Poikani tyttöystävä kirkuu.
Poikani alkoi seurustelemaam jonkun tytön kanssa, kun pääsi seiskalta ja loma alkoi. Tyttö vaikuttaa normaalilta, mutta tänään, kun he olivat poikani huoneessa ja minä join kahvia alakerrassa ja yhtä äkkiä kuluu huutoo ja kahvini lentää pitkin pöytää. Menin katsomaan tilannetta, mutta poikani painoi oven kiinni ja käski lähtemään ja tyttö pahoitteli ja käski unohtamaan. Samalla poika nauroi sekavasti. Mitä nuoret nykyään tekee?
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SANO NIILLE! SANO NIILLE! ELÄ VAAN OO! SANO! ELÄKÄ VAAN OO JA SEISO! SANO NIILLE!
Onko tämä jonkun laulun sanat?
-apEi, mutta jos haluat tehdä laulun, niin saat vapaasti käyttää. Ajattelin vain, että sinun pitäisi sanoa niille.
Sanoin jo.
-ap
Ap yrittää epätoivoisesti saada meidät sanomaan että poika ja tyttöystävä ovat olleet "sillai" ja äänet on seksiääniä. Ei anneta hänelle sitä iloa, eihan?
He ovat olleet "sillai" ja äänet olivat seksiääniä.
Vierailija kirjoitti:
Ap yrittää epätoivoisesti saada meidät sanomaan että poika ja tyttöystävä ovat olleet "sillai" ja äänet on seksiääniä. Ei anneta hänelle sitä iloa, eihan?
Se oli yksi kirkausu, enkä usko, että ne olivat seksiääniä.
-ap
Oli mitä oli. Miten voisin saada tämän huutamisen loppumaan?
-ap
Meinasin kaupan pihassa hypätä ojaan turvaan, kun yhen tytön tukkaa oli jäänyt kypärään jumiin.. Kirkui niin että ihmiset maastoutuivat. Teinitytöt kirkuu, minkä sille mahtaa.. Ne on jotenkin hulluja.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä työns väärää aukkoo.
Viekää ne eräreikä meeminne muuallae.
Vierailija kirjoitti:
Hyi, minä kielsin sanomasta.
Vierailija kirjoitti:
Meinasin kaupan pihassa hypätä ojaan turvaan, kun yhen tytön tukkaa oli jäänyt kypärään jumiin.. Kirkui niin että ihmiset maastoutuivat. Teinitytöt kirkuu, minkä sille mahtaa.. Ne on jotenkin hulluja.
Minun poikaani ei noin paljoa ole paapottu. Ihmeellisiä reaktioita ihmisillä osaa olla.
-ap
Minun naapurissa asuun sellainen kirkuva nuori nainen. Kiva herätä yöllä kun tämä yksi kirkuu. Ei siinä paljoa naapureita ajatella.
Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän
tampere 10
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi, minä kielsin sanomasta.
Siinä se vitsi oli.
Vierailija kirjoitti:
Minun naapurissa asuun sellainen kirkuva nuori nainen. Kiva herätä yöllä kun tämä yksi kirkuu. Ei siinä paljoa naapureita ajatella.
tampere 10
Mikä häntä yöllä pelottaa? Korvatulpat auttaisivat tollaseen ikävään tilanteeseen.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tampere 10
Mikä häntä yöllä pelottaa? Korvatulpat auttaisivat tollaseen ikävään tilanteeseen.
-ap
En tiedä mikä pelottaa. Kuulostaa siltä kuin siellä pelattaisi jotain pallopeliä tai urheiltaisi. Ihmeellistä naksutusta kuuluu ja samalla tämä yks kirkuu??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tampere 10
-apEn tiedä mikä pelottaa. Kuulostaa siltä kuin siellä pelattaisi jotain pallopeliä tai urheiltaisi. Ihmeellistä naksutusta kuuluu ja samalla tämä yks kirkuu??
Toi kuulostaa kauhupeliltä.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Poika yritti lähennellä.
Miten voi olla, ettei äiti tajua tuota?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poika yritti lähennellä.
Miten voi olla, ettei äiti tajua tuota?
Voisi se toi olla?
-ap
Ei, mutta jos haluat tehdä laulun, niin saat vapaasti käyttää. Ajattelin vain, että sinun pitäisi sanoa niille.