Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MGTOW-kilttimies paikalla, haluatko kysyä jotain?

07.06.2017 |

Olen hetken aikaa paikalla. Jutellaan :)

Kommentit (26)

1/26 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi, olen paikalla taas :) Onko kysymyksiä?

Vierailija
2/26 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko neitsyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/26 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko neitsyt?

En ole :)

Vierailija
4/26 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko onnellinen elämässäsi ilman naisia?

Vierailija
5/26 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oh, wow, no MGTOW!

Vierailija
6/26 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen myös mies, joka ei halua parisuhdetta. Mulla on kuitenkin naisia ystävinä. Olenkohan mäkin MGTOW? Mä marjastan vaan mieluiten yksin.

7/26 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MGTOW-kilttimies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko neitsyt?

En ole :)

Miksi olet MGTOW? Etkö saa enää pesää? Oletko katera naisvihaaja, kuten muutkin migtaunot :D

Olen omasta halustani naiseton. Tämä elämäntyyli sopii minulle. En siis edes etsi naisia. Halukkaille annan pakit. Siksi MGTOW.

En vihaa naisia. Kannatan tasa-arvoa kaikessa. Tasa-arvohan ei Suomessa täysin toteudu esim. armeijan suhteen.

Vierailija
8/26 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi käytät kilttiä, vaikka et ole skotti?

9/26 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko onnellinen elämässäsi ilman naisia?

Kyllä. Tietyssä mielessä onnellisempi kuin silloin, kun käytin aikaani naisten etsimiseen ja pitämiseen. Naissuhteet saivat välillä sielun aivan rikki. Enää ei ole sellaista tuskaa.

Vierailija
10/26 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teillä ole omaa foorumia, jolla jutella?

11/26 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö teillä ole omaa foorumia, jolla jutella?

En ymmärrä, että miksi pitäisi jutella vain kaltaistensa kanssa? Sehän se aiheuttaa kuplia. Aihe vapaa -foorumi on hyvä kaikkeen ja kaikille.

12/26 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MGTOW=lassukka, peräkamarinpoika.

Tuo on sinun määritelmäsi, ei minun. Minulle MGTOW tarkoittaa sitä, että on jättänyt naissuhteet ja niiden etsimisen taakse. Käyttää aikansa johonkin muuhun.

Vierailija
13/26 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on sinun määritelmäsi, ei minun. Minulle MGTOW tarkoittaa sitä, että on jättänyt naissuhteet ja niiden etsimisen taakse. Käyttää aikansa johonkin muuhun.

Miksi haluat kertoa, keskustella MTCOW, eiku, näistä asioista?

Vierailija
14/26 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat kertoa, keskustella MTCOW, eiku, näistä asioista?

Hyvä kysymys!

Yksi tärkeä syy on tietoisuuden levittäminen. Miehelle, kuten naisellekin, tarjotaan aika kapeita rooleja, että kuinka pitäisi olla. Miehelle tarjottavia rooleja ovat esim. runkkari, panomies, sika, nössö jne. Miehen arvo nähdään usein juuri naiskaatojen kautta.

On tärkeää, että nuoret pojat saavat positiivisia rooleja siitä, että naisettomuuden voi valita myös aivan omasta tahdostaan, olematta nössö, homo tai runkkari. Tosin masturbaatiossakaan ei ole mitään väärää, vaikka miehen masturbaatiota kuvaillaan hyvin eri tavoin kuin naisten masturbaatiota.

En ole 46 vuoden aikana koskaan kokenut minulle tarjottuja rooleja noin kapealla saralla. Ei sillä, että tarjotut roolit nyt muutenkaan olisi kiinnostanut, tielläni mieheksi, joka olen.

15/26 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roolien vaikutusta ja olemassaoloa ei useinkaan edes huomaa.

Vierailija
16/26 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kerta olet punaisen pillerin nielaissut, niin miksi helkkarissa et opettele PUA:ksi?

Etkö ymmärrä, että isoin askel on otettu jo? Puolisen tuhatta cold approachia ja inner game kohdalleen, niin elät elämää, jota 99% miehistä kadehtii, vaikka eivät sitä tunnustaisikaan...

Mgtow:t kuulostaa enemmänkin miespuolisilta versioilta tämän foorumin kestoviihteestä eli Albasta..

17/26 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun kerta olet punaisen pillerin nielaissut, niin miksi helkkarissa et opettele PUA:ksi?

Etkö ymmärrä, että isoin askel on otettu jo? Puolisen tuhatta cold approachia ja inner game kohdalleen, niin elät elämää, jota 99% miehistä kadehtii, vaikka eivät sitä tunnustaisikaan...

Mgtow:t kuulostaa enemmänkin miespuolisilta versioilta tämän foorumin kestoviihteestä eli Albasta..

En ymmärrä, mistä puhut :)

18/26 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Googletin käyttämäsi termit. PUA siis viittaa miehiin, jotka iskevät naisia seksi mielessä.

Käännän kysymyksen takaisin sinulle, että miksi minun pitäisi harrastaa seksiä lukemattomien naisten kanssa? Vaatisi kauheasti, aikaa, vaivaa, resursseja ja tunteiden vuoristorataa. Keneen minun pitäisi tehdä vaikutus lukemattomilla naiskaadoilla? Itse en ainakaan sellaista elämää halua.

Vierailija
19/26 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, mistä puhut :)

No kvg sitte.

Koska et kuitenkaa viitti, niin:

"Taking the red pill" tarkoittaa käytännössä sen ymmärtämistä, että miehen ja naisen välisen suhteen dynamiikka ei nyt vaan toimi, niin kui Hollywood on meille opettanut.

Mgtow ja nämä "lassukat" katkeroituvat ja ulisevat asiasta tällaisilla foorumeilla.

PUA:t eli "pelimiehet" eivät ota henkilökohtaisesti, vaan hyväksyvät maailman sellaisena kuin se on ja ymmärtävät että kyseessä on vain peli jonka voi yksinkertaisesti opetella. Opettelevat ja sen jälkeen elävät elämää, jota 99% miehistä kadehtii.

Vierailija
20/26 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko toi kirjainyhdistelmä siis vähän niinku camel boots mainos, eli miehet jotka kulkevat omia polkujaan? Mikä kirjainlyhenne olis suomeksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän