa.
Kuivaruoka tulee zooplussalta, mutta märkäruoka haetaan kaupasta. Koira saa siis molempia.
Ruokaa siis oli. Ei ole ollut nälässä ha pärjää hyvin ilman koiranmakkaraa
Joo tuo ruoan ostamatta jättäminen ei kuulosta niin maailmanlopulta kun kuivaruokaakin on, mutta siitä voi olla vihainen ettei ole käyttänyt pentua ulkona. Ehkä teidän ei olisi kannattanut ottaa koiraa.
Anna nyt toisen tehdä vapaapäivänä mitä haluaa. Menette nyt yhdessä käymään kaupassa ja haette koiralle ruokaa.