Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkähän takia minun täysin asiallinen kysely poistettiin? Tässä uudestaan: HUOM! Synnyttäneet naiset, voisitteko vastata kyselyyn, kiitos:)!

Vierailija
08.06.2017 |

Kiitos paljon vastauksestasi! Tarvitsisin vastauksia noin 100.
:)

Minkähän takia minun täysin asiallinen kysely poistettiin? Tässä uudestaan: HUOM! Synnyttäneet naiset, voisitteko vastata kyselyyn, kiitos:)!

Vaihtoehdot

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä saa uppailla niin saan mahd nopeasti vastaukset kasaan! Toivon ettei tätä poisteta!:)

Ap

Vierailija
2/10 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up! Saisko vielä vastauksia:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin tarvitset tätä tietoa? Entä onko sillä väliä kauanko synnytyksestä on aikaa?

Vierailija
4/10 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, se ketju on hävinnyt. Minä kysyin myös, miten kauan synnytyksestä saa olla. Minulla viimeisin synnytys oli 24 vuotta sitten.

Vierailija
5/10 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin tarvitset tätä tietoa? Entä onko sillä väliä kauanko synnytyksestä on aikaa?

Ei oo väliä millon. Halusin vaan rajata ryhmän:) tietoa tartten koulujuttuun.

Ap

Vierailija
6/10 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä viddua, nimittäin itselläni ei ole ulostamistiheyteen vaikuttanut yhtään se, synnytinkö vuosina 1996 ja 2000, olen aina harrastanut liikuntaa, enkä ole ylipainoinen, aineenvaihdunta hyvä

Terv mamma40v, 170/62

Vierailija
7/10 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä viddua, nimittäin itselläni ei ole ulostamistiheyteen vaikuttanut yhtään se, synnytinkö vuosina 1996 ja 2000, olen aina harrastanut liikuntaa, enkä ole ylipainoinen, aineenvaihdunta hyvä

Terv mamma40v, 170/62

No vittu sitäkö tässä kysyttiin? :DDD

Vierailija
8/10 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla taustoilla en todellakaan vastaa kyselyyn. Mihin tällaista tietoa tarvitaan? Mikä koulu on edes vielä auki?

Vierailija
9/10 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0-3

Vierailija
10/10 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulujuttuun? Ihan noin heikoilla tiedoilla en lähde intiimeihin alapääasioihin vastailemaan. Kerro ihmeessä enemmän! Mikä koulutusala?  Mikä vuosi opintoja menossa?  Mikä oppiaine? Mikä tehtävä? 

ps. silti vähän outoa, että koulutehtävien materiaalien keräämiseksi kelpaa random vastaukset internetin keskustelupalstalla.