Nainen, +100 seksikumppania. Kysykää mitä haluatte.
Tuo yksi mies tuolla 250 kumppaninsa kanssa vastaili. Tässä vastaavanlaista naisnäkökulmaa.
Kysykää mitä haluatte.
Kommentit (44)
Myytkö itseäsi rahasta? Siltä vähän kuulostaa. Etkö häpeä touhujasi?
Et ole minkään arvoinen kunnollisen miehen silmissä, mutta tuskin sellaista koskaan haluatkaan tai saat.
Kärsit ilmeisesti sairaudesta, jonka nimi on seksiriippuvuus ja korvaat seksillä tunne-elämäsi vakavia puutoksia. Säälittävää.
Vierailija kirjoitti:
Et ole minkään arvoinen kunnollisen miehen silmissä, mutta tuskin sellaista koskaan haluatkaan tai saat.
Kärsit ilmeisesti sairaudesta, jonka nimi on seksiriippuvuus ja korvaat seksillä tunne-elämäsi vakavia puutoksia. Säälittävää.
Ajatteletko samoin miehestä?
Kuinka moni mies on omasta aloitteestaan ryhtynyt nuolemaan sinua?
Vierailija kirjoitti:
No aika antelias olet ollut.
Tää on niin hölmöä. Enköhän mä oo tässä saamapuolella. Ihan kun seksi olis joku juttu naiselle mitä vaan annetaan ja käytetään jonain helvetin kiristysvälineenä.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja kirjoitti:
Aloittaja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuluuko repertuaariin pelkästään lähetyssaarnaajaa peiton alla vai onko valikoimassa villimpääkin menoa? Mikä on paras ja huonoin kokemus?
Kaikkea on kokeiltu. Parasta lienee se, kun molemmat on innolla mukana + vähän ekstravärkkejä messissä, huonointa taas humalainen jurnutus. Yleensä se kyllä aamulla korjataan.
Ainiijoo, kerran katkes sängystä jalka. Tai siis petti semmoi runkopatjan jalka.
Sit kerran oli yks kaveri, joka ois halunnu pissaleikkejä. En tuominnu, mutta en leikkinykkään.
Sit yks heitti mut pihalle ku sanoin sille että ootas vähän, nyt menee vähän metsään toi sun räpellys, anna kun mä kerron mikä on hyvä. Tää tyyppi suuttu ja heitti ulos. Kerkesin sentään laukun ja kengät ottaa, takki ja sukkikset jäi.
Kuinka vanha oot? Kuulostat tosi nuorelta, teinit jättää sanoja kesken. "Semmoi"
Niin, tai sitten kyseessä on puhetyyli ja/tai murre.
Vierailija kirjoitti:
Olin isosena riparilla 80-luvulla. Yksi 15-vuotias rippileiriläistyttö kiinnostui uskon asioista, ja tunnusti, että hänellä oli ollut yli 50 seksikontaktia. Minkä ikäinen sinä olet?
Lähempänä neljääkymmentä.
Vierailija kirjoitti:
En halua kysyä mitään vaan todeta, että olet menettänyt elämässäsi paljon ja kukaan kunnollinen mies ei tollasta katsele yhtään. Kelpaat juurikin noihin panosuhteisiin pelkästään.
Kaikki ei onneksi ajattele noin. Olen ihan naimisissa jo nyt.
Vierailija kirjoitti:
Myytkö itseäsi rahasta? Siltä vähän kuulostaa. Etkö häpeä touhujasi?
En. Jos haluais tällä ittensä elättää niin sais laittaa nollan perään.
En häpeä. Miksi pitäisi?
Vierailija kirjoitti:
En halua kysyä mitään vaan todeta, että olet menettänyt elämässäsi paljon ja kukaan kunnollinen mies ei tollasta katsele yhtään. Kelpaat juurikin noihin panosuhteisiin pelkästään.
Heh, nämä on hauskoja. Itselleni on vuosi(kymmeni)en aikana kertynyt reilut 80 seksikumppania ja kuitenkin onnellisessa, sitoutuneessa parisuhteessa kunnollisen miehen kanssa olen ollut jo useamman vuoden.
Oletko näitä jotka koittaa elää täysillä nuoruuden, sitten iskeä kilttimiehen ja perustaa perheen?
Vierailija kirjoitti:
Ei se nyt ihan noinkaan mee. Olen nykyisin naimisissa ja ihan olen ollut avoin kaiken suhteen.
Tykkään seksistä, se on hauskaa. Mutta myös seksi ja rakastelu on mulle kaks eri asiaa.
Mikä tästä tekee säälittävää? Sekö, että aikuinen ihminen tekee mitä huvittaa? Mitään en kadu enkä häpeä. En vaan koskaan ottanut miestä ristikseni sen takia, että olis vaan joku koska pitää. Odotin oikeaa, aitoa rakkautta ja se mulla nyt on. Pidin hauskaa ennen kun se löytyi.
Vierailija kirjoitti:
Oletko näitä jotka koittaa elää täysillä nuoruuden, sitten iskeä kilttimiehen ja perustaa perheen?
No jaa. En ole koskaan oikein elämää suunnitellut. Löysin elämäni rakkauden ja siihen se sitten jäi. Lapsia ei oo eikä tuu.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka usein käyt sp-tautitesteissä? Kunnallinen vai yksityinen? Mitkä kaikki taudit testautat? Mitä kaikkia tauteja on löytynyt?
Ihan kaupungin ilmasella klinikalla, oisko puolen vuoden välein. Suurinpiirtein.
Ei oo tullu mitään, oon tosi tarkka kondomeista.
No mitä tauteja testautat siellä? Kusetko vain kuppiin vai otetaanko verikoekin? Ja tietenkin olet tosi, tosi, tosi tarkka kortsusta...
Miksen olis? En käytä muuta ehkäisyä - raskauspelko saa miehetkin innostumaan kondomeista :D
Jos sua noin kovasti taudit kiinnostaa, niin mene lukemaan netistä.
Aloittaja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jaa. En ole koskaan oikein elämää suunnitellut. Löysin elämäni rakkauden ja siihen se sitten jäi. Lapsia ei oo eikä tuu.
Mikset halua lapsia? Miten vanha olet?
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähempänä neljääkymmentä jo. Keksin enemmän syitä olla hankkimatta lapsia kun hankkia, päätös on sikäli iisi.
aloittaja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähempänä neljääkymmentä jo. Keksin enemmän syitä olla hankkimatta lapsia kun hankkia, päätös on sikäli iisi.
Okei, kirjoitustavastasi päätellen ajattelin sun olevan parikymppinen. Hyvät jatkot!