Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tämä on mahdollista? Kotipizzan kurssi sen kun nousee

Vierailija
06.06.2017 |

Tänään kurssi taas nousi Kotipizzan ilmoitettua toukuun kasvaneesta liikevaihdosta
https://m.kauppalehti.fi/uutiset/porssi-helsinki-laski---kotipizza-oli-…

Kuka näitä kalliita pizzoja oikein ostelee? Olen itse jakanut vinkkejä tällä palstalla miten esim. Lidlin pizzoja voi tuunata itselleen selvästi alle parilla eurolla kipale (300 g pohja) täytteineen. Nuo Kotipizzat maksaa vähintään 5 kertaa enemmän, eikä ne mitenkään ole 5 kertaa parempia. Täytteistä on tingitty määrässä, ja pizzojen koot pienentyneet. Lisäksi kotiinkuljetus kallista, juomat lämpimiä ja kestää kauan.

T. Lidl-mies.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskohan syynä ketjun kotimaisuus? Enempää en sano tai kommentti menee poistoon.

Vierailija
2/34 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen ihmetellyt siis lähinnä miten tuo pulju pysyy pystyssä kun on "eräiden" pitserioita jo joka kulmalla ja myyvät halvemmalla kuin kotipizza

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, onpas sulla kaikki negatiivista, mikä liittyy Kotipizzaan. Ei nyt varmaan monella tulisi mieleen tuunata Lidlin pizzoja, mutta tapansa kullakin.

Vierailija
4/34 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotopizzalla on hyviä pitsoja ja minä siis syön niitä:) ne halvemmat versiot on välillä tehty nikn halvasti että mieluummin jätän syömättä

Vierailija
5/34 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kukaan ei tottele sua ja monella taitaa olla enemmän rahaa, kun sulla on.

Vierailija
6/34 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ny vaan teen parhaat pizzat.

T. Kotipizzan tyttö

Vierailija
7/34 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa olen ihmetellyt siis lähinnä miten tuo pulju pysyy pystyssä kun on "eräiden" pitserioita jo joka kulmalla ja myyvät halvemmalla kuin kotipizza

Koska "eräiden" pitserioissa pitsat ovat laadultaan paljon huonompia. Kotipizzan pitsat ovat melko pieniä eivätkä kovin halpoja, mutta ne ovat aina tasalaatuisia ja maukkaita.

Vierailija
8/34 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään kurssi taas nousi Kotipizzan ilmoitettua toukuun kasvaneesta liikevaihdosta

https://m.kauppalehti.fi/uutiset/porssi-helsinki-laski---kotipizza-oli-…

Kuka näitä kalliita pizzoja oikein ostelee? Olen itse jakanut vinkkejä tällä palstalla miten esim. Lidlin pizzoja voi tuunata itselleen selvästi alle parilla eurolla kipale (300 g pohja) täytteineen. Nuo Kotipizzat maksaa vähintään 5 kertaa enemmän, eikä ne mitenkään ole 5 kertaa parempia. Täytteistä on tingitty määrässä, ja pizzojen koot pienentyneet. Lisäksi kotiinkuljetus kallista, juomat lämpimiä ja kestää kauan.

T. Lidl-mies.

Harvemmin tuolla kadulla jaksaa ruveta tuunaamaan Lidlin pitsoja

Vierailija
9/34 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

it is bikoos nyy oltermaney ketsupp pizza is very good. evribodi iits it nad thei vant it from kotipizza.

Vierailija
10/34 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin kotimaisuus on suuri myyntivaltti, sekä vegaanituotteet joita harvemmin löytyy muista pitserioista.

Vierailija
11/34 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä hirmu hyviä pizzoja saa kotipizzastakaan...

Mutta tulee tosiaan joskus ostettua, kun siinä monsterissa on sitä dippiä...

Lidlin pitsoista en ole ikinä kuullut mitään.

Vierailija
12/34 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mää nyt vaan tykkään kotipizzan mausta. Vitsi se niiden chilimajoneesi ja chipotlemajoneesi on hyviä, kiva kun voi dippailla reunat niihin!

Muissa pizzerioissa en tykkää homejuustosta (maistuu varpaanvälille) mutta kotipizzoissa homejuusto on hyvää!

Vierailija
13/34 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoinen kurssi, PE kuitenkin 25. Ei jatkoon.

Bemaria ihmettelen PE 7.5 ja kiinassa myynnin kasvu ollut pitkaan kaksinumeroinen. Ennuste on etta jatkuu myos kaksinumeroisena. 

Amerikka hiukan notkahti, mutta kiinan myynti on jo isompaa kuin ison veden takana.

Vierailija
14/34 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en pidä kotipizzan tuotteista. Hirveän rasvasia ja jotkut todella mauttomia. Pohja on pelkkää hiivamaista jauhoa eikä juustosta tietoakaan. JA PAHIN VIRHE MINKÄ VOI TILATESSA TEHDÄ on ottaa tuoretta valkosipulia! Ei ei ei, koko pizza pilalla kun sitä lätkäistään se sama 30g kuin muitakin täytteitä, sehän on ihan liikaa!

Pari kertaa sen vahingon tehnyt, ja oppinut että sieltä en enää pizzaa osta.

Vierailija
15/34 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotipizza tekee laatukkaita pizzoja. aidot italialaiset pizzatkin kalpenee kateutesta.

Vierailija
16/34 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pitsaakin on erilaista, yhdenlaista saa Kotipizzasta ja toisenlaista perus kebuloista. Välillä tekee mieli toista, välillä toista. Käytetään molempia vaihtoehtoja yhtä paljon suunnilleen.

Vierailija
17/34 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä ihmetellyt samaa. Eivät pizzat ole mielestäni kovinkaan hyviä, kotona tekee itse parempia. Olen käynyt ehkä 3 krt viimeisen 5v aikana, viimeksi n. puoli vuotta sitten.

Ravintola itsessään oli ihan kivasti uudistettu: siisti ja moderni.

Vierailija
18/34 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin pettynyt kotipizzaan kun kerran ostin ihan lättänä ja rasvainen yh. Annoin sitten toisen mahdollinen ja samat ongelmat. Ei jatkoon 

Vierailija
19/34 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta, joillain ihmisillä on siis eri mieltymykset, jolloin jotkut tykkäävät Kotipizzan tuotteista!

Nyt hei etusivut uusiksi!

Vierailija
20/34 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kuluttajat uskovat kotimaisen ketjun olevan vähän luotettavampi hygienian ja raaka-aineiden tuoreuden suhteen. Ja minä ainakin tykkään Kotipizzan pizzoista, niissä on oma ominaismakunsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi