Muita, jotka blokkaavat Facebookissa kaikki lapsiaiheista skeidaa postaavat kaverit?
Ei kiinnosta Väinövaltterin torkkari eikä Jeminellan noro-oire. Jos omasta elämästä ei riitä kerrottavaa, ei puutetta voi paikata länkyttämällä lapsen asioista. Tuo on armin tie siihen, että piilotan vain tyypin päivitykset. Näillä mammoilla ei ole koskaan mitään tolkullista jaettavaa, joten menetys ei ole iso.
Kommentit (22)
tämän takia lopetin koko fb:n vaikka lapsia itselläkin.
Jos päivitys koskee heidän omia lapsiaan, niin ei se mitään. Mutta jos on vaan näitä "tykkää & jaa"-juttuja, "Lapseni on minulle maailman rakkain, jaa tämä seinällesi jos sinulla on maailman kaunein ja viisain tytär", niin voihelvetti ei kiinnosta.
Mä yhden äityliinin kohdalla tein saman.
Joka päivä tytöstään laittoi jotain, tuntui että se elää lapsen kautta.
Eikä se lapsi oikeesti mikään nero ollut!
Jaat sitten kuitenkin omien lastesi asiat siellä samaan aikaa muille :D
Vierailija kirjoitti:
Miksi et poista kavereista jos ei ole koskaan mitään tolkullista annettavaa?
Käytän Messengeriä paljon pikaviestimiseen ja itse sivua tapahtumien seuraamiseen. Minulla on monta kaveria, joiden puhelinnumeroa minulla ei edes ole. Toki joitain erehdyksessä lisättyjä ex-työkavereita poistelenkin. -ap
Vierailija kirjoitti:
Jaat sitten kuitenkin omien lastesi asiat siellä samaan aikaa muille :D
Eipä ole minulla lapsia eikä tule. -ap
Joo, en todellakaan jaksa tuollaista.
Ihan yhtä paljon minua ärsyttää se ainaiset biletyskuvat aikuisilla yli 30 vuotiailla ihmisillä. Tai koira-aiheiset. Kenenkä koira voitti jossain agiliytyssä ja kenen koira oli valioyksilö omassa luokassaan.
Kyllä blokkaan äkkiä kaikki skeidaa postaavat, tarinan ei tarvitse olla erityisen lapsiaiheinen mutta jostain syystä minun mielestäni epämiellyttävä. Yleensä en anna edes armoa vaan "kaveri" menee piiloon heti eikä palaa enää koskaan takaisin.
Mutta luet sitten kuitenkin VAUVA palstaa????
No entäs koirat, kissat ja hevoset, joista puhutaan kuin lapsista ja kuvia satelee joka päivä?
Vierailija kirjoitti:
Ihan yhtä paljon minua ärsyttää se ainaiset biletyskuvat aikuisilla yli 30 vuotiailla ihmisillä. Tai koira-aiheiset. Kenenkä koira voitti jossain agiliytyssä ja kenen koira oli valioyksilö omassa luokassaan.
Minua ei varsinaisesti ärsytä, mutta joo, nämäkin vertautuvat täysin vauvajuttuihin. Samoin urheilujutut.
No se lapsen noro vaikuttaa kyllä aika paljon munkin elämään...
Kukin tykkää varmasti erilaisista postauksista. Muakin ärsyttää muutama tyyppi, jotka jatkuvasti postaavat lapsistaan kuvia eri kulmista, ja mitä hassua ovatkaan tehneet tänään, ymmärrän että omista lapsista ollaan ylpeitä, mutta mua ne eivät kiinnosta yhtään. Enemmän tykkään koira-/eläinpostauksista, mutta kyllä niilläkin on rajansa, jos joku niitä spämmää jatkuvasti. Mutta yleensä ne on nuo lastensa kautta elävät äiskäliinit (ja yksi iskäliini), jotka ärsyttävät eniten.
Ai kamala :D niin omasta elämästä siis pitäisi vaan kertoa? No mitä jos se oma elämä on just nämä lapset, kissat ja koirat ja harrastukset? Itselläni ei ole enää mitään some-tiliä käytössä joten olen vähän jäävi puhumaan näistä mutta menkää nyt itseenne valittajat...
No ei se elämä niin kummoista ole että siitä riittäisi muillekkin jaettavaksi.
Kyllä mua kiinnostaa ystävieni lapset ja lemmikit ja harrastuksetkin. Mulla ei ole kyllä kaiken maailman hyvänpäiväntutut kavereina...
Mitähän ah niin mielenkiintoista ap postaa?
: D
Vierailija kirjoitti:
Mitähän ah niin mielenkiintoista ap postaa?
: D
Jakaa intellektuelleja artikkeleita tiedejulkaisusta, jotka eivät aukea muille eikä varsinaisesti AP:lle itsellekään, mutta tulee hyvä fiilis kun saa kuitenkin luotua itsestään sivistyneen kuvan.
Miksi et poista kavereista jos ei ole koskaan mitään tolkullista annettavaa?