Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos jokainen suomalainen antaa minulle 1 euron niin elämäni ei olisi enää kärsimystä

Vierailija
08.06.2017 |

Ei 1 euro ole liikaa. Se ei sinua kaada, olitpa sitten hyvätuloinen tai työtön. Minä olen elänyt viimeiset 17 vuotta niin tiukoilla, että voisitteko te poistaa rahahuoleni? Jos jokainen suomalainen antaisi minulle euron, niin voisin elää rauhassa loppuelämäni.

Yrittäkää edes löytää vähän empatiaa. En ole työkykyinen koskaan ollut. Peruskoulun joteniin konttasin läpi, mutta numerot pääasiassa 5 ja 6.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa ahne. Jos maksaisimme 1 e  vaikka miljoonalle köyhälle Suomessa, niin siihen pystyisi harva meistä. Miksi sinun tulisi se saada? Alkuperöisen idean keksi amerikkalainen opiskelija, joka pyysi ihmisiä lähettämään sentin, jotta hän vois maksaa opiskelunsa ( oli köyhä). Hän saikin rahat kasaan. Näin alkoi joukkorahoitus.

Vierailija
2/5 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et todellakaan saa edes euroa! Et saisi minulta edes senttiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle voisitte kanssa antaa sen euron tai vaikka kaksi. Eihän se nyt teiltä ole pois.

10 vuotta rankkaa ja pienipalkkaista työtä takana. Kroppa niin rikki ettei töitä enää voi tehdä ja pienet säästöt jo huvenneet. Lapsiakin olisi elätettävänä. Isänsä kuoli.

Laitanko tilinumeron?

Vierailija
4/5 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai kyllähän idea oli keksitty jo aiemmin. Aleksis Kivikin pyysi rahaa rmaanin kirjoittamiseen, siis julkaisisi, jos saa riittävästi ennakkotilauksia. Ja hinta olisi etukäteenostaen halvempi.

Vierailija
5/5 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jokainen suomalainen antaa toiselleen euron niin kaikista tulee miljonäärejä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän