Kissan koulutus
Koulutan kissaani arvostamaan elämää. Esimerkiksi muurahaisia nähdessämme kerron hänelle, kuinka hienoja henkilöitä muurahaiset ovat.
Kommentit (25)
Kissani on älykäs ja ymmärtää puhetta. Odotan, milloin hän sanoo ensimmäisen sanansa. Se on väistämättä tulossa.
Todennäköisesti se sanoo : "Ruokaa."
Kissani nimi on Rauli. Hän on väriltään musta-harmaaraidallinen.
Kissaa on kiva kouluttaa. Yllättävän oppivaisia otuksia.
Rauli alkaa kuitenkin ymmärtää ettei nykyaikaisen kissan enää tarvitse tappaa saadakseen ruokaa.
Minä ostan hänelle ruokaa kaupasta. Kauppa ostaa tukusta, joka ostaa tehtaasta. Rauli on ymmärtänyt tämän.
Raulille pidetään niin äidinkielen kuin yhteiskunnan ja moraalin oppitunteja. Hän on jo koronnut luokallaan.
Kuitenkin, on yksi asia, jota en ole Raulille kertonut.
Se on hänen ruokansa. Hänelle olisi turmiollista saada tietoonsa että ihmiset (kuten minä, hänen äitinsä) tappavat häntä kymmeniä kertojaisompia eläimiä saadakseen ruokaa.
Rauli on onnellisempi tietämättömänä. Koulutukseltani putoaisi pohja pois, jos hän saisi tietää. Tämä asettaa minut vaikeaan asemaan.
Kerronko hänelle?
Loin tiedoston, nimeltä hyvän ja pahan tiedon puu. Jos Rauli saavuttaa tarpeeksi älyä avatakseen tuon tiedoston, hän saa asioita selville.
Nyt minulla on vielä suurempi dilemma
Jatkanko Raulin koulutusta, jolloin hänen mahdollisuutensa löytää hyvän ja pahan tiedon puu kasvavat? Vai jätänkö hänet tietämättömäksi sivistyksestä?
Jos Rauli saa tietää asioita, jatkaako hän tarjoamani ruuan syöntiä?
Onko tulossa hetki, jolloin Raulin äly ylittää omani? Ratkaiseeko hän ongelman, jota itse en ole kyennyt ratkaisemaan?
Kissani sanoi että arvostaa erityisesti hiiri- ja rottahenkilöitä.
Ovat kuulema maukkaita.
M
Vierailija kirjoitti:
Kissani sanoi että arvostaa erityisesti hiiri- ja rottahenkilöitä.
Ovat kuulema maukkaita.
M
Olen keskustellut Raulin kanssa siitä että on olemassa hänen kaltaisiaan, jotka tappavat hiiri- ja rottahenkilöitä.
Näin välähdyksen Raulin silmissä. Hän haluaisi tappaa.
Kuitenkin, Rauli sivistyy. Hän ymmärtää etteivät vaistot aina johda oikeaan.
Minulla on toinenkin ongelma. Rauli on huomannut vietessäni olevan lasin, ja sen sisällön. Hän aivastaa haistaessaan skotlantilaista sekoitusviskiä, mutta epäilen, että hän samaan aikaan ymmärtää sen vaikutyksen minuun. Hänen äitiinsä, jumalattareensa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on toinenkin ongelma. Rauli on huomannut vietessäni olevan lasin, ja sen sisällön. Hän aivastaa haistaessaan skotlantilaista sekoitusviskiä, mutta epäilen, että hän samaan aikaan ymmärtää sen vaikutyksen minuun. Hänen äitiinsä, jumalattareensa.
Rauli todennäköisesti pitää sinua moukkana. Singlemalttia sen olla pitää.
Hän haluaisi tappaa, mutta on hieman lälly. Joten hän on altis vaikutukselleni.