Naimisissa pellen kanssa, en jaksa enää.
Mun miehellä on yksi ärsyttävä piirre. Noin 90 % asioista, mitä puhun sille, niin kääntää jollain lailla huumoriksi (huonoksi sellaiseksi). Olen niin väsynyt kun joka asia pitää vääntämällä vääntää, että saa sen perille normaalilla tavalla tai joku tekeminen onnistuisi mutkattomasti kertaheitolla. Esimerkkejä: - pyydän pöydässä ojentamaan vaikka salaatinkastikepullon, niin on ojentavinaan, mutta juuri kun olen siihen tarttumassa, niin vetääkin pois, ojentaa uudelleen, vetää taas pois kunnes ärähdän. - lähden koiran kanssa pitkälle metsäretkellä ja ilmoitan suurinpiirtein koordinaatit, mihin menen eksymisen varalta. Tulen kotiin ja laitan töissä olevalle miehelle viestin, että olen turvallisesti takaisin kotona... vastaukseksi tulee: "No voi helv..." (ikäänkuin olis toivonut, että eksyn... hah haa, kauheen hauskaa) - katsomme telkkaria ja hän lähtee hakemaan keittiöstä jotain ja pyydän tuomaan tullessaan vaikka lasin vettä, niin tulee heitto, että ei pysty... painaa liikaa. (tuo kuitenkin, kun pyydän uudelleen, mutta lasin ojentamisessa saattaa taas olla yksi jekuttelu lisää) - eteisessä olen kyykyssä solmimassa kengännauhojani, tökkää oman jalkansa eteeni ja töksäyttää: "solmis nääkin" - olen tiskipöydän ääressä kuorimassa perunoita. Mies hakee astiakaapista jotain ja ennen ovan avaamista sanoo: "laitas pää tohon, niin kolautan" (Siis toooosi hauska juttu kolauttaa mua ovella päähän.... kuolen nauruun!!!) - kysyn jotain, niin vastaus on ihan mitä sattuu höpö höpöä - ....ja esimerkkejä kertyy joka päivä... usein... Kun joskus hermostun johonkin noihin juttuihin, niin saan kuulla olevani huumorintajuton. En ole OIKEASTI huumorintajuton, osaan heittää kyllä hauskaa läppää, MUTTA kaikelle on aikansa. Minusta tuollainen jatkuva härnääminen on ärsyttävää, toisinaan tuntuu myös alentavalta. Tulee mieleen, että onko tuo jokin tiedostamaton alistamisen muoto, että "sun jutut on mulle ihan yks hailee, en vaivaudu edes ottamaan niitä vakavasti". Toi on niin iso ongelma jo mulle, että mä en kohta enää kestä!!
Kommentit (2543)
Jokohan ap: mies on alkanut jekuttamaan ja hassuttelemaan hänen kanssaan niin että vetää häntä oikein kunnolla turpaan ja sitten nauraen sanoo, että "Vitsi vitsi, en minä oikeasti löisi sinua"?
No mites sänkyhommat, onko niissäkin jotain noin typerää jekuttelua, voi kyllä toisaalta olla aika koomista, kun oikein alkaa tässä miettimään. E
Tuo "laita pää oven väliin" sai haukkomaan henkeä, ei ollu kyllä humoristista.
Jotain on pielessä tuon miehen nupissa.
Tiedän yhden tapauksen, jossa mies oli avovaimonsa kanssa syömässä toisen parin kanssa ulkona, niin tämä mies oli herrasmiesmäisesti onjentamassa tuolia naisen alle niin vetikin sen pois just , kun nainen meinas istua, siihen lösähti lattialle. Miehellä oli kuulemma hauskaa.
Kyllä näitä sairaita miehiäkin on pilvin pimein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vakavammin tätä analysoiden, todennäköisesti AP ja vastaavissa tilanteessa olevat muut naiset jotka täälä kommentoineet ovat ajan myötä muuttuneet tylsiksi ja ahdistuneiksi, todennäköisesti mentyään työelämään (usein naisille ahdistuksen paikka). Sen seurauksena mies on onneton ja koittaa epätoivoisesti löytää edes jotain hauskaa arjestaan, vaikka oikeasti haluaisi vain paeta tylsäksi ja ahdistavaksi muuttunutta kumppania. Miehet ovat kuitenkin turhan lojaaleja tällasissa tilanteissa.
Ero olisi varmasti paras, tuollaisessa parisuhteessa elävä mies olisi varmasti onnellisempi jonkun elinvoimaisemman naisen kanssa. Tosiasiassa juuri se on yksi syy vaihtaa nuorempaan.
