Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekeekö tämä minusta karmivan bridezillan?

Vierailija
06.06.2017 |

Menemme kesällä naimisiin. Häät eivät ole mitenkään suureelliset eikä kyseessä ole mikään prinsessapäiväni. Silti minun mielestäni on ikävä ajatus, kun miehen bestman ja paras kaveri haluaisi järjestää "ohjelmanumeron", jonka aikana kosisi omaa avokkiaan. Haluaisin kuitenkin vieraiden keskittyvän meihin, kun ovathan ne kuitenkin meidän juhlamme. Muutenkin mennään melko vaatimattomalla linjalla (ei mitään spektaakkeleita tai puheita ja paria musiikkiesitystä suurempia ohjelmanumeroita), niin sellainen musiikki+kosiopuhe tuntuisi vievän kamalasti "tilaa" meiltä. Miehen bestmanin mielestä ihan huippuidea ja ihanin mahdollinen tapa yllättää rakas, mutta minä suhtaudun kyllä nuivasti ajatukseen. Tämä nyt aiheuttaa pientä kitkaa ja ärtymystä. Mies ei oikein ota kantaa asiaan, kun ei halua toisaalta pilata kaverinsa suunnittelemaa kaunista hetkeä, mutta ymmärtää myös minun pointtini. :/

Kommentit (19)

1/19 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et tietenkään suostu. Kyseessä on teidän häät eikä Bestmanin kihlajaiset.

Vierailija
2/19 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihan oikeassa. Tuohan on kuin menisi jonkun kastejuhliin synnyttämään oman vauvansa. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan päivän iltapulusta....keksi omat provosi.

Vierailija
4/19 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kukaan morsian haluaa omissa häissään tuollaista

Vierailija
5/19 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suoraan päivän iltapulusta....keksi omat provosi.

Hä, oliko siellä oikeasti aiheeseen liittyvä uutinen? :O Se on kyllä ihan sattumaa. Voisin kyllä lukaista. :D

Ap

Vierailija
6/19 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko ettemme muut lukeneet tuota juttua?

Tämä meni pelkäksi näppisharjoitukseksi, olisit edes koneella kymmensormiharjoitusta tehnyt.

Vierailija
7/19 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei hitto, niinpä näkyykin olevan IL:ssä juttu aiheesta. Siinä ainakin oli suurin osa ollut sitä mieltä, että asiatonta...huh. Taidankin näyttää tuon jutun myös miehelle, saa keskustella kaverinsa kanssa. :D

Ap

Vierailija
8/19 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tykkäisi, jos omissa häissä olisi julkinen kosinta. Ei tee sinusta bridezillaa. Häät on teidän juhla, eikä kuitenkaan mitkään ilmaiset pirskeet. Ikimuistettavia kosintoja voi tehdä muuallakin. 

Vierailija
9/19 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo kypsässä iässä, mutta jos aikoinaan poikaystävä olisi osoittanut moista tahdittomuutta niin rukkaset olisi tullut.

Kosinta on ihan kahdenkeskinen tilanne, ei todellakaan mennä tekemään ohjelmanumeroa siitä.

Menee molemmista se erityisyys, kun jaetaan huomiota.

Vierailija
10/19 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tosissani en ollut tuohon IL:n juttuun törmännyt, voitte uskoa tai olla uskomatta. Aika köyhää olisi yhden luetuimmista jutuista pohjalta provoilla. :) Tätä asiaa on jauhettu meillä nyt viikon verran.

Ap

Vierailija
11/19 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin naisena antaisin varmaan rukkaset, jos minua kosittaisiin toisten häissä (tai mitenkään muutenkaan julkisesti). Tuollaista moukkaa en miehekseni haluaisi.

Vierailija
12/19 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä minäkin mietin, että eikö tuo olisi kiusallista myös bestmanin avokille? Osa vieraista varmasti pitäisi tahdittomana, ja jos on fiksu nainen (en sen paremmin tunne), niin varmaan aistisi sen. Ainakaan minusta ei olisi mukavaa. :/

Ap

Vierailija
13/19 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kannattaa opetella pitämään puolensa, vaikka sillä pahoittaisi toisen mielen. Toisaalta, bestman saa suuren hetkensä pilaamatta sinun ja sulhasesi häitä esimerkiksi kosimalla avokkiaan vihkimisen jälkeen kirkossa sen jälkeen, kun te hääparina olette jo poistuneet. Tai jollakin muulla tavalla samassa yhteydessä tekemättä siitä ohjelmanumeroa.

Voit ilmoittaa hyvin yksiselitteisesti, että ei teidän häissänne tule olemaan ohjelmaa. Ei kosintoja, ei leikkejä eikä mitään muutakaan niiden mainitsemiesi musiikkiesitysten lisäksi.

Vierailija
14/19 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkäis mäkään. Miten tuon nyt sitten vain kertoisi bestmanille? Tosin jos olisin bestmanin tyttöystävä, niin en haluais tuollaista kosintaa vaan kahden keskisen. Ehkä vosi vinkata nätisti jotenkin, että tyttöystävä varmaan arvostaisi enemmän jotain muuta, samoin te.

Vierailija
15/19 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo provo provo provo provo provo

Vierailija
16/19 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tykkäisi, jos oma mies ensinnäkään tekisi asiasta tuollaisen jenkkityylisen numeron ja vieläpä jonkun toisen kustannuksella. Hävettäisi. En nyt ehkä jättäisi, mutta saisi kyllä läksytyksen ja luvan opetella ton kosimishomman uudestaan.

No, itsehän siis kosin itse miestäni, joten tämä kauhuskenaario on onneksi ihan mielikuvitusta minun kohdallani.

Kannattaa ehkä ottaa puheeksi, että monien mielestä tuo on noloa ja kiusallista, että ei se tuleva morsian ehkä olenkaan ilahdu tuosta.

Vierailija
17/19 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa, että te järjestätte juhlan, ja joku toinen omii ne.

Itse voi järjestää kihlajaisjuhlat jos haluaa, omilla rahoillaan.

Vierailija
18/19 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, se on teidän päivänne ja aika tökeröä lähteä suunnittelemaan tuollaista. Häät kun on vaan kerran (toivottavasti siis) niin on se nyt aika spesiaali päivä.

Vierailija
19/19 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, Iltis luettu ja ajateltu, että nyt on hyvä provonaihe. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän