Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Apua! Teinin jatkuva kiukku ja raivoaminen
07.06.2017 |
Nyt taitaa olla pahin teiniangsti päällä. Kiukkuaa kokoajan ja on herkillä. Poikaystävä jätti pari vk sitten ja sen jälkeen on mopo karannut käsistä. Kaveripiiri on muuttunut ja hengaa kaikki ajat kaupungilla. Eilen löyty röökiaski ja tänään aamulla huusi vittusaatanaa ku joutu lähtee kesätöihin. Ihme kyllä noudattaa silti kotiintuloaikoja säntillisesti eikä ole jäänyt alkoholista kiinni. Kauanko tämä raivovaihe kestää? Siis toivottavasti tää olis nyt se pahin vaihe eikä enää pahenis tästä. Tyttö täyttää elokuussa 16
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
:D Ihan normaalilta kuulostaa. Tupakat kannattaa tosin takavarikoida. Ihan sallittua että päättyneen seurustelusuhteen jälkeen surettaa ja v*tuttaa, etkö itse olisi jätetyksi tulemisen jälkeen romuna? Anna sen aikansa surra ja raivota, kyllä sydänsurut ajan kanssa tasoittuvat, terveisin teinikokemuksen syvä rintaääni. Toivottavasti se ei siellä kesätöissä ole kiukkuisena.
-15v