Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko vallilassa vielä

Vierailija
08.06.2017 |

Sturenkadulla samaria kirppis?
Siinä paavalinkirkon lähellä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Google. Jos Google ei tiedä, Google Maps tietää.

Vierailija
2/10 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo enää. Lopetti jsks puoli vuotta sitten. Liiketila on tyhjä tällä hetkellä. Vastapäätä tuota on kyllä toinen kirppis, Vallilan Stoori tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo enää. Lopetti jsks puoli vuotta sitten. Liiketila on tyhjä tällä hetkellä. Vastapäätä tuota on kyllä toinen kirppis, Vallilan Stoori tms.

Kiitos! Sain vihdoin siivottua ja viemässä pussillisen kenkiä, joita en oo ikinä käyttänyt. Olisin tod jättäny pussin siihen. Nyt en tiedä mihin vien.

Vierailija
4/10 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä olis eettisesti paras paikka vaatelahjoituksille?

Vierailija
5/10 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos! Sain vihdoin siivottua ja viemässä pussillisen kenkiä, joita en oo ikinä käyttänyt. Olisin tod jättäny pussin siihen. Nyt en tiedä mihin vien.

Hesyn kirppis on siinä Mäkelänkadulla, ottasko ne vastaan? Kantsii ehkä kysyä eka. Ja UFF on mun mielestä avannut Arabian kauppakeskukseen (2. krs), voisko sinne viedä?

Vierailija
6/10 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä olis eettisesti paras paikka vaatelahjoituksille?

SPR:n Kontti. Helsingissä tosin kaukana Itäkeskuksessa.

Vierailija
7/10 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vien Emmaukseen Mäkelänkadulle, koska Pelastusarmeijaa ei ole lähellä. Arvostan sitä että eivät laita kiskurihintoja tuotteisiin ts. ei ole moniportaista liiketoimintaa (vrt. UFF)

Vierailija
8/10 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

UFF on mun mielestä avannut Arabian kauppakeskukseen (2. krs), voisko sinne viedä?

Ei tarvitse raahata Arabiaan asti. UFF:lla on Vallilassa tai lähellä useampikin keräyslaatikko. Esim. Mäkelankadulla pikkuisen Sturenkadun kulmasta pohjoiseen ja toinen Kangasalantiellä. Katso sijainti UFF:n sivuilta.

Vierailija
9/10 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

UFF: n moniportaisesta toiminnasta oli ikävää puhetta jo 80- luvulla. Lakkasin käymästä, kun siellä myytiin naisten käytettyjä kalsareita. Ei mitään rajaa ahneudella. SPR, pelastusarmeija tai emmaus parhaita.

Vierailija
10/10 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä vien Emmaukseen Mäkelänkadulle, koska Pelastusarmeijaa ei ole lähellä. Arvostan sitä että eivät laita kiskurihintoja tuotteisiin ts. ei ole moniportaista liiketoimintaa (vrt. UFF)

Mäkelänkadun Emmaus myös mun suosikki :). Vien sinne aina mennessäni jotain. Siellä on hinnoiteltu kohtuullisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme