Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua!!

Vierailija
07.06.2017 |

Olen siis 13 vuotias tyttö ja unelmani on ollut harrastaa ratsastusta ihan pikku tytöstä asti. Rakastan hevosia enemmän kuin mitään muuta! Nyt minulla olisi siihen mahdollisuus, mutta minun täytyisi lopettaa tanssi, jota olen harrastanut​puoli vuotta. Pelkään myös isojen hevosten selästä tippumista. Mitä minun pitäisi tehdä? Haluaisin harrastaa enemmän ratsastusta kuin tanssia, mutta pelkään sitä putoamista. Minun täytyy päättää elokuuhun mennessä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et voi harrastaa sekä tanssia että ratsastusta?

Vierailija
2/9 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on liian kallista. Meidän perheeseen kuuluu minä ja kaksi pikkusiskoa. Molemmat pikkusiskot harrastavat tanssia. Yhteensä siihen on mennyt yli 400€ puoli vuotta (jos minutkin lasketaan). Jos otetaan siihen vielä ratsastus niin menee jo pitkälti yli 500€

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä päätin että meen ratsastukseen mutta voitteko kertoa miten pääsen yli tuosta mun pelosta :-/

Vierailija
4/9 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitteko auttaa pliis, haluaisin vinkkejä miten päästä tosta pelosta!!

Vierailija
5/9 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin ottaisin kunnon tömpsyt viskiä ennen koitosta.

Vierailija
6/9 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen taida auttaa kuin totuttelu ja harjoittelu. Ja siis se on hyvin todennäköistä, että ratsastaessa jossain kohtaa putoaa, joten siihen kannattaa varautua. Jos pelko on niin lamauttava, ettet uskalla ison hevosen selkään ollenkaan, niin kannattanee aloittaa ratsastusta poneilla? Voi siirtyä isompiin hevosiin sitten kun on sitä osaamista ja varmuutta tullut enemmän. Kannattaa puhua sen ratsastuksen opettajalle tuosta pelosta. Häneltä saat vinkkejä ja neuvoja turvallisuuteesi ratsastaessa.

Vierailija
7/9 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei kiitos :) Kerroin kaverillenikin tuosta ja hänkin sanoi että minun kannattaa jutella ratsastuksenopettajan kanssa asiasta ja tallilla missä alan käymään niin on vain hevosia :(

Vierailija
8/9 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjoittele ratsastusta poneilla

Vierailija
9/9 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallilla jossa alan käymään ei ole poneja. Vain hevosia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme