Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi v***u mies taas!

Vierailija
08.06.2017 |

Olen lomalla, kotona 12-vuotias tytär ja mies töissä vielä juhannukseen asti. Laitoin miehelle viestiä että tytär on kaverin luona ja jos menee myöhään (niin kuin usein menee), niin käy hakemassa tyttö. Meni puoli tuntia tuosta viestistä, niin äijä pamahtaa kotiin. Ja arvatkaapa miksi??? Halusi seksiä kun olisi yhteistä aikaa!!! Sinne meni meiltä palkkaa (tai vapaata) viitisen tuntia ja minun iltapäiväsuunnitelmat. Arvaa saiko mies seksiä tuon tempun jälkeen. Ihan tajuton tempaus taas kerran....

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän olisi onnellisempi thaimaalaisen vaimon kanssa.

Vierailija
2/14 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sullahan taitaa olla jännis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOL! Mä olisin vaan tyytyväinen, jos mies yllättäisi noin. ;) Sun kannattaa jatkaa sinkkuna niin saa mies arvoisensa naisen.

Vierailija
4/14 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärtänyt miksei spontaani päiväseksi kiinnostanut sua..? Mä tykkään kun mut yllättettäis tolleen ;)

Vierailija
5/14 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo äijän pitää Olla töissä vaan koko ajan niin että sinä saat rahaa ja omaa aikaa.

Vierailija
6/14 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä olisin heti ollut valmiina, vaihtelua illalla pimeessä touhuiluun. Taidat vaan kehuskella

Vierailija
7/14 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja tässä. En ymmärrä etteikö muka ketään haittaisi, että menee noin vain lähes sata euroa hukkaan että mies pääsee panemaan!! En muutenkaan ollut yhtään sillä tuulella, niin miten mies olettaa että olisin ollut heti valmiina. Olisi tuonut edes kukkia mukanaan.

Vierailija
8/14 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävää tuollainen.

Vierailija
9/14 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja tässä. En ymmärrä etteikö muka ketään haittaisi, että menee noin vain lähes sata euroa hukkaan että mies pääsee panemaan!! En muutenkaan ollut yhtään sillä tuulella, niin miten mies olettaa että olisin ollut heti valmiina. Olisi tuonut edes kukkia mukanaan.

Porvoostahan tämä avaus oli ja valitettavasti tämä kommentti menikin sitten jo huonoksi provoksi. Alku oli kyllä ihan lupaava.

Vierailija
10/14 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä suomalaisten naisten taso?

Vierailija
11/14 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Porvoostahan tämä avaus oli ja valitettavasti tämä kommentti menikin sitten jo huonoksi provoksi. Alku oli kyllä ihan lupaava.

Oikea aloittaja tässä. En kirjoittanut tuota, ei minua kukat kiinnosta, joten mies ei varmasti tuo kukkia koskaan. Tai ehkä joskus hääpäivänä on tainnut tuoda.

Vierailija
12/14 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuo olisi ollut ihana yllätys. :) 

(Mä en ole maksullinen nainen, mua ei tarvi ostaa millään hemmetin kukkapuskalla. Seksin pitäisi olla kivaa molemmin puolin eikä kaupankäyntiväline kuten sulle näköjään on.)

Vierailija
13/14 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikea aloittaja tässä. En kirjoittanut tuota, ei minua kukat kiinnosta, joten mies ei varmasti tuo kukkia koskaan. Tai ehkä joskus hääpäivänä on tainnut tuoda.

Myöhäistä selitellä. Valitettavasti kosahti tämä provo :D

Vierailija
14/14 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka provo vastaan silti. Oma tyttöystävä joskus kehui että haluaisi että yllätän vastaavalla tavalla, tuntuu vaan että aina kun yrittää niin se ei sovikkaan hänen suunitelmiin. No win scenario.