Kyllä, sehän se piristää parisuhdetta että mies murtaa häntäluusi (tuolin alta vetäminen) ja aiheuttaa sinulle tinnituksen (pillillä puhallus täysillä korvaan) hyvänä vitsinä. Ja sitten kun teet vastaavaa, olet hul lu äm mä.
Naisena sanoisin, että joku raja naisellakin pitää olla, mihin pisteeseen saakka elää parisuhteessa pellemiehen kanssa.
Jos alkaa jo terveyttä nämä "huumorimiehet" tempuillaan vaarantaa. Henkinenkin väkivalta myös kyllä riittää, että pitäisi miettiä. Saati lapsiin kohdistuva ivailu ja kiusaaminen, siihen pitäisi olla nollatoleranssi.
Jos itseään antaa rajattomasti kiusata, niin mikäs siinä sitten. Toisaalta, joutuvathan lapset sitä katselemaan ja sitä kautta altistumaan miehen tempuille.
Mikä laittaa aikuisen ja täysipäisen ihmisen jatkamaan vuosikausia tämäntyyppisten miesten kanssa? Joku riippuvuys vai oma saamattomuus. Vai onko vakka kantensa valinnut.
Niin, kun se on kuitenkin hyvä mies ja joskus ihan mukavakin.
Anteeksi kärkäs mielipide, mutta en vaan ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
No mites sänkyhommat, onko niissäkin jotain noin typerää jekuttelua, voi kyllä toisaalta olla aika koomista, kun oikein alkaa tässä miettimään. E
Tuo "laita pää oven väliin" sai haukkomaan henkeä, ei ollu kyllä humoristista.
Jotain on pielessä tuon miehen nupissa.
Varmaan sänkyhommissakin nämä miehet jekuttavat. Meinaavat laittaa reikään, vetävät viime hetkellä pois, en laitakkaan. No, oles ny, kyllä mää ny, no, en ny kuitenkaan...Hehehohohe.
Tuollaiset miehet yrittävät olla hauskoja ja saada naisen nauramaan, osaamatta sitä kuitenkaan.
He makes me laugh - tyyppiset vaatimuslistat ohjaavat tällaisen snadisti yksinkertaisen miehen kuvittelemaan, että hauska on sama kuin klovni. Jatkuvasta pellepaskasta tulee pakkoliike. Pelle ei enää osaa olla tavallisesti, kohteliaasti ja hyvää seuraa ihan vaan olemalla oma itsensä.
Oma 12v poika on vähän tuollainen. Yritän ohjata pois klovnin roolista sanomalla, että ei sun vastuulla ole mielistellä tai hauskuutta ketään. Pilaatvaan oman maineesi. Kellään ei ole hauskaa pellen kanssa, vaan pellen kustannuksella. Älä ole pelle, ole ihan tavallisesti ja rauhassa.
Kuulostaa jo vähän kiusaamiselta tuommoinen. Tai joltain muka hyväntuuliselta vähättelyltä. Varmaan tosi ärsyttävää, jos jatkuvaa. Jos tyylin muutaman kerran tekee niin eri, mutta eipä tuommoiselle huumorille jaksa kauaa nauraa. Kannattaisi sanoa suoraan, että ei ole hauskaa, vaan tylsää huumoria.
Itseäni ihmetyttää se näissä aina että miten ihmiset päätyy yhteen tälläisten friikkien kanssa. Onhan tollaisessa pellemiehessä täytynyt olla jotain outoa alunperinkin. Ja miksi edes miettiä muuta kuin eroa. Jos ei ominpäin osaa olla pelleilemättä niin itse katsoisin hetken oudosti ja lähtisin menemään tai heittäisin pellen pihalle. Ihan oikeasti ihmiset, elämä on liian lyhyt että kannattaisi hammasta purren olla jonkun idiootin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän yhden tapauksen, jossa mies oli avovaimonsa kanssa syömässä toisen parin kanssa ulkona, niin tämä mies oli herrasmiesmäisesti onjentamassa tuolia naisen alle niin vetikin sen pois just , kun nainen meinas istua, siihen lösähti lattialle. Miehellä oli kuulemma hauskaa.
Ilmeisesti tuollaiset luonteenpiirteet kuitenkin vetoavat naisiin, koska naisethan rakastuvat palstan yleisesti hyväksytyn mielipiteen mukaan mieheen luonteen perusteella.
