Minkähän takia minun täysin asiallinen kysely poistettiin? Tässä uudestaan: HUOM! Synnyttäneet naiset, voisitteko vastata kyselyyn, kiitos:)!
Kiitos paljon vastauksestasi! Tarvitsisin vastauksia noin 100.
:)
Kommentit (10)
Mihin tarvitset tätä tietoa? Entä onko sillä väliä kauanko synnytyksestä on aikaa?
Ai, se ketju on hävinnyt. Minä kysyin myös, miten kauan synnytyksestä saa olla. Minulla viimeisin synnytys oli 24 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Mihin tarvitset tätä tietoa? Entä onko sillä väliä kauanko synnytyksestä on aikaa?
Ei oo väliä millon. Halusin vaan rajata ryhmän:) tietoa tartten koulujuttuun.
Ap
Mitä viddua, nimittäin itselläni ei ole ulostamistiheyteen vaikuttanut yhtään se, synnytinkö vuosina 1996 ja 2000, olen aina harrastanut liikuntaa, enkä ole ylipainoinen, aineenvaihdunta hyvä
Terv mamma40v, 170/62
Vierailija kirjoitti:
Mitä viddua, nimittäin itselläni ei ole ulostamistiheyteen vaikuttanut yhtään se, synnytinkö vuosina 1996 ja 2000, olen aina harrastanut liikuntaa, enkä ole ylipainoinen, aineenvaihdunta hyvä
Terv mamma40v, 170/62
No vittu sitäkö tässä kysyttiin? :DDD
Noilla taustoilla en todellakaan vastaa kyselyyn. Mihin tällaista tietoa tarvitaan? Mikä koulu on edes vielä auki?
Koulujuttuun? Ihan noin heikoilla tiedoilla en lähde intiimeihin alapääasioihin vastailemaan. Kerro ihmeessä enemmän! Mikä koulutusala? Mikä vuosi opintoja menossa? Mikä oppiaine? Mikä tehtävä?
ps. silti vähän outoa, että koulutehtävien materiaalien keräämiseksi kelpaa random vastaukset internetin keskustelupalstalla.
Tätä saa uppailla niin saan mahd nopeasti vastaukset kasaan! Toivon ettei tätä poisteta!:)
Ap