Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisille on niin turnoff _naisten_ oma häpykarvoitus?

Vierailija
06.06.2017 |

Vaikka se on hygienialta ja terveyden kannalta parempi kuin ajelu ja toisekseen kun ei ajele niin ei tarvitse AJELLA. Eikä kärsiä näpyistä, ihonalaisista eikä kutinasta.

Miksi naiset ällöttyvät luonnollisesta itsestään tai yökkivät jos toisella naisella on luomu alapää?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutama esimerkki: ala-asteella minua kiusattiin, kun säärissä kasvoi karvaa. Muut kai sitten ajelivat jo omat jalkansa.

Yläasteella joku näki minulla kolme karvaa nilkassa ja rupesi sössöttämään, että hei tota kai sä tiedät että jalat voi sheivata...

Toisilla treffeillä mies näki kuvan jostain värjättyjä kainalokarvoja esittelevästä naisesta ja nauroi minulle, että _kasvatanko_ minäkin kainalokarvoja.

Kun mursin nilkan, terveydenhoitaja nauroi sänkisille säärilleni.

Ensimmäistä kertaa sängyssä (joskaan ei yhdynnässä) poikaystävä kokeili alushousujen reunaa ja totesi, että siellä tuntui karvoja. "Siis ei mitään viidakkoa, mutta kyllä siellä jotain karvoitusta oli..." jaa, minä en ollut ikinä koskenutkaan siihen viidakkoon. En tiennyt, että pitäisikään.

Noihin kaikkiin liittyi hyvin paljon häpeää teini-ikäisellä, mutta tuo viimeinen oli liikaa. Siitä eteenpäin ajelin, epiloin ja vahasin itseni leuasta varpaisiin, jos oli edes mahdollisuus, että joutuisin olemaan vähissä vaatteissa toisen ihmisen seurassa.

Ei karvoitus ole minulle mikään turn-off. Olen vain omasta karvoituksestani epävarma, sillä minua on nöyryytetty siitä niin monta kertaa.

Tai sitten olet vaan niin nössö ja huonoitsetuntoinen jo alusta alkaen, että et osannut kertoa terkkarille tai poikakaverille, että aikuisella naisella kasvaa karvoja.

Tätä en vaan tajua, miksi karvattomuudesta on tullut niin normi ja esim. normaali tuuhea alakarvakolmio on aivan kummallisen ällöä. Terällä klaniksi raapattu broileri on sitten normaali ja siisti?

Vierailija
22/29 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nyt edes joskus pääsisi posliinia silittämään.. vaihtelu virkistäisi, mutta pehkokaan ei menoa haittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sheivaan, mutta en ällöksy muiden karvoja tai karvattomuutta. Oikeastaan ei voisi vähempää kiinnostaa. Tympäisee tosin tuo iänikuinen puolin ja toisin länkytys ja käännytys - tehkööt jokainen kuten tahtoo.

Vierailija
24/29 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaa vain oma karvattomuus ja että mies jonka kanssa harrastan seksiä on karvaton. Karvalliset voi huolehtia omista pehkoistaan.

N26

Vierailija
25/29 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen terveydellistä hyötyä minulle on häpykummun karvoista? Ei niin mitään.

Ne vahataan määräajoin ja ei ole koskaan mitään terveydellisiä ongelmia ollut. Enemmän ihmetyttää miksi minun karvattomuuteni sinua kiinnostaa?

Vierailija
26/29 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen terveydellistä hyötyä minulle on häpykummun karvoista? Ei niin mitään.

Ne vahataan määräajoin ja ei ole koskaan mitään terveydellisiä ongelmia ollut. Enemmän ihmetyttää miksi minun karvattomuuteni sinua kiinnostaa?

Hyötyä on niistä karvoista jotka ovat vaginan ja virtsa-aukon suun lähettyvillä, sieltä ei kannattaisi ajella ja nyppiä.

Ja mitä haittaa on häpykummun karvakolmiosta? Usein kun ajelua perustellaan hygienialla ja suuseksillä.

Vierailija
27/29 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heterona pidän omituisena, jos joku nainen tarkkailee alapäätäni.

Siitä huolimatta, että palstalla kokoontuu säännöllisesti häiriintyneiden uimahallikyttääjien forum.

Menen uimahalliin uimaan ja peseydyn tietenkin ennen uintia. En tarkkaile muita ja ihmettelen, jos joku perverssi nainen tuijottaa minua.

Vierailija
28/29 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No muistaahan herrat itse sitten ajella kaikki karvat pois. Turha odottaa sitten seksiä, jos ei ole.

Entäs kun vaimo ei halua, että olisin posliini? Luulen, että naisen karvattomuudesta pidetään enemmän kuin miehen, joten näitä asioita ei voi rinnastaa.

Vierailija
29/29 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta se on vaan oksettavaa kun on sellainen puska mitä ei ole sheivattu YHTÄÄN ja sitten siihen kakkeroituu esim kaikki valkovuoto+menkkavuodot ja sieltä karvojen kätköistä saa nyppiä vessapaperin paloja. Itse olen posliini eikä tulisi mieleenkään enää palata puskaan!

Meinaat ihan oikeasti, että sun iho on teflonia, ettei siihen tartu se valkovuoto+menkkaveri? Voin nimittäin kertoa, että ihan samalla tavalla siellä sun alaosastossa on noita kumpaakin. Ei ne pyyhkimällä kokonaan lähde. Siellä ne muhii ja haisee. Samoin sitä vessapaperia voi jäädä sinne poimuihin. 

Ja oletko kuullut, että karvaisenkin alapään voi pestä. Sillä lähtee valkovuoto ja menkkaveri. Ja pyyhkiä voi niin, ettei vessapaperinpaloja jää mihinkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä