Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkääkö kukaan tällasesta läskistä?:( mitat:

Vierailija
06.06.2017 |

75kg 160cm

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku aina tykkää. Mutta sun täytyy ensin ite tykätä itsestäsi.

Vierailija
2/10 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonne ratkaisee. Toki jos ovat hyvät hiukset, iho ja hampaat niin ovat paremmat mahdollisuudet parisuhdemarkkinoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku feeder tai bbw-rakastaja joo

Vierailija
4/10 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita alastonkuva,jos on hyvät tissit,märkä römpsä ja kivat kasvot,voisi vaikka kelvata.

Vierailija
5/10 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos paino käy itsetunnon päälle, laihduta.

Olen saman pituinen ja paino on laskenut 70 kilosta 63 kiloon puolessa vuodessa ilman mitään liikuntaa tai nälkäkuuria. Siirryin pienempiin annoksiin ja keittoihin ja riittävään vedenjuontiin. Olen vähentänyt herkuttelua, mutta en mitenkään merkittävästi. Pari munkkia menee edelleen viikossa ilman haittaa.

Nykyään otan kaikkea ruokaa mittakauhalla tasan kaksi desiä ja tulee täysi olo. Välillä huolestuttaa, että jääköhän nälkä, mutta kyllä se kolmas desi aiheuttaa poikkeuksetta ähkyn nyt, kun ei ole enää tottunut siihen. Ennen otin viitisen desiä, koska söin ruoat tasan puoliksi kumppanin kanssa.

Yllättävän helppoa tämä on, vaikka olenkin n. kerran viikossa langennut syömään yli 500-1000 kaloria tavoitteen yli. :D

Vierailija
6/10 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen suurinpiirtein samoissa lukemissa välillä vähän laihempi. Ajattelon aloittaa taas laihduttamisen. En ohan tässä viihdy kun vaatteiden kanssa ärsyttää. Olen mukavuudenhaluinen ja laiska siksi lihon. Lisää vettä pienemmät annokset ja lihottavat hetrkut joko pois tai vähemmälle. Muu ei auta. Miehiä olen aina saanut:) sorry virheet kirj puhelimella

Vierailija
7/10 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sinä edes ole kovinkaan ylipainoinen. 

Vierailija
8/10 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 152 cm pitkä ja painan tällä hetkellä 97 kg. Olen tyytyväinen itseeni ja ulkonäkööni sekä ylipäätään elämääni. Minulla on miesystävä ja elän onnellisessa ja tasapainoisessa parisuhteessa fiksun, ihanan ja kaikin puolin "täysipäisen" miehen kanssa. Baarissa käydessäkin vientiä riittäisi, jos olisin sinkku ja kyllä tuolla kaduillakin aina välillä joku "flirtti-ilmeellä" vilkaisee ihan selvinpäinkin. :D

Jokunen vuosi takaperin painoin parikymmentä kiloa vähemmän. Silloin pidin itseäni "läskinä" ja ajattelin, että tuskinpa kukaan minua haluaisi. Olin sinkku. Olihan painoa silloinkin liikaa, mutta luulen silti, että yksinäisyys johtui ennen kaikkea tuosta omasta itseluottamuksen puutteestani ja asenteestani. Miten muut olisivat arvostaneet minua, kun en tehnyt niin itsekään?

Myöhemmin opin arvostamaan itseäni ja välittämään itsestäni, hyväksyin itseni sellaisena kuin olen. Painoa tuli se parikymmentä lisää, mutta mikään suhtautumisessani itseeni ei muuttunut - silti on ihanaa olla minä omine heikkouksineni ja vahvuuksineni, enkä koe, että tuo paino olisi yksi heikkouksistani. Tiedän toki sairaanhoitajana, että painoni voi aiheuttaa terveysriskejä jne., mutta se ei taida enää liittyä tähän keskusteluun eikä kysymykseesi ja pointti olikin se, että en näe peilistä "rumaa läskiä" vaan ihan nätin ja mukavan naisen, joka tulee toimeen itsensä ja muiden kanssa. Enhän minä tietenkään sokea ole - tiedostan kyllä olevani isokokoinen - mutta elän elämää täysillä enkä oikeastaan huomioi kokoani kuin vaateostoksilla valitessani rekistä sopivaa kokoa. Löysin sittemmin myös miehen, joka kertoi viehättyneensä minussa juurikin tuohon "itsevarmaan ja elämäniloiseen mimmiin".

Oman kokemukseni perusteella en siis usko, että paino on se ratkaiseva tekijä. Toki joillekin voi olla, mutta haluaisiko sitä sitten edes olla sellaisen ihmisen kanssa, jolle ulkonäkö on kaikki kaikessa tai ainakin niin tärkeä tekijä, että sen vuoksi ei voisi olla sen, jonka kanssa kemiat kohtaa, kanssa? Ulkonäköön liittyy toki moni muukin asia kuin paino, esim. hygienia ja pukeutuminen.

Mutta ainakin itse siis näkisin, että kyllä se tärkein löytyy korvien välistä, ei niinkään vaa'an lukemista. Itse arvostan kumppanissa luonnetta ja muita "sisäisiä" ominaisuuksia, minulle on aivan sama mitä hän painaa, ja jos jokin asia ulkonäössä vaikuttaa niin mahdollisesti se, että toivon ihmisen pitävän huolta hygieniastaan. Luulen ja toivon, että suurin osa miehistäkin pitää etusijalla naisen luonnetta, yhteisiä kiinnostuksenkohteita yms. asioita. Toki ulkonäköönkin voi ensin viehättyä ja onhan se joillekin se "ykkönen", mutta kuten sanoin, niin ulkonäköön vaikuttavat muutkin asiat kuin paino, eikä ali- tai ylipaino itsessään tee mielestäni ihmisestä rumaa sen paremmin kuin kauniimpaakaan. Kauneus on myös katoavaista, sillä jokaiselle esim. ikääntyminen aiheuttaa jonkunlaisia muutoksia ulkonäössä. Luonne sitä vastoin on ja pysyy, eikä sen jäätävän komean tai kauniinkaan kumppanin kanssa pidemmän päälle viihdy, jos päänsisusta on täynnä "sahajauhoa".

Oman kokemukseni perusteella väittäisin vielä, että niin kuluneelta kuin se kuulostaakin, niin kunhan itse arvostat itseäsi, niin se kyllä näkyy ja myös "paikkaa" niitä juttuja, joita mahdollisesti itse pidät puutteenasi (esim. paino, jota sinulla tosin ei BMI:n perusteella aivan mahdottomasti ylimääräistä ole). :) Jos paino tuntuu sinusta itsestäsi liialliselta tai harmittaa, niin toki sitä on aina mahdollista muuttaa - mutta siinä tapauksessa tee se itsesi ja oman hyvinvointisi kannalta, älä muiden (odotettujen) mielipiteiden.

Tuli vähän pitkä vastaus, hupsista.. :)

Vierailija
9/10 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölskyyko paikat kivasti kun hypit hyppynarulla?

Vierailija
10/10 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin ensin 75cm - 160kg 😁

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi