Harkitsen taas kerran eroa miehen matalan libidon takia. Apua?
Osaisiko joku vinkata miten muuttaa itseäni?
Huomaan taas kerran olevani parisuhteessa, jossa harkitsen eroa, koska miehellä on liian matala libido. Olen siitä syystä lopettanut muutaman aiemman parisuhteen jo. Itse haluan aina ja koko ajan, tekee mieli välillä monta kertaa päivässä. Libidoni on aina ollut korkea, minulla on jotenkin sellainen kestopanetus. En ole koskaan pettänyt enkä kokeillut mitään yhden yön suhteita tms, eli nuo halut ei mitenkään saa minua tekemään hölmöjä kokeiluja tai sellaista, joka ei kestäisi päivänvaloa. Mutta en kestä sitä, jos mies haluaa vain kerran viikossa tai kahdessa. Se on minulle aivan liian harvoin.
Olen yrittänyt suhteen alussa puhua miehelle siitä, että olen tällainen kestopanetuksesta kärsivä nainen ja haluan koko ajan. Ja kysellä että kuinka usein mies tyypillisesti haluaa. No kaikki ovat vakuuttaneet minulle, että joka päivähän he haluavat, tietysti. Ja suhteen ensimmäinen vuosi on sellaista kanivaihetta ja kanitahtia, kunnes alun himot tasoittuu ja tulee esiin se henkilölle tyypillinen tahti. Minulla siis joka päivä -tahti. Näillä miehillä kerran viikossa tai kahdessa -tahti. Kun olen sitten uudelleen ottanut asiaa puheeksi, niin ovat kertoneet että se on heille se tavallinen määrä haluta seksiä, että ovat aina olleet sellaisia. Tunnen oloni tavallaan huijatuksi, koska yritin selvittää asiaa suhteen alussa ja sain ihan toisen kuvan. Sinänsä hyväksyn sen, että joillakin on matala libido ja jotkut haluavat vain pari kertaa kuussa. Se on mielestäni ihan ok, eikä mikään vika vaan ominaisuus. Eikä sellaisen ihmisen varsinaisesti tarvitse muuttua. Se ei edes ole haluttomuutta tai pihtaamista, vaan heidän ominainen halun määrä. Mutta kun sellainen ihminen ei sovi minulle, ja kärsin siinä suhteessa kun olen jatkuvassa puutteessa.
Joten mitä ihmettä teen? Haluan pitkän ja hyvän parisuhteen. En halua lopettaa suhdetta toisensa jälkeen siksi, että mies paljastuu liian vähähaluiseksi. Osaako kukaan neuvoa? Mitä tehdä sille, että muuten erittäin hyvässä parisuhteessa kärsin kamalasta puutteessa olemisesta ja suunnittelen eroa sen takia? Tai miten löytää mies, joka oikeasti haluaa usein eikä vain väitä haluavansa usein?
Kommentit (43)
Kaikki ne valehtelevat. Sama kun aluksi vakuuttavat että tykkäävät nuolla usein jne, no kohta pian jää se kokonaan pois kun ei enää jaksetakkaan.
Luen ketjua suu auki, mistäköhän tuollaisen naisen löytäisi..
Vierailija kirjoitti:
Luen ketjua suu auki, mistäköhän tuollaisen naisen löytäisi..
Minusta ei ainakaan näe sitä mitenkään ulospäin, olen ihan tavallisen näköinen, enkä heti suinkaan mainosta asiaa ääneen. Vasta kun tutustutaan vähän paremmin ja aletaan seurustelemaan tai on oltu vaikka kymmenillä treffeillä tms, niin otan asiaa puheeksi tai se tulee muuten ilmi. Ap.
Kerran viikossa tai kahdessa kuulostaa epätyypilliseltä jos kyseessä terve nuori mies. Ehkä jonkinlainen burnout? M
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ne valehtelevat. Sama kun aluksi vakuuttavat että tykkäävät nuolla usein jne, no kohta pian jää se kokonaan pois kun ei enää jaksetakkaan.
Ei se ole valehtelua vaan sen hetkinen ajatus, kun ilman seksiä on joutunut olemaan useamman vuoden. Vähän kuin olisit vuoden keskitysleirillä ja sitten kysyttäisiin maistuuko ruoka
Mulla samanlainen mies. Pari kertaa kuukaudessa haluaa.. On sanonut että "voin kyllä useamminkin jos haluat" huoh. Kun haluaisin että hän haluaa minua :( en mitään säälistä.
Voisiko olla syynä, että liian usein paneminen menee mekaaniseksi suoritukseksi? Pahimmillaan se on pakkomielteistä kassien tyhjennystä, johon ei lopulta enää jaksa ryhtyä. Pitäisi käyttää mielikuvitusta ja tehdä seksistä monipuolista, ettei menisi liian yksipuoliseksi jyystämiseksi. Se taas vaatii ponnisteluja enemmän, eikä sen takia jaksa pidemmän päälle vaivautua.
Eli lopulta varmasti monille tulee se vaihe, että mielummin harvemmin ja laadukkaammin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole valehtelua vaan sen hetkinen ajatus, kun ilman seksiä on joutunut olemaan useamman vuoden. Vähän kuin olisit vuoden keskitysleirillä ja sitten kysyttäisiin maistuuko ruoka
On se valehtelua. Jos siitä tykkäisi, sitä tekisi. Itse tykkään ottaa suihin ja lähes joka kerta teen sitä.
Vierailija kirjoitti:
Kerran viikossa tai kahdessa kuulostaa epätyypilliseltä jos kyseessä terve nuori mies. Ehkä jonkinlainen burnout? M
Olen itse 33-vuotias, nämä miehet osuu ikähaarukkaan 29-41 -vuotta. Kaikilla on ollut kyllä vaativa työ jne. Mutta niin on minullakin, eikä se vaikuta haluihini mitenkään, vaikka uupunut olisinkin. Ja siis, nämä miehet ovat sanoneet sitten sen suhteen alkuhuuman jälkeen, että he ovat aina halunneet vain kerran viikossa, siis teinivuosien jälkeen. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se valehtelua. Jos siitä tykkäisi, sitä tekisi. Itse tykkään ottaa suihin ja lähes joka kerta teen sitä.
Erehtyminen on eri asia kuin valehtelu. Mieti vaikka lempiruokaasi. Tykkäät siitä eikö je? No entä jos saisit syödä vain sitä ruokaa seuraavan vuoden. Tykkäisitkö siitä vuoden päästä? Jos et, oletko valehdellut?
Hahahaa onnea vaan sinulle ikuisen kanivaiheen metsästykseen :D Eiköhän se ole aivan täysin normaalia, eikä mitään "heikkoa libidoa", että seurustelun ensimmäiset vuodet piehtaroidaan hormonimyrskyssä, jolloin toisesta on mahdotonta pitää näppejään erossa. Tämä kuitenkin tasoittuu kun ihastumis- ja rakastumisvaihe on ohitse ja suhde vakiintuu. Epäilen, että tulet vaihtamaan miestä aina muutaman vuoden välein kunnes vanhenemisen myötä uuden miehen löytäminen muuttuu vuosi vuodelta yhä vaikeammaksi tai sitten omat seksihalusi normalisoituvat.
Onko ap se sama nainen, joka ei saanut miestä, koska oli liian hyvä sängyssä? Ihan kuin samalta näppikseltä.
Vierailija kirjoitti:
Hahahaa onnea vaan sinulle ikuisen kanivaiheen metsästykseen :D Eiköhän se ole aivan täysin normaalia, eikä mitään "heikkoa libidoa", että seurustelun ensimmäiset vuodet piehtaroidaan hormonimyrskyssä, jolloin toisesta on mahdotonta pitää näppejään erossa. Tämä kuitenkin tasoittuu kun ihastumis- ja rakastumisvaihe on ohitse ja suhde vakiintuu. Epäilen, että tulet vaihtamaan miestä aina muutaman vuoden välein kunnes vanhenemisen myötä uuden miehen löytäminen muuttuu vuosi vuodelta yhä vaikeammaksi tai sitten omat seksihalusi normalisoituvat.
Mielestäni joka päivä -haluaminen on ihan normaali seksihalu ihmiselle. Vaikka olenkin nainen, niin siinä ei ole mitään epänormaalia, joka joskus "normalisoituisi". Itse asiassa pidän siitä, että haluan usein, mielestäni se on hyvä ominaisuus minussa.
Ja olen täällä etsimässä vinkkejä, miten saada pitkä parisuhde vaikka haluaa joka päivä seksiä. En halua vaihtaa miestä koko ajan.
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erehtyminen on eri asia kuin valehtelu. Mieti vaikka lempiruokaasi. Tykkäät siitä eikö je? No entä jos saisit syödä vain sitä ruokaa seuraavan vuoden. Tykkäisitkö siitä vuoden päästä? Jos et, oletko valehdellut?
Voi luoja. En tarkoita että miehen pitäisi pelkästään nuolla koko ajan vaan jos seksiä on vaikka 10krt niin aluksi niistä 5 krt mies nuolee. Lopulta menee VUOSIA ilman vaikka siitä muka pitää? En minä olisi vuosia ilman lempiruokaani jos olisi mahdollisuus sillointällöin syödä!
Hanki:
Dildo
Lapsia
Lainaa
Oman käden kauttakin voi paineita purkaa, niin ei tarvii luoda paineita partnerille. Sinullahan siis lievä poikkeavuus, opi elämään sen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Onko ap se sama nainen, joka ei saanut miestä, koska oli liian hyvä sängyssä? Ihan kuin samalta näppikseltä.
En ole sama. Luin kyllä sitä ketjua, mutta minä en ole mitenkään erityisen kokenut tai kokeillut mitään ihme juttuja, tykkään ihan sellaisesta tavallisesta perusseksistä. Ap.
Nopressure kirjoitti:
Hanki:
Dildo
Lapsia
LainaaOman käden kauttakin voi paineita purkaa, niin ei tarvii luoda paineita partnerille. Sinullahan siis lievä poikkeavuus, opi elämään sen kanssa.
Onko oikeasti teidän mielestä poikkeavuus, jos nainen haluaa joka päivä?
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni joka päivä -haluaminen on ihan normaali seksihalu ihmiselle. Vaikka olenkin nainen, niin siinä ei ole mitään epänormaalia, joka joskus "normalisoituisi". Itse asiassa pidän siitä, että haluan usein, mielestäni se on hyvä ominaisuus minussa.
Ja olen täällä etsimässä vinkkejä, miten saada pitkä parisuhde vaikka haluaa joka päivä seksiä. En halua vaihtaa miestä koko ajan.
Ap.
Tuskinpa tuoon mitään lääkettä on. Haet oikeaa kumppania, löydät tai et.
Miehillä on kovat halut 15 vuotiaana, mutta aika vähäiset jo 35 vuotiaana. Sekös tekee miehistä melko säälittäviä naisten silmissä vaikka todellisuutta se ei olekaan. Onko 35v nainen jolla haluja kerran viikossa, säälittävä ihminen?
Eikö kukaan ole ollut samassa tilanteessa? Jompana kumpana osapuolena? Ap.