Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harkitsen taas kerran eroa miehen matalan libidon takia. Apua?

Vierailija
07.06.2017 |

Osaisiko joku vinkata miten muuttaa itseäni?
Huomaan taas kerran olevani parisuhteessa, jossa harkitsen eroa, koska miehellä on liian matala libido. Olen siitä syystä lopettanut muutaman aiemman parisuhteen jo. Itse haluan aina ja koko ajan, tekee mieli välillä monta kertaa päivässä. Libidoni on aina ollut korkea, minulla on jotenkin sellainen kestopanetus. En ole koskaan pettänyt enkä kokeillut mitään yhden yön suhteita tms, eli nuo halut ei mitenkään saa minua tekemään hölmöjä kokeiluja tai sellaista, joka ei kestäisi päivänvaloa. Mutta en kestä sitä, jos mies haluaa vain kerran viikossa tai kahdessa. Se on minulle aivan liian harvoin.

Olen yrittänyt suhteen alussa puhua miehelle siitä, että olen tällainen kestopanetuksesta kärsivä nainen ja haluan koko ajan. Ja kysellä että kuinka usein mies tyypillisesti haluaa. No kaikki ovat vakuuttaneet minulle, että joka päivähän he haluavat, tietysti. Ja suhteen ensimmäinen vuosi on sellaista kanivaihetta ja kanitahtia, kunnes alun himot tasoittuu ja tulee esiin se henkilölle tyypillinen tahti. Minulla siis joka päivä -tahti. Näillä miehillä kerran viikossa tai kahdessa -tahti. Kun olen sitten uudelleen ottanut asiaa puheeksi, niin ovat kertoneet että se on heille se tavallinen määrä haluta seksiä, että ovat aina olleet sellaisia. Tunnen oloni tavallaan huijatuksi, koska yritin selvittää asiaa suhteen alussa ja sain ihan toisen kuvan. Sinänsä hyväksyn sen, että joillakin on matala libido ja jotkut haluavat vain pari kertaa kuussa. Se on mielestäni ihan ok, eikä mikään vika vaan ominaisuus. Eikä sellaisen ihmisen varsinaisesti tarvitse muuttua. Se ei edes ole haluttomuutta tai pihtaamista, vaan heidän ominainen halun määrä. Mutta kun sellainen ihminen ei sovi minulle, ja kärsin siinä suhteessa kun olen jatkuvassa puutteessa.

Joten mitä ihmettä teen? Haluan pitkän ja hyvän parisuhteen. En halua lopettaa suhdetta toisensa jälkeen siksi, että mies paljastuu liian vähähaluiseksi. Osaako kukaan neuvoa? Mitä tehdä sille, että muuten erittäin hyvässä parisuhteessa kärsin kamalasta puutteessa olemisesta ja suunnittelen eroa sen takia? Tai miten löytää mies, joka oikeasti haluaa usein eikä vain väitä haluavansa usein?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla miehellä kyllä käsi käy lähes päivittäin, mutta seksiä harrastamme kerran tai hyvässä tapauksessa kaksi kertaa kuussa. Olen sekoamispisteessä, haluaisin itse seksiä vaikka joka päivä ja voisi kai sitä itsekin runkata joka päivä mutta en näe sitä seksin korvikkeena. Ja sitten mies vain ahdistuu jos mainitsen asiasta ja sitten on turha kuvitella saavansa kuukauteen. On käynyt mielessä pistää vaihtoon.

Vierailija
22/43 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos päädyt eroon, niin tule minulle kumppaniksi. 2-5 kertaa päivässä, jos vaan haluat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omalla miehellä kyllä käsi käy lähes päivittäin, mutta seksiä harrastamme kerran tai hyvässä tapauksessa kaksi kertaa kuussa. Olen sekoamispisteessä, haluaisin itse seksiä vaikka joka päivä ja voisi kai sitä itsekin runkata joka päivä mutta en näe sitä seksin korvikkeena. Ja sitten mies vain ahdistuu jos mainitsen asiasta ja sitten on turha kuvitella saavansa kuukauteen. On käynyt mielessä pistää vaihtoon.

Minä päättelisin tästä että miehellä on haluja, mutta ei sinua kohtaan..

Vierailija
24/43 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä päättelisin tästä että miehellä on haluja, mutta ei sinua kohtaan..

Juu on käynyt sama mielessä, mutta ei kuulemma. Olisi voinut kirjoittaa pidemmästikin, mutta luulen itse tilanteen olevan sitä että mies on mukavuudenhaluinen ja itsekäs, ja käsi on nopeampi ja helpompi tapa hänelle itselleen, joten ei jaksa nähdä vaivaa harrastaakseen seksiä koska hänelle riittää se käsi. Ei sillä että olisi tilanne jotenkin parempi kuin siihen nähden että haluaisi jotakuta toista.

Vierailija
25/43 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on välillä pitkiäkin vaiheita että tekisi mieli rakastella ja paneskella vaimoni kanssa vaikka useamman kerran päivässä, ja melko usein vaimon halut eivät nouse ihan samalle tasolle (paitsi tiettyyn aikaan kuukaudesta jolloin meno onkin sitten aika vinhaa kolmesta lapsesta huolimatta,). En näe tätä itse ongelmana: jos minua haluttaa, kerron tämän vaimolle ja pidän häntä hyvänä sillä tavalla kuin hän itse haluaa. Joskus tuo johtaa seksiin, joskus jäädään puolitiehen ja toisinaan homma jää vain hierontaan, suuteluun ja silittelyyn, mikä on täysin OK minulle. Sanon sitten ihan rehellisesti että olisi tarvetta purkaa paineita jos homma jää kesken, ja kysyn että siirrynkö vessan puolelle vai haluatko katsella. Usein vielä tässä vaiheessa vaimollakin alkaa kierrokset nousemaan :)

Kerran viikossa haluaminen on kyllä aika harvoin, eikö miehesi ole vastaanottavainen edes mahdollisesti seksiin johtavaan toimintaan, vaikka sinun itsetyydytyksen katselemiseen, hierontaan, hyväilyyn jne.? Luulisi siinä libidon nousevan kun katselee kiimasta kiemurtelevaa vaimoaan...

Mutta ihmisiä on erilaisia, joitakin ei vain seksi juurikaan kiinnosta. Ideeali tietysti olisi jos tällaiset asiat saisi tunnusteltua seurusteluvaiheessa selville, mutta aina tämäkään ei mene nappiin jos puolison halut syystä tai toisesta laantuu. Vaikeita juttuja, tsemppiä AP:lle, kehotan keskustelemaan asiasta miehesi kanssa. Mieluiten ihan vakavasti ja loppuun asti, näissä jutuissa vihjailu, odottelu ja kyräily vain pitkittää tuskaa!

M40-

Vierailija
26/43 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama ongelma. Olen 28-vuotias nainen ja haluaisin (melkein) joka päivä, useamman kerran putkeen. Edellinen parisuhde kaatui siihen, että mies piti ja oli aina pitänyt seksiä toisarvoisena, ei saanut orgasmia eikä juttu muutenkaan toiminut. Nyt olen löytänyt ihanan miehen ja olin yhteenmuuttoomme saakka siinä käsityksessä, että hän on seksuaalisesti halukas (keskustelimme asiasta alussa ja hän sanoi, miten upeaa on, että nainen haluaa).

Nyt olemme asuneet puolisen vuotta yhdessä ja olen koen, että minua on "huiputettu" kun hän ei enää haluakaan niin aktiivisesti kuin antoi ymmärtää. Miestä en jätä, aloitan vaikka mieluummin jonkin lääkityksen halujani vähentääkseni. On tämäkin tilanne.

Vierailija
27/43 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha kansansanonta: Jos suhteen ensimmäisen vuoden aikana laittaa herneen purkkiin joka rakastelukerran jälkeen ja sen vuoden jälkeen ottaa herneen pois rakastelun jälkeen, niin purkki ei koskaan tyhjene.

Ei miestä vaan kiinnosta sekstailla samaa naista vuodesta toiseen, niin vaihtamalla se libido taas nousee, sad but true.

Vierailija
28/43 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 46 kirjoitti:

Vanha kansansanonta: Jos suhteen ensimmäisen vuoden aikana laittaa herneen purkkiin joka rakastelukerran jälkeen ja sen vuoden jälkeen ottaa herneen pois rakastelun jälkeen, niin purkki ei koskaan tyhjene.

Ei miestä vaan kiinnosta sekstailla samaa naista vuodesta toiseen, niin vaihtamalla se libido taas nousee, sad but true.

No tämä nyt ei ainakaan ole mikään universaali fakta. Rakastelukertalaskurin kohdalla kansansanonta saattakin pitää kutinsa kun ihan käytännön syistä parisuhteen kypsyessä tulee kuvioihin muitakin aikaa vieviä asioita kuin petipuuhat. Parisuhteiden alkuvuosina kun tosiaan monilla noita herneitä kasaantuu sinne purkkiin :)

Mutta olen sataprosenttisen varma että löytyy miehiä joita kiinnostaa vaimon kanssa puuhastelu hamaan tappiin saakka. Parikymmentä vuotta tulee itsellä kohta parisuhteessa mittariin ja aina tulee ihmeteltyä että miten voikaan samaa naista himoita vuosi vuodelta enemmän.

M40- / #25

Vierailija
29/43 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M40- / #25

Öh... #27 siis. Moderaattorit pistää järjestysnumeroita uusiksi :)

Vierailija
30/43 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahahaa onnea vaan sinulle ikuisen kanivaiheen metsästykseen :D Eiköhän se ole aivan täysin normaalia, eikä mitään "heikkoa libidoa", että seurustelun ensimmäiset vuodet piehtaroidaan  hormonimyrskyssä, jolloin toisesta on mahdotonta pitää näppejään erossa. Tämä kuitenkin tasoittuu kun ihastumis- ja rakastumisvaihe on ohitse ja suhde vakiintuu. Epäilen, että tulet vaihtamaan miestä aina muutaman vuoden välein kunnes vanhenemisen myötä uuden miehen löytäminen muuttuu vuosi vuodelta yhä vaikeammaksi tai sitten omat seksihalusi normalisoituvat.

Ei ole mitään normaaleja seksihaluja.

Voi olla hankalaa jos ei panetukselta ehdi töitä tehdä, mutta ap:n kohdalla ei ollut kyse tästä.

On ihmisiä, sekä miehiä että naisia, joita panettaa joka päivä vaikka suhde olisikin jo tasaantunut. En itse ole tällainen, 1-2 kertaa viikossa toimisi minulle oikein hyvin. Jos asia tulisi treffikumppanin kanssa ilmi, niin myös sanoisin näin.

Sääli että ap:n partnerit eivär ole tunteneet itseään tai osanneet olla rehellisiä.

Vierailija
31/43 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tismalleen sama ongelma. Itse haluan päivittäin - jopa kaksi kolme kertaa jos hyvälle päälle satun. Ihan vain minuutin kestävä pikapano olisi riittävää! Ei tarvitse aina mitään pitkää romanttista sessiota, nopea on just hyvä 👌 Mä vaan niin tykkään kun mies on kiinni..

Mutta tuo mun örmy. Sitä saa maanitella ja houkutella.. 2 viikossa siltä saa jopa joskus 3-4! Eikä ikinä aamulla... tuo kyllä haluaa mua, eikä runkkaa ollenkaan (ihan tosi!) mutta on vain todella alhainen libido.. ei heittäydy seksuaalisesti eikä käy iholle ikinä..

En tämän takia halua jättää vaikka antaisin mitä vain että vain ottaisi mut missä ja milloin vaan.... Siitä haaveilen, intohimosta ☹️

Vierailija
32/43 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut samassa tilanteessa, en osaa auttaa. Ero tuli, mutta olihan siihen isompiakin syitä. Tämä asia kyllä tuo mukanaan helposti niitä isompia syitä. Mutta sympatiat, tuo on nimittäin jotain niin repivää. Ja nimenomaan naiselle, sitä tuntee itsensä niin vastenmieliseksi, koska yleensä miehet valittavat pihtaamisesta. Minulle sopisi sellainen, että joka ilta ennen nukahtamista. Jos suhde muuten kunnossa.

Vierailija
33/43 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahahaa onnea vaan sinulle ikuisen kanivaiheen metsästykseen :D Eiköhän se ole aivan täysin normaalia, eikä mitään "heikkoa libidoa", että seurustelun ensimmäiset vuodet piehtaroidaan  hormonimyrskyssä, jolloin toisesta on mahdotonta pitää näppejään erossa. Tämä kuitenkin tasoittuu kun ihastumis- ja rakastumisvaihe on ohitse ja suhde vakiintuu. Epäilen, että tulet vaihtamaan miestä aina muutaman vuoden välein kunnes vanhenemisen myötä uuden miehen löytäminen muuttuu vuosi vuodelta yhä vaikeammaksi tai sitten omat seksihalusi normalisoituvat.

Mielestäni joka päivä -haluaminen on ihan normaali seksihalu ihmiselle. Vaikka olenkin nainen, niin siinä ei ole mitään epänormaalia, joka joskus "normalisoituisi". Itse asiassa pidän siitä, että haluan usein, mielestäni se on hyvä ominaisuus minussa.

Ja olen täällä etsimässä vinkkejä, miten saada pitkä parisuhde vaikka haluaa joka päivä seksiä. En halua vaihtaa miestä koko ajan.

Ap.

Mulla hyvä mies mutta haluaa vähemmän kuin minä. Kolmesti päivässä olis jees, mutta ymmärrän ettei siihen pysty yksikään mies pitkiä aikoja, joten kompromissi on 4-5 kertaa viikossa ja menkkojen aikaan ollaan ilman.

Vierailija
34/43 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuntuu pienipalkkaisen ja ei niin älykkään toimittajan aloittamalta ketjulta koko juttu.

Vierailija
35/43 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset miehet eivät intohimosta tiedä.

😂😂

Vierailija
36/43 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisi kerran tai kaksi viikkoon, mies kerran tai kaksi vuoteen. Ei mene hyvin.

N49

Vierailija
37/43 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pelasin suhteen sillä et laitoin hormonikierukan. Mun halut putosi miehen tasolle.

Vierailija
38/43 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😂😂

Nii-i, kannattaa varmaan ottaa jamaal?

Vierailija
39/43 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Ei mulla sentään ihan tuollaista libidoa ole kuin ap:lla  mutta intohimon vallassa kyllä tekee mieli useamman kerran viikossa. Puolison kanssa on menty 19v kerran-viikossa tahtia ja nyt välit alkaa olemaan jo 3-6 vkoa. Teknisesti hyvä rakastaja mutta läheisyydestä tai intohimosta ei tietoakaan.

Ja mä olen niiiiiiiiiiiiiiiin puutteessa! Juuri sen läheisyyden ja intohimon puutteessa, rakastelun puutteessa, sylin ja lämmön puutteessa. Mua ihan sattuu tälläkin hetkellä.

Ja pahinta on tietää että mun lähellä on rakas ihminen joka antaisi mulle kaiken tuon vaikka 24/7.... Vastustaminen käy päivä päivältä vaikeammaksi.

Silti en harkitse eroa kummankaan perhetilanteen vuoksi mutta sivusuhteeseen olen ihan valmis!

Vierailija
40/43 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😂😂

Mä tunnen yhden joka tietää. Kaikin tavoin romanttinen ja huomaavainen mutta suunnattoman intohimoinen rakastaja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi