MGTOW-kilttimies paikalla, haluatko kysyä jotain?
Kommentit (26)
MGTOW-kilttimies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun kerta olet punaisen pillerin nielaissut, niin miksi helkkarissa et opettele PUA:ksi?
Etkö ymmärrä, että isoin askel on otettu jo? Puolisen tuhatta cold approachia ja inner game kohdalleen, niin elät elämää, jota 99% miehistä kadehtii, vaikka eivät sitä tunnustaisikaan...Mgtow:t kuulostaa enemmänkin miespuolisilta versioilta tämän foorumin kestoviihteestä eli Albasta..
Googletin käyttämäsi termit. PUA siis viittaa miehiin, jotka iskevät naisia seksi mielessä.
Käännän kysymyksen takaisin sinulle, että miksi minun pitäisi harrastaa seksiä lukemattomien naisten kanssa? Vaatisi kauheasti, aikaa, vaivaa, resursseja ja tunteiden vuoristorataa. Keneen minun pitäisi tehdä vaikutus lukemattomilla naiskaadoilla? Itse en ainakaan sellaista elämää halua.
Koska jos et olisi katkera naisille, niin et toitottaisi mgtow touhua tällä foorumilla, vaan eläisit elämääsi niin kuin kuka tahansa vanhapoika.
Mutta vastaus kysymykseeni tulikin jo ja se oli juuri se, minkä oletinkin sen olevan:
Ei viitsi eikä jaksa, koska silloin joutuisi menemään mukavuusalueensa ulkopuolelle. Ja se pelottaa liian paljon.
Ei respektiä heru minulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun kerta olet punaisen pillerin nielaissut, niin miksi helkkarissa et opettele PUA:ksi?
Etkö ymmärrä, että isoin askel on otettu jo? Puolisen tuhatta cold approachia ja inner game kohdalleen, niin elät elämää, jota 99% miehistä kadehtii, vaikka eivät sitä tunnustaisikaan...Mgtow:t kuulostaa enemmänkin miespuolisilta versioilta tämän foorumin kestoviihteestä eli Albasta..
En ymmärrä, mistä puhut :)
No kvg sitte.
Koska et kuitenkaa viitti, niin:
"Taking the red pill" tarkoittaa käytännössä sen ymmärtämistä, että miehen ja naisen välisen suhteen dynamiikka ei nyt vaan toimi, niin kui Hollywood on meille opettanut.Mgtow ja nämä "lassukat" katkeroituvat ja ulisevat asiasta tällaisilla foorumeilla.
PUA:t eli "pelimiehet" eivät ota henkilökohtaisesti, vaan hyväksyvät maailman sellaisena kuin se on ja ymmärtävät että kyseessä on vain peli jonka voi yksinkertaisesti opetella. Opettelevat ja sen jälkeen elävät elämää, jota 99% miehistä kadehtii.
Vastasin ennen sinun vastausta.
En siis kadehdi miehiä, jotka omistavat elämänsä naisten kaatamiseen. Itse en sellaista elämää halua.
Mutta ehkä näkökulmani olisi erillainen, jos en olisi sellainen mies, josta naiset ovat aina olleet kiinnostuneita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Googletin käyttämäsi termit. PUA siis viittaa miehiin, jotka iskevät naisia seksi mielessä.
Käännän kysymyksen takaisin sinulle, että miksi minun pitäisi harrastaa seksiä lukemattomien naisten kanssa? Vaatisi kauheasti, aikaa, vaivaa, resursseja ja tunteiden vuoristorataa. Keneen minun pitäisi tehdä vaikutus lukemattomilla naiskaadoilla? Itse en ainakaan sellaista elämää halua.
Koska jos et olisi katkera naisille, niin et toitottaisi mgtow touhua tällä foorumilla, vaan eläisit elämääsi niin kuin kuka tahansa vanhapoika.
Mutta vastaus kysymykseeni tulikin jo ja se oli juuri se, minkä oletinkin sen olevan:
Ei viitsi eikä jaksa, koska silloin joutuisi menemään mukavuusalueensa ulkopuolelle. Ja se pelottaa liian paljon.Ei respektiä heru minulta.
Edellisellä sivulla kerroin, että miksi puhun MGTOW-asiasta.
Oletuksesi perustuu vahvasti sinun omien intressiesi, sielun- ja kokemusmaailmasi pohjalle. Sinulle naisten saaminen saattaa olla elämän tärkein asia, mutta koita ymmärtää, että me kaikki emme tunne samoin kuin sinä.
En tarvitse sinun respektiä. Muutenhan minä sinulle retostelisin naiskaadoillani, mikä on se sinun maailmasi tärkein asia :)
Vapaaehtoisesti lapseton ja naiseton (VELANA) MGTOW-kilttimies taas paikalla :)
VELANA MGTOW-kilttimies
Mun mielestä on ihan OK, jos joku mies haluaa kulkea omia polkujaan eikä takerru naisiin ja elä pelkästään suhteille ja panemiselle. Elämässä on niin paljon muutakin kuin parisuhteet ja seksi.