Ei miehen tarvitse olla totinen torvensoittaja muttei mikään pellekään minuun vetoa. Joku keskitie pitäisi olla.
En oikein usko, etteikö nuo monet kuvatut, ihan mahdottomat pellemiehet jo seurusteluvaiheessa erotu. Eivätkö ihmiset tutustu lainkaan toisiinsa vaan menevät kovin nopeasti yhteen?
Vai miksi ja miten tuollaiset miehet ylipäätään onnistuvat pääsemään parisuhteeseen. Jopa lapsia pukkaavat perheeseen.
Hah, tajusin tässä juuri, että tämä keskustelu on saanut mun pitkään "pyyhkäise vasemmalle" listaan vielä yhden varman merkin, kaikki Tinder ym. profiiliinsa "hauskan ja humoristisen" kuvan lisänneet miehet.
Ei peruukkipäisiä hassuttelijoita, pelkään, että meillä on erilainen käsitys huumorista. Olen paljon mielummin sinkku kuin kestän tällaisia pellejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti tuollaiset luonteenpiirteet kuitenkin vetoavat naisiin, koska naisethan rakastuvat palstan yleisesti hyväksytyn mielipiteen mukaan mieheen luonteen perusteella.
Palstan mukaan naiset myös kasvattavat lapset, outoa että naiset haluaa kasvattaa lapsistaan naisvihaajia ja sikamiehiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän nuo pellemiehet heti alusta asti esittele koko arsenaaliaan. Eihän he käyttäydy samalla tavalla esimerkiksi omien esimiesten seurassa, ehkä lähimmät työkaverit saa nauttia joistain pienistä pellemiehen tempuista. Onhan ne vitsitkin ekalla kuulemisella usein hauskoja, mutta ei enää, kun samoja kuulee päivästä toiseen.
Minun mies on hirveän huumoritajuinen ja hauska. En ole ikinä kuullut hänen kertovat yhtään vitsiä eikä hän tee hassuja temppuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän nuo pellemiehet heti alusta asti esittele koko arsenaaliaan. Eihän he käyttäydy samalla tavalla esimerkiksi omien esimiesten seurassa, ehkä lähimmät työkaverit saa nauttia joistain pienistä pellemiehen tempuista. Onhan ne vitsitkin ekalla kuulemisella usein hauskoja, mutta ei enää, kun samoja kuulee päivästä toiseen.
Minun mies on hirveän huumoritajuinen ja hauska. En ole ikinä kuullut hänen kertovat yhtään vitsiä eikä hän tee hassuja temppuja.
Ekan kerran kun tuoli vedettiin alta, niin nauroin vedet silmissä
Kylläpäs täällä on tänään paljon u li ukkoja ruikuttamassa kun naisia ei kiinnosta pellemiesten "huumori" U lit varmaan ihailevat näitä "itsevarmoja ja hauskoja" äijiä.
Kukaan aikuinen nainen ei halua elää ikuisesti pissakakkahonkhonk-tasolla olevan miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö tiedä, mikä vitsi on? Tuolin vetäminen alta ei ole vitsi. Vitsistä ei ole mahdollisuutta loukkaantua fyysisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö tiedä, mikä vitsi on? Tuolin vetäminen alta ei ole vitsi. Vitsistä ei ole mahdollisuutta loukkaantua fyysisesti.
Etkö osaa lukea, sanottiinko tuossa että oli vitsi?
Vierailija kirjoitti:
Kylläpäs täällä on tänään paljon u li ukkoja ruikuttamassa kun naisia ei kiinnosta pellemiesten "huumori" U lit varmaan ihailevat näitä "itsevarmoja ja hauskoja" äijiä.
Kukaan aikuinen nainen ei halua elää ikuisesti pissakakkahonkhonk-tasolla olevan miehen kanssa.
Nämä u lim iehet ei kestä ollenkaan sitä, että miehistä puhutaan mitään negatiivista. Samaan aikaan he nyyhkivät, kun muut miehet vievät kaikki naiset. Eikö nimenomaan ole heidän etunsa, että kaikista muista miehistä ei tykätä?
Mitä aloittaja täällä valittaa. Tee jotain asialle.
Hah 😆😄🤣😁😎😂. Olen siinä kanssasi samaa mieltä, että ero olisi paras ratkaisu tuossa tilanteessa. Itse olisin eronnut tuosta "arjen piristäjästä" aikapäivää sitten, ja ottanut itselleni jonkun fiksun ja normaalin miehen. Kenties nuoremman, koska kivaa myös saada säpinää makkarin puolelle...