Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaverin yskiminen

Duunissa
08.06.2017 |

Ottaa päähän, kun työkaveri yskii ja rykii kroonisesti sermin takana koko ajan. Ärsyttävää työpaikkaterroria.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se sun työkaveri tuskin voi sille mitään.

Vierailija
2/5 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se sun työkaveri tuskin voi sille mitään.

Ei voikaan. Sitä on jatkunut vuosia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu, v*tun ärysttävä köhijä sermin takana. Kaadan kohta kaapit sen päälle

Vierailija
4/5 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuva yskiminen voi olla pahakin juttu. Kunpa mun miesvainaan työkaveri olisikin puuttunut siihen yskimiseen, mikä miehellä oli. Duunissa ollaan enemmän kuin kotona ja kenties mies pelastunut, jos duunikaveri olisi tilannut ajoissa ambulanssin. Diagnoosina hoitamaton sepelvaltimotauti ja jossa siis yskii kaiken aikaa.

Mun mielestä duunikaverille saa, ja pitääkin sanoa, että ootko kunnossa kun yskit niin paljon. Että menee työterveyslekurille puhumaan, Oikeasti ja nyt heti sanot!

Vierailija
5/5 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkuva yskiminen voi olla pahakin juttu. Kunpa mun miesvainaan työkaveri olisikin puuttunut siihen yskimiseen, mikä miehellä oli. Duunissa ollaan enemmän kuin kotona ja kenties mies pelastunut, jos duunikaveri olisi tilannut ajoissa ambulanssin. Diagnoosina hoitamaton sepelvaltimotauti ja jossa siis yskii kaiken aikaa.

Mun mielestä duunikaverille saa, ja pitääkin sanoa, että ootko kunnossa kun yskit niin paljon. Että menee työterveyslekurille puhumaan, Oikeasti ja nyt heti sanot!

No sinäkin olisit sen ambulanssin voinut tilata kotona. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä