Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puollustus, naivi, niimpä, kuullostaa...

Vierailija
07.06.2017 |

LOPETTAKAA!

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, olen aina luullut, että se kirjoitetaan "naivi".

Vierailija
22/76 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahin on "puollustaa". Kertoo kehitysvammasta.

Ja piirrustus on yhtä kauhea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolo kirjoitti:

Apua, olen aina luullut, että se kirjoitetaan "naivi".

Joo, joku naivi jossain nurkassa. Onnea vain. Kai ymmärsit tuon?

Vierailija
24/76 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostaa sille että alku peräinen kirjoittaja on pahan laatuinen narsismi taudin kuvan omaava ketä haukkuu itseänsä älykkäänpiä.

Vierailija
25/76 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo naivi on käsittämätön. Sitä näkee jopa muuten oikein kirjoitetuissa pätkissä.

Kuulepa, mitenkään käsittämätön se ei ole. Naiivi ei ole edes kovin yleinen sana eikä kaksi i-kirjainta peräkkäin ole tavallista suomessa. Lisäksi on olemassa adjektiivi naivistinen.

Vierailija
26/76 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kestä b->p -ongelmaisia. Rumpa, pyrokratia (Ilta-Sanomien kommenttikentissä yliedustettuna)

Ihan sietämätön on myös nykyinen verbiraiskaus "joutua tehdä". "N.N. joutui nykiä mekkoaan alaspäin". Aaargh.

Vierailija
27/76 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

(ei pakollinen) kirjoitti:

Kuullostaa sille että alku peräinen kirjoittaja on pahan laatuinen narsismi taudin kuvan omaava ketä haukkuu itseänsä älykkäänpiä.

Näin.Heitti einesmaksa laatikot uuniin, .selailee sivistys sanakirjaa, kakarat huutaa nälkää,samalla kun mamma yritää puollustellakun ei oo syömistä.,  Niimpä.Ketä muita haukkuu,on ite.

Vierailija
28/76 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jauhenliha ei ole mikään kirjoitusvirhe vaan se on lihaa joka on tehty jauhenista.

Vierailija
29/76 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kestä b->p -ongelmaisia. Rumpa, pyrokratia (Ilta-Sanomien kommenttikentissä yliedustettuna)

Ihan sietämätön on myös nykyinen verbiraiskaus "joutua tehdä". "N.N. joutui nykiä mekkoaan alaspäin". Aaargh.

Minulla taas pää hajoaa näihin päinvastaisiin tapauksiin: k -> g, p-> b. Tyyliin gynegologi, bandakarhu, brebaid-liittymä, gollegehousut, ablodit, bubikierros.

Vierailija
30/76 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitalli, enään.. Tai suomalainen, kun jostain syystä joka toinen kirjottaa sen isolla alkukirjaimella!? Sitten se on sukunimi, kansalaisuudet pienellä, j..malauta.

Vierailija
31/76 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä haittaa miten täälä kirjoitetaan?

Vierailija
32/76 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo naivi on käsittämätön. Sitä näkee jopa muuten oikein kirjoitetuissa pätkissä.

Kuulepa, mitenkään käsittämätön se ei ole. Naiivi ei ole edes kovin yleinen sana eikä kaksi i-kirjainta peräkkäin ole tavallista suomessa. Lisäksi on olemassa adjektiivi naivistinen.

Niin? Mitä yrität sanoa?

Vierailija
33/76 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

(ei pakollinen) kirjoitti:

Näin.Heitti einesmaksa laatikot uuniin, .selailee sivistys sanakirjaa, kakarat huutaa nälkää,samalla kun mamma yritää puollustellakun ei oo syömistä.,  Niimpä.Ketä muita haukkuu,on ite.

Hirveintä on, että tuollaista oikeasti näkee. Kirjoittamaan opitaan ensimmäisellä luokalla.

Vierailija
34/76 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt tuon joutua tehdä -ilmiön, ja kirjoittajana oli henkilö, joka on normaalissa työssä. Kuvitelkaa. Ei näitä voi uskoa todeksi.

Vierailija
35/76 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LOPETTAKAA!

Samanlaisia avauksia on täällä kerran viikossa ja tekstin laatu ei parane yhtään. Kannattaa ihan vaan opettaa ne omat lapset kirjoittamaan.

Vierailija
36/76 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LOPETTAKAA!

Samanlaisia avauksia on täällä kerran viikossa ja tekstin laatu ei parane yhtään. Kannattaa ihan vaan opettaa ne omat lapset kirjoittamaan.

Oletko jotenkin opettanut omat lapset kirjoittamaan? Miten se tapahtuu? Eiköhän se ihan lukemalla tapahdu ja harjoittelemalla. Vähän koulussakin. Lapsi oppii itse.

Vierailija
37/76 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää ei oo mikää äikän tunti tääl ei tarvi kirjottaaa ku oltas jossai koulun penkil !!!!!!

Tätä oikeaa elämää varten siellä äidinkielentunnilla opeteltiin kirjoittamaan äidinkieltämme.

Mutsonsitvitunsamajollet, hal uatul la ymäretyski, etää sahan sitä kirot taamitenvaan, kuha tulee ymäretyski.

Vierailija
38/76 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epä toivonen haukunta rumpa alkoi taas. Scrow up!

Vierailija
39/76 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LOPETTAKAA!

Oletko jotenkin opettanut omat lapset kirjoittamaan? Miten se tapahtuu? Eiköhän se ihan lukemalla tapahdu ja harjoittelemalla. Vähän koulussakin. Lapsi oppii itse.

Heh. Jos olet ap, niin olisiko kannattanut jättää omien sanojesi perusteella ketju tekemättä?

Vierailija
40/76 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trump, putin, afrikan lapset, syyria, ilmastonmuutos, terrori-iskut, sote, työttömyys, rokotevastaisuus js tyhmyyden lisääntyminen... Että niimpä, onkelmansa itekullakin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan