Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksen minä osaa selata kävellessä puhelinta kuten muut?

Vierailija
06.06.2017 |

Törmään heti suunnilleen katulamppuun tai kävelen ojaan :( muilla se näkyy sujuvan vaivatta. Pyöräilystä puhumattakaan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä pitää vaan harjoitella. Vähän kuin autolla ajaessa aluksi minulla meinasi radiokanavan vaihtaminenkin olla vaikeaa, mutta nykyään kokemuksen myötä pystyn tekemään monenlaisia asioita ongelmitta, myös esim. räpläämään puhelinta :D

Vierailija
2/4 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy katsoa puoliksi kännyä ja puoliksi sen ohi ja välillä jopa nostaa katse pois kännystä. On opittava rytmittämään tekemisiään. Oletko harrastanut rytmitajua vaativaa liikuntaa? Liikunta voisi kehittää tässä. Minä tosin en selaa kännykkää,  kun kävelen, mutta hoidan kyllä esim. tarpeelliset puheluni.

On hallittava useampi rytmi yhtaikaa. Mieti vaikka rumpujen soittoakin. Jalkani ovat automaattiset, kuin komppi, jota säädän, kun kävelen. Osaatko kaivaa avaimet taskusta kesken kävelyn? Jatkuuko liike pysähtymättä, vai seisahdutko roskiksen eteen, kun avaat sen kannen? Täysin turhaa ajanhaaskausta, kun voi tehdä nämä yhtaikaa! "Kompastun" pysähtyjiin ja he syyttävät minua siitä, kun tulen heidän reviirilleen! En siis oikeasti itse kompastu, vaan kamppaan tai  häkellytän hitaampia. Hyvä, että olet alkanut pohtimaan asiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon ensimmäisen maailman ongelmastasi, ap.

Vierailija
4/4 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimen käyttö kävellessä on taidoista turhin. Kyllä sen verran pitää aikaa löytyä, että pysähtyy siksi aikaa kun räplää puhelinta.