Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko kiroileva ihminen kutsua itseään kasvattajaksi?

Vierailija
08.06.2017 |

Tuli vain mieleen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jumalauta voi!

Vierailija
2/7 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran vai ihmisen kasvattaja? Olen nimittäin törmännyt kiroileviin koirien ja lasten kasvattajiin. Kumpikin tapaus on inhottavaa kuultavaa. Yleensä nämä ovat niitä jotka omasta mielestään kasvattavat tosi hyvin, kuri se olla pitää. (kiroilun kera)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen kasvattaja. Olen kuullut esim. isän sanovan pojalleen että oli taas vtun älykkäästi tehty.

Vierailija
4/7 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis en kyllä nyt keksi yhtäkään ihmistä joka ei olisi eläissään sanonut yhtä ainutta kirosanaa. Itse kyllä kiroan jos suutun. Tottakai jokainen sen tajuaa ettei se ole hyvää käytöstä ja on eri asia kirota itsekseen kuin vaikka lasten kuullen tai julkisella paikalla.

Vierailija
5/7 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiroileva ihminen tarkoittaa tuossa siis sitä, että kiroilee lapsilleen ja ihan tavan mukaan. Jotain lipsahdusta (josta saa sitten kuulla kolme vuotta) ei tässä tarkoiteta.

Vierailija
6/7 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä kyllä muutenkaan itseäni kasvattajaksi kutsu. Olen kiroileva vanhempi, jonka muksut sentään osaa käyttäytyä.

Vierailija
7/7 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ns. ammattikasvattaja, ja kyllä vaan ovat omat muksut oppineet kirosanat kotoa. Töissä sitten ammatillisuus kehiin. Ei ole oikeastaan tullut tilannetta, jossa olisi omilta lapsilta tarvinnut kitkeä rumia puheita. Mutta annoin luvan huomauttaa, jos ja kun minä lipsautan. ;) Ihan yhtä lailla olen kuullut kirosanoja lapsuudenkodissani, ja silti osaan käyttäytyä, kun tarvis on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä