Puollustus, naivi, niimpä, kuullostaa...
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Pahin on "puollustaa". Kertoo kehitysvammasta.
Ja piirrustus on yhtä kauhea.
Nolo kirjoitti:
Apua, olen aina luullut, että se kirjoitetaan "naivi".
Joo, joku naivi jossain nurkassa. Onnea vain. Kai ymmärsit tuon?
Kuullostaa sille että alku peräinen kirjoittaja on pahan laatuinen narsismi taudin kuvan omaava ketä haukkuu itseänsä älykkäänpiä.
Vierailija kirjoitti:
Tuo naivi on käsittämätön. Sitä näkee jopa muuten oikein kirjoitetuissa pätkissä.
Kuulepa, mitenkään käsittämätön se ei ole. Naiivi ei ole edes kovin yleinen sana eikä kaksi i-kirjainta peräkkäin ole tavallista suomessa. Lisäksi on olemassa adjektiivi naivistinen.
Mä en kestä b->p -ongelmaisia. Rumpa, pyrokratia (Ilta-Sanomien kommenttikentissä yliedustettuna)
Ihan sietämätön on myös nykyinen verbiraiskaus "joutua tehdä". "N.N. joutui nykiä mekkoaan alaspäin". Aaargh.
(ei pakollinen) kirjoitti:
Kuullostaa sille että alku peräinen kirjoittaja on pahan laatuinen narsismi taudin kuvan omaava ketä haukkuu itseänsä älykkäänpiä.
Näin.Heitti einesmaksa laatikot uuniin, .selailee sivistys sanakirjaa, kakarat huutaa nälkää,samalla kun mamma yritää puollustellakun ei oo syömistä., Niimpä.Ketä muita haukkuu,on ite.
Jauhenliha ei ole mikään kirjoitusvirhe vaan se on lihaa joka on tehty jauhenista.
Vierailija kirjoitti:
Mä en kestä b->p -ongelmaisia. Rumpa, pyrokratia (Ilta-Sanomien kommenttikentissä yliedustettuna)
Ihan sietämätön on myös nykyinen verbiraiskaus "joutua tehdä". "N.N. joutui nykiä mekkoaan alaspäin". Aaargh.
Minulla taas pää hajoaa näihin päinvastaisiin tapauksiin: k -> g, p-> b. Tyyliin gynegologi, bandakarhu, brebaid-liittymä, gollegehousut, ablodit, bubikierros.
Mitalli, enään.. Tai suomalainen, kun jostain syystä joka toinen kirjottaa sen isolla alkukirjaimella!? Sitten se on sukunimi, kansalaisuudet pienellä, j..malauta.
Ketä haittaa miten täälä kirjoitetaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo naivi on käsittämätön. Sitä näkee jopa muuten oikein kirjoitetuissa pätkissä.
Kuulepa, mitenkään käsittämätön se ei ole. Naiivi ei ole edes kovin yleinen sana eikä kaksi i-kirjainta peräkkäin ole tavallista suomessa. Lisäksi on olemassa adjektiivi naivistinen.
Niin? Mitä yrität sanoa?
Vierailija kirjoitti:
(ei pakollinen) kirjoitti:
Näin.Heitti einesmaksa laatikot uuniin, .selailee sivistys sanakirjaa, kakarat huutaa nälkää,samalla kun mamma yritää puollustellakun ei oo syömistä., Niimpä.Ketä muita haukkuu,on ite.
Hirveintä on, että tuollaista oikeasti näkee. Kirjoittamaan opitaan ensimmäisellä luokalla.
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt tuon joutua tehdä -ilmiön, ja kirjoittajana oli henkilö, joka on normaalissa työssä. Kuvitelkaa. Ei näitä voi uskoa todeksi.
Vierailija kirjoitti:
LOPETTAKAA!
Samanlaisia avauksia on täällä kerran viikossa ja tekstin laatu ei parane yhtään. Kannattaa ihan vaan opettaa ne omat lapset kirjoittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LOPETTAKAA!
Samanlaisia avauksia on täällä kerran viikossa ja tekstin laatu ei parane yhtään. Kannattaa ihan vaan opettaa ne omat lapset kirjoittamaan.
Oletko jotenkin opettanut omat lapset kirjoittamaan? Miten se tapahtuu? Eiköhän se ihan lukemalla tapahdu ja harjoittelemalla. Vähän koulussakin. Lapsi oppii itse.
Vierailija kirjoitti:
Tää ei oo mikää äikän tunti tääl ei tarvi kirjottaaa ku oltas jossai koulun penkil !!!!!!
Tätä oikeaa elämää varten siellä äidinkielentunnilla opeteltiin kirjoittamaan äidinkieltämme.
Mutsonsitvitunsamajollet, hal uatul la ymäretyski, etää sahan sitä kirot taamitenvaan, kuha tulee ymäretyski.
Epä toivonen haukunta rumpa alkoi taas. Scrow up!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LOPETTAKAA!
Oletko jotenkin opettanut omat lapset kirjoittamaan? Miten se tapahtuu? Eiköhän se ihan lukemalla tapahdu ja harjoittelemalla. Vähän koulussakin. Lapsi oppii itse.
Heh. Jos olet ap, niin olisiko kannattanut jättää omien sanojesi perusteella ketju tekemättä?
Trump, putin, afrikan lapset, syyria, ilmastonmuutos, terrori-iskut, sote, työttömyys, rokotevastaisuus js tyhmyyden lisääntyminen... Että niimpä, onkelmansa itekullakin...
Apua, olen aina luullut, että se kirjoitetaan "naivi".