Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poika sai intistä vapautuksen, mitä tehdä?

Vierailija
06.06.2017 |

Saakeli miten saamattomia nykynuoret ovat! En todellakaan aio sietää tuollaista lusmuilua, saa muuttaa omilleen ja elää hippielämäönsö ilman apua. Miten ei edes arvosta toivettani, että hän menisi? En kantanut lasta 9 kuukautta, vain jotta hän olisi hyödytön valtiolle. Eihän semmoinen ole oikea mies, joka ei käy inttiä. Kellään samanlaisia kokemuksia?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen naisten vapaaehtoisen palveluksen suorittanut ja mun puolesta kaikki epämotivoituneet sais suosiolla jättää intistä pois. SInne on aivan oikeasti turhaa raahata niitä, joita se homma ei kiinnosta ollenkaan. Oli jotenkin ikävää seurata kun eräällä kaverilla siellä oli kotona kaksi lasta ja vaimo, mutta pakko oli nyt vain mennä sotaa leikkimään. Laittoivat vielä aliupseerikurssille, vaikka olisi halunnut päästä puolella vuodella. Saihan hän kyllä isyysvapaita onneksi, mutta koska kasarmi oli 600km päästä kotipaikkakunnalta niin ei ylimääräiset vlv:t paljoa lohduttanu. EN tiedä mitä hain tällä kommentilla, ehkä sitä, että sen ei pitäis määritellä ihmistä, jos ei halua palvelusta suorittaa.

No sitäkö hait,että  vain vapaaehtoisesti,omasta aloitteestaan  tulleiden ja  hyvin motivoituneiden ihmisten,(kuten sinä), pitäisi olla siellä armeijassa sotaa leikkimässä ?

Vierailija
22/22 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intistä kannattaa ottaa vapautus, se on fiksu valinta nyt ja aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla