Sain tänään todella kurjan viestin
Viestissä näkyi vain lähettäjän numero ja teksti oli : Kaikilla olisi paljon parempi olla jos sinua ei olisi olemassa. Sinun onnesi, on meille
kaikille pelkkä haitta. Joten tee palvelus meille kaikille ja lähde.
Olin silleen ,että mitähän vittua. Aika sairasta tekstiä lähettää kellekkään tuollaista tekstiä? Kuka vittu edes lähettää noin sairasta tekstiä? En tiedä mitä vastasin. Ihan sanaton olo.
Kommentit (43)
Onko sulla julkinen puhelinnumero, miksi?
Aika erikoista ettet yritä selvittää kenen numero on?
Onhan tuollanen emotionaalinen roikkuminen sairasta kyllä.
Huh karmivaa :/
Mitäköhän tuolle vois oikeesti tehä.
Soittais siihe jostai muusta numerosta? Kuulis et kenen ääni?
Älä ota tota ittees millä tasolla! Ihan sekoa.
Soita siihen numeroon, niin kuulet äänen, tunnetko. Poista omat soittajan tiedot ensin
No niin.. Taidettiin saada kiinni syyllinen ystävän kanssa. Tai no meillä heräs epäilys kuka voisi olla mahdollinen. Taitaa olla sama heppu kyseessä joka aina kun näkeeki minut, naureskelee minut nähdessään. "Voi vitt# mikä pelle, hehehhee"
Koko tyyppi on yks ääliömäisistä ihmistä minkä oon ikinä tuntenu!
"Hei, viestisi tuli nyt väärään numeroon. Ehkä sinun olisi kuitenkin hyvä viestin välittämisen sijaan käydä juttelemassa jonkun ammattilaisen kanssa jotta omat tunteesi saisi käsiteltyä ja olosi olisi helpompi ja elämäsi onnellisempaa. Toivon sinulle tuntemattomalle kaikkea hyvää! terveisin Maija"
Sitten tarkoituksella oma etunimi siihen tai vaikka nimikirjaimet, niin jos lähettäjä on tarkoittanut sinulle oikeasti, niin tunnistaa. Jos taas on väärä numero, niin sitten ei ole sinun asiasi miten hän toimii jatkossa.
Jos saat vastauksen tyyliin "Ihan oikeaan numeroon tuli. Sinua Maija tarkoitin." tms, niin voit vastata että "Kuka minua syyttää ja mistä? Koska en ole tietääkseni tehnyt mitään pahaa kenellekään."
Vierailija kirjoitti:
Laita se numero whatsappiin niin saat nimen selville.
Jotkut myös rekisteröivät Facebookiin numeronsa. Voi naama löytyä kun kirjoitat hakukenttään numeron.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko 046-alkuinen numero (prepaid)?
Just tuolla alkaa :( eli just sekö mist ei saa selville lähettäjää?
Voi löytyä vaikka ei olisi numero rekisteröity henkilölle. Kokeile se wa, face ja ihan Google. Voi olla vaikka jossain myynti-ilmoituksessa. Nämä nyt ehkä tuurilla jos numero on ollut enemmän käytössä mutta kannattaa kokeilla.
Vierailija kirjoitti:
Miten sulla on vaan yksi ystävä?
Tää aloitus kertoo oleellisen. Ihmiset ovat paskoja, niistä ei ole ystäviksi.
Mullakin on yksi ainoa ystävä ja se on mieheni. On tuttuja ja illanistujaiskamuja ja palsta on uskottuni. Liian monta kertaa olen löytänyt puukon selästäni.
Vierailija kirjoitti:
"Hei, viestisi tuli nyt väärään numeroon. Ehkä sinun olisi kuitenkin hyvä viestin välittämisen sijaan käydä juttelemassa jonkun ammattilaisen kanssa jotta omat tunteesi saisi käsiteltyä ja olosi olisi helpompi ja elämäsi onnellisempaa. Toivon sinulle tuntemattomalle kaikkea hyvää! terveisin Maija"
Sitten tarkoituksella oma etunimi siihen tai vaikka nimikirjaimet, niin jos lähettäjä on tarkoittanut sinulle oikeasti, niin tunnistaa. Jos taas on väärä numero, niin sitten ei ole sinun asiasi miten hän toimii jatkossa.
Jos saat vastauksen tyyliin "Ihan oikeaan numeroon tuli. Sinua Maija tarkoitin." tms, niin voit vastata että "Kuka minua syyttää ja mistä? Koska en ole tietääkseni tehnyt mitään pahaa kenellekään."
Parempi jättää huomioimatta mutta tiedän ettei kaikkien luonne anna periksi. Tämä ehkä ihan hyvä jos tahdot antaa takaisin. Saattaa tosin yllyttää eli harkitse tarkkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mullakin on yksi ainoa ystävä ja se on mieheni. On tuttuja ja illanistujaiskamuja ja palsta on uskottuni. Liian monta kertaa olen löytänyt puukon selästäni.
Minullakin on vain yksi ihminen ketä luonnehtisin ystäväksi. Ei tarkoita edes että olisi joku hylkiö. On noita tuttuja joiden kanssa voi välillä viettää aikaa muuta ei kiinnosta alkaa sen läheisemmäksi.
Älä missään nimessä vastaa mitään! Minulla on stalkkeri, jolle ensin vastasin jotain, että en halua viestejä. Siitäpä innostui lähettämään 30 lisää. Poliisilta sain ohjeen vaihtaa numeroa. Häiriköi Mesessä, en vastannut. Laittoi sitten viestiä työsähköpostiini. Kun en vastannut mitään, lopetti. Tsemppiä! Jos ei ole vahinko, on aika karmivaa. Minusta tuo viesti ehdottomasti täyttää rikoksen tunnusmerkit, sillä siinä toivotaan vastaanottajan kuolemaa. Kipin kapin poliisille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minullakin on vain yksi ihminen ketä luonnehtisin ystäväksi. Ei tarkoita edes että olisi joku hylkiö. On noita tuttuja joiden kanssa voi välillä viettää aikaa muuta ei kiinnosta alkaa sen läheisemmäksi.
Juurikin näin!
Olen sosiaalinen ja mua on helppo lähestyä. Ihmiset ei ole lojaaleja, että haluaisin sen syvempää suhdetta. Oikeastaan mulla on hyvä näin.
Todella säälittävää touhua viestin lähettäjältä! Tässäkin olisi voinnut käydä huonosti jos vaikka ap olisikin heikommilla jäillä, ajattelisi tai suunnittelisi itsaria. Voisi pahimmallaan olla viimeinen niitti. Siinä vaiheessa olisi lähettäjän turha enään pyydellä anteeksi ja katua/perua tekoaan. Jos lähettäjällä on noin paha olla, niin suotavaa olisi mennä hoitoon. Ei ole ihan kaikki inkkarit kanootissa jos ihan pokkana lähettelee toisille tuollaisia viestejä!
Kyllä tälläiset viestit saa väkisin miettimään, mikä nykypäivänä ihmisiä vaivaa, enään ei mietitä tekojen seurauksista. Ollaan vaan "minä,minä,minä! Kun minusta tuntuu, olen oikeutettu satuttamaan muita.."
Empatia ja kannustus kirjoitti:
Säilytä tuo ja selvitä kuka sen on lähettänyt. Mene poliisiasemalle sen kanssa.
Jos se on lähetetty pre-paidista ja lähettäjän selvittäminen on niin työlästä ettei poliisi ala siihen, niin lähetä takaisin jotain yhtä sairasta, esim. "Hirtä sinä itsesi" tms.
Neuvosi on: "Kauhea viesti, ei tuollaisia saa lähetellä, poliisiasia, tai lähetä samanlainen". Yllytät siis tekoon, jonka tuomitset itsekin. Huomaatkohan itse tuota ristiriitaa.
Laita oikeesti se numero tänne, niin laitetaa sille joukolla jotain yhtä törkeää takaisin. >:) ei ole rikollista.
Jos se tuli Porvoosta?