Nautin kun muilla on paha mieli tai kärsivät henkisesti
Mikä ala sopisi minulle jossa saa nähdä toisten kärsimystä ja epäonnistumista elämässä? Itse siis en halua aiheuttaa niitä mutta haluan nähdä viereltä kun muilla menee huonosti
Kommentit (12)
Itellä sama :D monesti miettinyt että unelmaduuni olisi se tyyppi joka antaa potkuja ihmisille yt-neuvotteluissa
Ennen eheytymistä ei sovellu oikein mikään, majakatkin kun on jo automatisoitu. Hankkikaa itsellenne ensin apua ja tukea ongelmaan sitten mietitte sitä sopivaa alaa.
Sosiaalityöntekijä näkee kyllä kaikenlaista. Tosin siinä pitää olla empatiaa ja asiakaslähtöistä ratkaisukykyä, mitkä sinulta puuttuvat, joten älä ainakaan sinne hakeudu.
Koulukiusaamisen seurauksia, hae apua.
Ei mikään. Ongelmia tulee joka alalla tuolla asenteella ja mielenterveydellä. Aloita terapian kautta miettien, miten sinusta kasvatettiin empaatiton. Voi viitata psykopatiaan.
Vierailija kirjoitti:
Sosiaalityöntekijä näkee kyllä kaikenlaista. Tosin siinä pitää olla empatiaa ja asiakaslähtöistä ratkaisukykyä, mitkä sinulta puuttuvat, joten älä ainakaan sinne hakeudu.
Eikö tuon empatian voi feikata ihan helposti?
Vierailija kirjoitti:
Ennen eheytymistä ei sovellu oikein mikään, majakatkin kun on jo automatisoitu. Hankkikaa itsellenne ensin apua ja tukea ongelmaan sitten mietitte sitä sopivaa alaa.
Mitä apua voi hankkia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä apua voi hankkia?
Terapiaa.
Mulla ei tarvitse olla edes vihaamani henkilö