Harkitsen taas kerran eroa miehen matalan libidon takia. Apua?
Osaisiko joku vinkata miten muuttaa itseäni?
Huomaan taas kerran olevani parisuhteessa, jossa harkitsen eroa, koska miehellä on liian matala libido. Olen siitä syystä lopettanut muutaman aiemman parisuhteen jo. Itse haluan aina ja koko ajan, tekee mieli välillä monta kertaa päivässä. Libidoni on aina ollut korkea, minulla on jotenkin sellainen kestopanetus. En ole koskaan pettänyt enkä kokeillut mitään yhden yön suhteita tms, eli nuo halut ei mitenkään saa minua tekemään hölmöjä kokeiluja tai sellaista, joka ei kestäisi päivänvaloa. Mutta en kestä sitä, jos mies haluaa vain kerran viikossa tai kahdessa. Se on minulle aivan liian harvoin.
Olen yrittänyt suhteen alussa puhua miehelle siitä, että olen tällainen kestopanetuksesta kärsivä nainen ja haluan koko ajan. Ja kysellä että kuinka usein mies tyypillisesti haluaa. No kaikki ovat vakuuttaneet minulle, että joka päivähän he haluavat, tietysti. Ja suhteen ensimmäinen vuosi on sellaista kanivaihetta ja kanitahtia, kunnes alun himot tasoittuu ja tulee esiin se henkilölle tyypillinen tahti. Minulla siis joka päivä -tahti. Näillä miehillä kerran viikossa tai kahdessa -tahti. Kun olen sitten uudelleen ottanut asiaa puheeksi, niin ovat kertoneet että se on heille se tavallinen määrä haluta seksiä, että ovat aina olleet sellaisia. Tunnen oloni tavallaan huijatuksi, koska yritin selvittää asiaa suhteen alussa ja sain ihan toisen kuvan. Sinänsä hyväksyn sen, että joillakin on matala libido ja jotkut haluavat vain pari kertaa kuussa. Se on mielestäni ihan ok, eikä mikään vika vaan ominaisuus. Eikä sellaisen ihmisen varsinaisesti tarvitse muuttua. Se ei edes ole haluttomuutta tai pihtaamista, vaan heidän ominainen halun määrä. Mutta kun sellainen ihminen ei sovi minulle, ja kärsin siinä suhteessa kun olen jatkuvassa puutteessa.
Joten mitä ihmettä teen? Haluan pitkän ja hyvän parisuhteen. En halua lopettaa suhdetta toisensa jälkeen siksi, että mies paljastuu liian vähähaluiseksi. Osaako kukaan neuvoa? Mitä tehdä sille, että muuten erittäin hyvässä parisuhteessa kärsin kamalasta puutteessa olemisesta ja suunnittelen eroa sen takia? Tai miten löytää mies, joka oikeasti haluaa usein eikä vain väitä haluavansa usein?
Kommentit (43)
Minkä ikäinen olet ?
Itse m39 ja voisi paaluttaa vaikka 5krt päivässä, mutta vaimoa ei jaksa kuin harvoin :(
Ällöttää jos joku puhuu libidosta, tuo sanavalinta ällöttää siis. Ei mulla muuta.
Luotettava (varattuun kuten jonkun pihtarin puolisoon?) salaseksisuhde.