Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko maskuliinisuus naisessa seksikästä?

Vierailija
07.06.2017 |

Tykkääkö miehet sellaisista vähän maskuliinisimmista naisista? En nyt puhu mistään rekkalesbosta, vaan semmoisesta urheilullisesta ja aavistuksen poikamaisesta naisesta? Tuntuu, että miehet haluavat vain naisellisen kropan omaavia naisia ja me "kakkosneloset" jäädään ilman. Mulle ei vaan ole koskaan tullut mitään leveää lantiota eikä kunnon peppua tai tissejä, vaan tasainen joka puolelta...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jaksa

Vierailija
2/6 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskuliinisuus ei ole seksikästä. Huvittaa aina ne salinaiset, jotka ottavat takaapäin paljaista hartioistaan kuvia ja luulevat, että miehet pitävät niitä seksikkäinä (naiset kun itse pitävät miesten hartioita seksikkäinä, niin naiset luulevat, että toimii toisinkinpäin)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maskuliinisuus ei ole seksikästä. Huvittaa aina ne salinaiset, jotka ottavat takaapäin paljaista hartioistaan kuvia ja luulevat, että miehet pitävät niitä seksikkäinä (naiset kun itse pitävät miesten hartioita seksikkäinä, niin naiset luulevat, että toimii toisinkinpäin)

Ookko MGTOW?

Vierailija
4/6 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja AP, sinä kuulostat oikein hyvältä, tarkoitin kommentillani niitä oikein lihaksikkaita ja hartioita treenanneita naisia

Vierailija
5/6 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko ikinä miettinyt, että ne naiset treenaa ja ihailee työnsä tuloksia muusta syystä?

Miehet kun itse tekevät kaiken saadakseen seksiä, niin miehet luulevat, että toimii tosiinkinpäin. :')

Vierailija
6/6 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta seksikkyys voi toisinaan olla puoliksi asennetta ja sitä kuinka tuo itsensä esille. Paljon enemmän seksikkyyttä on naisessa, joka on iloinen ja reipas ja sinut itsensä kanssa kuin sellainen, joka kävelee seinänviertä pitkin; hartiat luimussa, vetäen norttia, sadatellen kuinka kaikki miehet on sikoja...   

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä