Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkään tyttäreni olevan ihastunut miesystävääni. Asutaan kaikki saman katon alla, vaikea tilanne

Vierailija
07.06.2017 |

Tyttö on jo täysi-ikäinen ja me mieheni kanssa ollaan keski-ikäisiä. Ymmärrän, ettei ihastuminen ikien puolesta olisi mitenkään järkevää, mutta tytön käytös vaan on tuonut minulle tämän pelon. Monesti vaikuttaa kuin hän tahallaan kulkisi tosi vähissä vaatteissa mieheni nähden ja muutenkin käyttäytyy kuin nyt ihastuksen seurassa käyttäydytään. Monesti olen yrittänyt tehdä tämä tunteeni järkeviksi miettimällä tytön ottaneen mieheni isän korvikkeeksi, koska hänellä ei sellaista ole oikein ikinä ollutkaan, mutta eihän nyt isää kohtaan tuolla tavalla käyttäydytä.

Rakastan tietysti molempia, mutta minua jäytää hirveä epäluottamuksen tunne heitä kumpaakin kohtaan. Tahtoisin olla heidän seurassaan vain kaksin ilman, että he tapaavat toisiaan, mutta vielä se on mahdotonta tässä tilanteessa. Tyttö muuttaa syksyksi toiselle paikkakunnalle jos saa hakemansa opiskelupaikan. En jaksa edes miettiä, että mitä sitten jos ei saakaan. Tytär tietysti pitää itsestäänselvänä tänne asumaan jäämistä siinä tapauksessa.

Varmaan ymmärrätte, ettei tällaisesta vaan voi keskustella suoraan näiden osapuolien kanssa. Mitä ihmettä tässä sitten voisi tehdä? Olisiko jotain neuvoja sen suhteen, että miten voisin varmistua edes siitä, onko heillä jotakin romanttisia tunteita toisiaan kohtaan?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tyttö onkin ihastunut mieheesi, niin anna asian olla. Jos miehesikin käyttäytyy ihan normaalisti eikä vastaa mihinkään flirttiyrityksiin tms.

Kyllä se menee ohi

Vierailija
22/30 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustele asiasta, pelostasi miehen kanssa kaksin. Mies voisi sitten pyytää tyttöä pukeutumaan enemmän tai tehdä tytölle selväksi, ettei ihastuminen ole molemminpuolista (elein, sanoin, olemuksella tms). Vaikea selittää..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä olen oppinut, että yllättävänkin paljon on noita 18v nurkilla olevia, joilla on vetoa selkeästi vanhempaan mieheen. Vaikka se ilmenisi kuvaillun kaltaisesti hieman seksuaalisesti, niin enemmän tarve on huomionhakua ja hyväksyntää. Semmoista itsensä etsimistä aikuiseksi kasvamisessa, ehkä vielä joku murrosiän pieni trauma, mikä vaikuttaa itsetuntoon. Tai sitten vaan on kerrankin perheessä joku jolla on aikaa.

Aika kiusallisia tilanteita ne on miehellekin. Pitää olla ystävällinen, vaikka tilanne on outo. Voi olla että kroppakin reagoi, vaikka järki tottakai pistää vastaan.

Jos otat asian puheeksi, niin itse pyytäisin miestä kehottamaan tyttöä pukemaan, ennen kuin tulee juttusille. Näin siinä tulee samalla tytölle selväksi että huomiota saa muutenkin.

Vierailija
24/30 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isätön tyttö haluaa mieheltä kuin mieheltä huomiota. Toivottavasti menee pian ohi tuo tilanne.

Vierailija
25/30 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tilanne nyt ap?

Vierailija
26/30 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti he ovat jo yhtyneet, ja useita kertoja. Hutsukan kihertely ja huomionherättäminen on jälkipeliä ja esileikkiä, johon mies ystävällisesti vastaa. Jos asunnossasi olisi kameroita, näkisit riettaat nainnit tallenteelta.

Vierailija
27/30 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäilen että mies pani tyttöä väkisin kun tämä oli pienempi.

ap

Tämä ei ole minun kirjoittamani. Sitä paitsi kyseinen isäpuoli ei ole edes ollut tytön elämässä tämän ollessa pieni. Jos epäilisin miehen hyväksikäyttävän tytärtäni, niin en päästäisi häntä tyttäreni lähelle enää, saati sitten jos niin olisi ollut alaikäisenä.

Tilanne on sama kuin ennenkin, koska en ole uskaltanut puhua asiasta kummankaan kanssa. Pelkään, että mies pitäisi minua vainoharhaisena ja että asia pilaisi perhe-elämämme. Eilenkin tyttö tunki alasti saunaan kaksin mieheni kanssa, mutta mies lähti sieltä sitten samantien pois ja totesi minulle olleensa vaivaantunut tuosta, muttei tohtinut sanoa sitä tytölle itselleen. En siis usko miehen vastaavan tytön mahdollisiin tunteisiin.

ap

Vierailija
28/30 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä ihmettä, tyttäresi hilluu alusvaatteisillaan ihan muina naisina tuon ikäisenä vieraan miehen edessä? Kyllä tuon ikäinen tajuaa peittää itsensä, vaikka mies olisi hänen biologinen isänsä. Miehesi siis äidin miehenä saattaa olla isän paikalla, mutta tuskin heillä lapsi-vanhempi -suhdetta on. Kyse siis tuskin on siitä että tyttö pitää miestä isähahmona, vaan hakee miespuoliselta huomiota. Seuraavaksi kun hän tekee noin, huomautat neutraalilla äänensävyllä, että mene pukemaan loppuun niin jutellaan sitten. Sitten kun olette kahdestaan, ilmoitusluontoisesti hänelle kerrot, että mitä vähäpukeisuuteen tulee, ei-sukulaisen miehen läsnäollessa ei voi olla kuin kotonaan. 

Vierailija
29/30 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että ihan saunaan asti tunki :D TROLOLOLO

Vierailija
30/30 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäilen että mies pani tyttöä väkisin kun tämä oli pienempi.

ap

Tämä ei ole minun kirjoittamani. Sitä paitsi kyseinen isäpuoli ei ole edes ollut tytön elämässä tämän ollessa pieni. Jos epäilisin miehen hyväksikäyttävän tytärtäni, niin en päästäisi häntä tyttäreni lähelle enää, saati sitten jos niin olisi ollut alaikäisenä.

Tilanne on sama kuin ennenkin, koska en ole uskaltanut puhua asiasta kummankaan kanssa. Pelkään, että mies pitäisi minua vainoharhaisena ja että asia pilaisi perhe-elämämme. Eilenkin tyttö tunki alasti saunaan kaksin mieheni kanssa, mutta mies lähti sieltä sitten samantien pois ja totesi minulle olleensa vaivaantunut tuosta, muttei tohtinut sanoa sitä tytölle itselleen. En siis usko miehen vastaavan tytön mahdollisiin tunteisiin.

ap

Miehesi on siis kiusaantunut tyttösi lähentelystä. Siinä olisi ja on edelleenkin hyvä aasinsilta ottaa asia puheeksi. Siltä kannalta, että vaivaako tyttäresi käytös miestäsi. Ei siltä mustis omalle tyttärelle kannalta (se kumpuaa vain omasta epävarmuudestasi).

Tuskin sitä sun miestä se tyttös nimittäin kiinnostaa. Palstan hopeanorppia tai mitä hylkeitä olikaan, lukuunottamatta kovin montaa miestä ei se teini-ikäinen tytär kiinnosta. Kun on tarjolla järkevä aikuinenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme