Miehellä ei seiso kunnolla
Olen tavannut miehen, joka on kaikin puolin ihana tapaus. Mutta ongelmana on seksi: kun on penetraation aika, ja asetellaan kumia, on seisokki puolipehmeä eikä sisällä sitten tunnu oikein miltään. Kehuu minua kyllä kiihottavaksi jne. Mutta turhauttaa...Kyseessä siis ihan aikuinen, lähes nelikymppinen. Onko muilla ollut samanlaista, ja onko löytynyt ratkaisua?
Kommentit (29)
Auttaisikohan penisrengas? Tai enemmän esileikkiä, jos on vain hitaasti täyttyvä?
Ihmetyttää alapeukut _tällekin_ aloitukselle...
Vierailija kirjoitti:
Auttaisikohan penisrengas? Tai enemmän esileikkiä, jos on vain hitaasti täyttyvä?
Miehiä on vaikea saada innostumaan penisrenkaasta. Pitävät sitä nolona vanhojen ukkojen apuvälineenä.
Itse olen miehenä aina jännittänyt uusia suhteita ja on ottanut aikansa että on voinut rentoutua. Kumi myös vie tuntoa ja fiilistä. Testostereonitasot alkavat tippua miehillä 35 vuoden iässä. Teston kannalta pitäisi voimailla, nukkua hyvin ja syödä oikein. Lääkityksellä saa myös palautettua kovuuden 20 v nuoremman tasolle.
M44
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehiä on vaikea saada innostumaan penisrenkaasta. Pitävät sitä nolona vanhojen ukkojen apuvälineenä.
Penisrenkaasta ei miehelle ole mitään varsinaista hyötyä ellei sitä pakosti tarvitse. Se vie tuntoa ja hidastaa laukeamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa myös, että ihmissuhde on melko tuore, ja silloin apuvälineiden esittely varmasti latistaa tunnelman ja elimen lopullisesti. Anna aikaa, ehkä mies siitä rentoutuu ja seksi kanssasi lakkaa jännittämästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai en tiennytkään, entä sellainen jossa olisi klitoriskiihotin samassa?
Lääkkeitä saa apteekista reseptillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä? Itse aina välillä käytän, vaikka kulli seisoo hyvin ilman sitäkin. Saahan siitä vielä lisää potkua asiaan! Ei mitään noloa, seksilelu siinä missä muutkin.
m40
Voiko tosiaan jännittää itse penetraatiota niin paljon, että lopahtaa? On kuitenkin ihana suustaan ja käsistään eli selvästi osaa käsitellä naista. Miten ottaa asia puheeksi?
ap
Se voi olla myös oire verisuonten ahtautumisesta,esim. diabeetikoilla yleistä.
Ymmärrän. Halusin päästä nauttimaan kovasta kalusta, mutta aina lerpsahti kun piti alkaa asettaa kondomia. Kaikkeni tein; imin, käytin kuumia alusvaatteita, yritin olla vähemmän hyökkäävä (ts. anna miehelle tunne, että hän vie sua), mutta ei auttanut. Ja kun toinen ei halunnut puhua asiasta, suhde lopahti.
Kiitos vastauksista. Tiedän, ettei tupakoi. Toivottavasti johtuu vain jännityksestä, eiköhän se kohta selviä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Voiko tosiaan jännittää itse penetraatiota niin paljon, että lopahtaa? On kuitenkin ihana suustaan ja käsistään eli selvästi osaa käsitellä naista. Miten ottaa asia puheeksi?
ap
Voi. Ihmeellistä, että se tulee jollekin noin suurena yllätyksenä.
Kuulostaa jännitykseltä.
Minulla oli myös joskus tuollaista samantapaista ongelmaa uuden kumppanin kanssa varsinkin kumin kanssa. Se menee kyllä ajan kanssa pois ja yksi "onnistunut" kerta voi laukaista pois tuon jännityksen. Eri asennot voivat myös tuohon, että jämäkkä seisokki pysyy.
Sidenafil resepti hakemaan. 1/3 pilleriä aluksi huiviin. Toimii takuulla. Itsellä diab ja 40v mittarissa. Onneksi on lääkkeet tuollaiseen
Jännittää?