Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lainasin miehen säästöistä 100€ ja nyt mies syyttää valehtelijaksi ja varkaaksi :(

Vierailija
06.06.2017 |

Miehellä on käteissäästö ollut keittiön kaapissa ja minulla oli todella tiukka rahatilanne muutama viikko sitten ennen palkan tuloa ja minun piti viedä koira eläinlääkäriin yllättäen. Mies oli töissä ja minulla ei lainkaan rahaa. Lainasin 100€ hänen säästöistään, en viitsinyt soittaa hänelle työpaikalle koska hänen työssä ei oikein pysty puhumaan puhelimessa. Minun piti kertoa hänelle, mutta ihan oikeasti täysin rehellisesti unohdin sanoa asiasta ja palauttaa sen sata euroa kun sain palkkaa. Ihan tosissani unohdin, ei ollut sellainen hups kun unohtui enpä maksa takaisin. No nyt äskön tullessani kotiin, mies tuli vakavana vastaan ja kysyi mihinkäs sata euroa on tuolta kadonnut. Mulla hyppäsi sydän kurkkuun kun ymmärsin etten ollut muistanut koko juttua. Sanoin lainanneeni sen ja unohtaneeni edes mainita asiasta. Tarkoitus oli maksaa takaisin. Mies tokaisi että hänellä meni luottamus muhun täysin, olen pelkkä rosvo ja hirveä valehtelija. Musta tuntuu ihan hemmetin pahalta, inhottavaa että mies joutui pettymään muhun :( itken vaan hysteerisenä kun tuntuu niin pahalta. Tuntuu toi miehen reaktio kyllä vähän liioitellulta, kyllä mä toisaalta ymmärän kun menen lupaa kysymättä ottamaan, mutta tarkoitus ei ollut ryöstää mitään vaivihkaa vaan maksaa takaisin. Leppyyköhän mies tuosta ollenkaan? Surettaa...

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"unohtu" joo joo usko ken haluaa :D

Vierailija
2/44 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän miestäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen siitä sait rosvo!

Vierailija
4/44 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti jättää sut. Kerran valehteleva varas, aina valehteleva varas.

Vierailija
5/44 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toki sinun olisi pitänyt asia muistaa ja miehellä sinänsä oikeus möksähtää tuosta, mutta jos tosiaan kyseessä puhdas unohdus, jonka korvaat niin on kyllä ihan ylireagointia jäädä tuohon sitten sen enempää märehtimään.

Vierailija
6/44 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä, käyt töissä eikä sinulla ollut edes 100 euroa tilillä?

Vierailija
7/44 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua. Mulla ja miehellä on yhteiset rahat, joten älyttömän vaikea kuvitella, miten näissä omat rahat -kuvioissa tällaisista epäluottamuksista voi selvitä

Vierailija
8/44 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

varkaushan tuo on...

ja jotenkin vaan hups unohtui a kysyä lainaa b mainita että "lainasit" omin päin  ja c maksaa takaisin

Vierailija
9/44 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ainakin menet nyt heti pankkiautomaatille ja nostat ja palautat sen sata euroa + korko. muuta et voi tehdä.

Vierailija
10/44 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksat mahdollisimman pian takaisin korkojen kera, niin ehkä mies uskoo, ettei tarkoituksesi ollut ryövätä häntä, etenkin jos hänellä ei ole muilla tavoin ole syytä epäillä luotettavuuttasi.

Maksat oma-alotteisesti, ei ole kiva jos mies joutuu muistuttelemaan, että milloinkas maksat. Toimi vastuullisesti ja pahoittele vilpittömästi, niin miehen epäluottamus sinua kohtaan laantunee.

Vierailija
11/44 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä arvasin että tuutte vänkäämään kuinka "unohdin" asian. Mutta se oli oikeasti unohdus. Menkää sitten muualle jos ette usko. Kiitti.

Niin, tuntuu todella pahalta. Se varsinkin kun mies pitää minua ihan hirveänä ja pelkkänä varkaana, vaikka en todellakaan tarkoittanut pahaa tai tahallani unohtanut. Itken vaan vieläkin kun olen tuottanut niin ison pettymyksen.

Vierailija
12/44 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miehellä on myös käteissäästö kaapissa, sellainen purkki jossa on käteisenä varmaan tonni. Hän on monta kertaa sanonut, että saan ottaa sieltä vapaasti rahaa, jos tarvitsen. Koska luottaa minuun ja tietää että jos ottaisin niin ottaisin vain oikeaan tarpeeseen ja kompensoisin asian jossain vaiheessa kyllä, vaikka en ehkä heti. Ja kuulemma ei edes tarvitsisi sanoa jos ottaa sieltä rahaa. No en ole kertaakaan ottanut sieltä rahaa, vaikka olemme asuneet yhdessä viisi vuotta ja koko sen ajan mies on puhunut että tarpeen yllätäessä voin sieltä ottaa.

Vierailija
13/44 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Sinähän varastit. Mulla myös oli ennen ihan keittiön kaapissa käteiskassa. Josta sitten katosi rahaa. Mies "lainannut" ja "unohtanut" laittaa takaisin :( .

Kenenkään rahoja ei voi lainata ilman lupaa = varastaminen. Käteiskassa on mulla vieläkin mutta tasan semmosessa paikassa että löydän sen vain itse.

Niin että leppyykö miehesi ? Sitähän ei voi tietää. Ei meille tuosta eroa tullut mutta en tosiaan luota mieheen raha-asioissa.

Vierailija
14/44 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

me ollaan naimisissa seitsemättä vuotta, kotona on vararahasto säästöjä, täysin yhteisiä ja sovittu hätätilanteita tai hetkellistä persaukisuutta varten mutta kummallekaan ei tulisi mieleen nyysiä sieltä omin päin toiselle mainitsematta. ei nyt ehkä varkaaksi mainittaisi mutta luottamuspulaa ilmenisi. 

anna kun arvaan, olette tuore avopari tai ehkä ette vielä asu yhdessä, koira on sinun oma mussukka joka syö miehen pihvit ja sinun rahat menee koiraan ja kaljaan - anteeks kavereiden kanssa viihtymiseen

Vierailija
15/44 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä että unohtui mainita koiran eläinlääkärikäynnistä miehelle :D Taitaa olla porvoossa tämäkin ;)

Vierailija
16/44 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki varkaathan vaan "lainaa" kiinnijäädessään!

#jätäse

Vierailija
17/44 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaas olla jos tässä tarinassa sukupuolet olisivat toisin päin.

Niin kyllä äkkiä olisi äijä lähdössä pelolle ja 2× maksut perässä, mutta kun kyseessä on nainen niin "no kai se voidan unohtaa maksat sitten ehkä joskus"

Vierailija
18/44 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sulla ole luottokorttia? Vaikka provohan tää varmaan oli.

Vierailija
19/44 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et pysty käsittelemään rahaa vastuullisesti. Etkä edes lähettänyt tekstiviestiä miehellesi, epärehellistä. Normaalilla ihmisellä pyörisi tuo laina päässä joka sekunti, kunnes sen on maksanut takaisin. Sellaista ei voi unohtaa. Jos tiedät olevasi lahopää, olisit voinut kirjoittaa asian muistiin. Olet huithapeli.

Vierailija
20/44 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten koiran viennistä ei ollut etukäteen juttua? Kyllähän sun olis pitänyt tietää, että se on tyyristä lystiä, eikä sulla ole rahaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan