Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksei mies osaa ostaa muuta kun leipää??

Vierailija
06.06.2017 |

Ihan oikeesti. Kaupassa on satoja tuotteita, miehen tämän päivän saldo;
Kaksi vehnäpatonkia
Paketti paahtoleipää
Pussillinen ruispaloja
Ciabatta
Aamupalajuusto
Majoneesi
Kurkku

Joo joo, menen itse huomenna kauppaan mut mietin vaan, onko tolla joku kromosomihäiriö kun muuta syötävää ei ikinä keksi kun leipä.
Saatana.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatana toihan miäs muutakin kuin leipää, viddu mikä avaus taas.

Vierailija
2/35 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän noi loput ole tarkoitettu leipien päälle, neropatti. Vai veteletkö sulatejuustoviipaleita sellaisenaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn meillä yleensä kaupassa. Jos pistän miehen kauppaan, pitää aina olla ostoslista, muuten se ei osaa ostaa mitään järkevää. Tässä äskettäin pyysin tuomaan jotain ruokaa päivälliseksi erittelemättä mitä, ja se toi rinkeleitä, pähkinöitä ja jäätelöä. Toisen kerran teinipoika oli kotona itsekseen illan, ja pyysin miestä tuomaan ainakin syömistä pojalle. Toi perunasalaattia. 

Vierailija
4/35 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leipä miehen tiellä pitää. Tai ukon jääkaapilla.

Vierailija
5/35 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun luen avauksia, joissa mies ei tiedä mitä kaupasta pitää tuoda, ihmettelen eikö ne miehet kotona ikinä katso mitä syövät. Vai mättävätkö ne vain sokeasti kaapista suuhunsa kaiken mitä irti lähtee, eivätkä tiedä jälkeenpäin mitä ovat mussuttaneet? Kunhan nyt nälkä lähtee niin ihan sama?

Vierailija
6/35 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leivästä on ehkä hänen mielestään moneksi. Voi tehdä kastikkeen tai laatikon uuniin. Käy salaattiin ja pastan kanssa. Kätevä isäntä sujauttaa kivan smoothien ja tekee tähteistä pyttipannua.

Vierailija
7/35 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kun luen avauksia, joissa mies ei tiedä mitä kaupasta pitää tuoda, ihmettelen eikö ne miehet kotona ikinä katso mitä syövät. Vai mättävätkö ne vain sokeasti kaapista suuhunsa kaiken mitä irti lähtee, eivätkä tiedä jälkeenpäin mitä ovat mussuttaneet? Kunhan nyt nälkä lähtee niin ihan sama?

Tämä on oikeasti hyvä kysymys.

Vierailija
8/35 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätevä isäntä kirjoitti:

Leivästä on ehkä hänen mielestään moneksi. Voi tehdä kastikkeen tai laatikon uuniin. Käy salaattiin ja pastan kanssa. Kätevä isäntä sujauttaa kivan smoothien ja tekee tähteistä pyttipannua.

Mites teet noista mitään _pelkällä_ leivällä? Aika köyhä salaatti...

Vierailija
9/35 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näiden tämänkaltaisten mammafoorumien yksi vakiokeskustelunaiheista on miesten taitamattomuus elintarvikeostoksissa. Aihe on suosittu, koska se tarjoaa heikkoitsetuntoisimmille ja vähä-älyisimmillekin naisille kerrankin mahdollisuuden yrittää päteä ja tuntea itsensä paremmaksi kuin edes joku muu. Toinen vastaava aihe on pyykinpesutaidot.

Mies voi tienata perheelle elannon,rakentaa talot, korjata autot ja tiesmitöä, mutta jos kaupasta tarttuu vääränvärinen maitopurkki tai leipäpussi matkaan, niin puukkoa tulee selkään mammapalstalla.

Ihan helvetin pateettista ja huvittavaa. Jatkakaa.

Vierailija
10/35 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kätevä isäntä kirjoitti:

Mites teet noista mitään _pelkällä_ leivällä? Aika köyhä salaatti...

Huumori, se se on hankala laji. Vielä hankalampaa on sen ymmärtäminen.

Vierailija
11/35 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on sanonut, että kaupassa käyminen on niin ahdistavaa, ettei jotenkin osaa ajatella järkevästi. Kauppaan mennessä tietää kyllä mitä pitäisi ostaa, mutta kaupassa menee vähän paniikkiin ja haluaa vaan äkkiä ulos. Ollaan sovittu, että yksin hän hakee vain sellaiset "banaaneita ja purkkaa"-tyyliset ostokset.

Vierailija
12/35 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näiden tämänkaltaisten mammafoorumien yksi vakiokeskustelunaiheista on miesten taitamattomuus elintarvikeostoksissa. Aihe on suosittu, koska se tarjoaa heikkoitsetuntoisimmille ja vähä-älyisimmillekin naisille kerrankin mahdollisuuden yrittää päteä ja tuntea itsensä paremmaksi kuin edes joku muu. Toinen vastaava aihe on pyykinpesutaidot.

Mies voi tienata perheelle elannon,rakentaa talot, korjata autot ja tiesmitöä, mutta jos kaupasta tarttuu vääränvärinen maitopurkki tai leipäpussi matkaan, niin puukkoa tulee selkään mammapalstalla.

Ihan helvetin pateettista ja huvittavaa. Jatkakaa.

Pateettista ja huvittavaa on sinun avautumisesi :D

Eikö tyttis käynyt kaupassa puolestasi?

Vierailija
13/35 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on sanonut, että kaupassa käyminen on niin ahdistavaa, ettei jotenkin osaa ajatella järkevästi. Kauppaan mennessä tietää kyllä mitä pitäisi ostaa, mutta kaupassa menee vähän paniikkiin ja haluaa vaan äkkiä ulos. Ollaan sovittu, että yksin hän hakee vain sellaiset "banaaneita ja purkkaa"-tyyliset ostokset.

Mun mies on samanlainen!! Ei viitsi edes kunnolla katsoa mitä ottaa kun nopeasti vaan. En ymmärrä, mutts minullakin on omituisuuteni.

Vierailija
14/35 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos mies asuisi yksin? Kuolisiko hän nälkään, kun kaupassakäynti ei onnistu?

Kyllä minuakin ahdistaa käydä kaupassa, kun kärsin pahasta sosiaalisten tilanteiden pelosta. Teen kauppalistan ja katson siitä mitä pitää ostaa, koska kaupassa on vaikea ajatella. Miten tämä ei miehiltä onnistu?

Vierailija
15/35 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeekö se mies ruokaa itse? 

Vierailija
16/35 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni osti kaupasta aina vain sitä, mitä juuri sillä hetkellä teki mieli. Jos hän meni kylläisenä kauppaan, hän tuli tyhjin käsin ulos, koska "en mä haluu mitään". En ikinä käsittänyt miten hän ei kyennyt ajattelemaan, että myöhemmin tulee taas väistämättä nälkä.

Vierailija
17/35 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos mies asuisi yksin? Kuolisiko hän nälkään, kun kaupassakäynti ei onnistu?

Kyllä minuakin ahdistaa käydä kaupassa, kun kärsin pahasta sosiaalisten tilanteiden pelosta. Teen kauppalistan ja katson siitä mitä pitää ostaa, koska kaupassa on vaikea ajatella. Miten tämä ei miehiltä onnistu?

Mutta jos se toista ahdistaa ja toinen voi sen hoitaa niin miksi olla ilkeä?

Vierailija
18/35 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No monet miehet vain eivät kykene niin laaja-alaiseen ajatteluun kuten ruuanlaitto tai kaupassakäynti. 

Kaupasta mieheni osaa tuoda tasan maidon ja leivän, mitään muuta ei osaa ostaa, joten minä hoidan kaikki ruokaostokset. Olen kouluttanut siten, että kun huomaa että maito tai leipä on loppu, hakee lisää. Ja sen se on oppinut! Ou jee! Aikaisemmin olen laittanut jääkapin oveen lapun, jossa lukee "jos maito tai leipä on loppunut, osta kaupasta lisää". Nyt osaa jo ilman lappuakin.

Eikä tuo osaa edes tehdä ruokaa vaikka kaapit pursuavat. Jos en ole ehtinyt tehdä ruokaa, hän on päivän nälissään ja kun tulen ahtaa kiduksiinsa valtavat kasat - LEIPÄÄ - . Siis pakastimesta ei osaa sulattaa valmiita ruokia, jotka olen sinne tehnyt. Ne pitää olla nostettuna hänelle jääkaappiin ja lappu päälle. 

Ja minä muuten meidän perheessä sen talon rakensin, kun siihenkin joku viittasi. 

Vierailija
19/35 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän noi loput ole tarkoitettu leipien päälle, neropatti. Vai veteletkö sulatejuustoviipaleita sellaisenaan?

Kyllä, juustoa voi syödä ilman leipää. Vaikka sen kurkun ja majoneesin kanssa. Tai vaikka sellaisenaan.

Vierailija
20/35 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leipä ei kuulu meidän ruokavalioon ollenkaan joten esim. juusto syödään ihan sellaisenaan.