Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä takia kaiken maailman lapsiparkkeihin ei saada koulutettuja ihmisiä töihin?

Vierailija
06.06.2017 |

Tuntuu siltä että suuri osa työntekijöistä olisi lähinnä välivuotta viettäviä ylioppilaita. Miksei palkata esimerkiksi lastenhoitoon erikoistuneita lähihoitajia tai jopa lastentarjaopettajia?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnantaja ei halua maksaa. Harva lapsiparkki taitaa tarjota kokopäivätyötä vakituisessa työsuhteessa.

Vierailija
2/11 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työnantaja ei halua maksaa. Harva lapsiparkki taitaa tarjota kokopäivätyötä vakituisessa työsuhteessa.

Siinä on vaan se että viulut maksaa viime kädessä asiakas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiparkki tulisi varmasti selvästi kalliimmaksi jos olisi koulutettuja työntekijöitä. Itse en ainakaan tarvitse lapselleni mitään ammattilaista hoitajaksi jos tunnin olen salilla, naurettava ajatuskin.

Vierailija
4/11 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka usein lapsesi oikein viettää aika lapsiparkeissa, jos sinne todella tarvitaan ammattikasvattaja? Apinakin osaa viihdyttää lasta 1-2 h.

Vierailija
5/11 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan makseta riittävästi tai tarjotaan epämääräisiä tunteja.

Minä kasvatustieteen kandina (maisterivaiheessa opiskelen) mieluusti ottaisin kesätyön tuollaisesta paikasta jos saisin täyset työtunnit ja edes jokseenkin järkevän palkan. En vaadi tietenkään opettajan palkkaa, mutta ei minua vitosella/tuntikaan paikalle saa.

Vierailija
6/11 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ovat liian kalliita työntekijöitä yritykselle. Lukiolainen soveltuu riittävän hyvin kaitsemaan leikkiviä lapsia. Ei lapsiparkki mikään varhaiskasvatuspaikka ole.

Vierailija
7/11 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai muutama tunti päivässä jolllain 8e/h palkalla? Ei yksikään koulutettu hoitaja lähde semmoseen hommaan.

Vierailija
8/11 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä on vaan se että viulut maksaa viime kädessä asiakas.

Jostain ovat tulleet siihen käsitykseen, että asiakas haluaisi mahdollisimman edullista.

Vierailija
9/11 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa päiväkodeilla on pulaa pätevistä hoitajista ja opettajista, mistäs meinasit repäistä näitä lapsiparkkeihin polkupalkoilla? 😁

Vierailija
10/11 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ap itse kykenet kaitsemaan lastasi kotona? Oletko lastentarhanopettaja vai koulunkäynninohjaaja?

Mitenkään vähensymättä kasvatusalan ihmisten ammattitaitoa, niin ei sitä koulutusta ihan perus lastenhoidossa vaadita. Varsinkin kun puhutaan tunnista tai parista.

Vierailija
11/11 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jopa päiväkodeilla on pulaa pätevistä hoitajista ja opettajista, mistäs meinasit repäistä näitä lapsiparkkeihin polkupalkoilla? 😁

Hoitajapula johtuu lähinnä siitä ettei päiväkodit yksinkertaisesti halua palkata lisää väkeä. Työttömiä lähihoitajia taas on kortistossa yli 10000 joten voisi kuvitella että halukkaita olisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän